Foto's Stal, doen het hopelijk weer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Foto's Stal, doen het hopelijk weer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-02 18:43

Oké ik ga het nog eens proberen. Ik heb vandaag foto's gekregen van meiden die mee waren naar Duitsland, en hier volgen een paar foto's van de stal. Niet echt super interessante foto's, maar het is om een indruk te geven.

Dit is een foto van de achterkant genomen, het kleine huisje vooraan is de zadelkamer, daarachter liggen de stallen. Daar voor ligt allemaal weide, maar alles past er niet op een foto.
Afbeelding

Dit is dus wel het huis
Afbeelding

In dit torentje is mijn slaapkamer gesitueerd, was blijkbaar ook leuk om te fotograferen Haha!
Afbeelding

Dit is dus een foto van de stallen, de stallen lopen in een groot vierkant en in het midden bevindt zich een dressuurpiste. Achter deze stallen staan nog een rij boxen. Heb ook een foto van de binnenkant, maar dat lijkt mij niet echt interessant.
Afbeelding

En als laatste een foto van relaxende mensen naar een dag hard werken!
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Mirte op 25-09-02 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt

anja

Berichten: 1510
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 18:55

leuke foto's hoor!!!
en erg mooie omgeving!!!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 18:59

Volgens mij hebben jullie/hebben ze het best erg goed voor elkaar daar!

Leuke slaapkamer! (van de buitenkant iig)

WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 19:22

ZO! daar wil ik ook wel wonen!! Knipoog je woont zowat in de rimboe! laten we zeggen je woont erin! Haha! mooi plekkie...

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 10:47

Argh, ik ben helemaal niet jaloers Frusty ! Mooi hoor, ik kan me voorstellen dat je regelmatig terug gaat.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 10:50

Wat is het daar prachtig!!
Dus de bak is omringd door een vierkant van stallen? Wat origineel! Zijn dat dan ook nog buitenstallen zodat de paarden naar de verrichtingen van hun collega's in de bak kunnen kijken?

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 10:53

Wauw, wat een droomhuis! Echt prachtig!
Leef je daar? Of werk je daar?

Off-topic: mijn 1000e berichtje Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 10:59

Wauwww...leuk optrekje Knipoog

Ik weet niet of iemand laatst de Hoefslag heeft gekocht? Daar zat een folder bij "Paard aan huis" met de mooiste huizen en villa's die je je maar kan bedenken...pfffff daar ga je echt wel even van kwijlen...

Nilson
Berichten: 34
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 12:46

Gaaf hoor! Ik vind die duitse huizen/stallen altijd zo gezellig! Toen ik stallen wilde bouwen heb ik er ook nog aan gedacht in duitste stal te bouwen, maar helaas dat werd te moeilijk. Ik wil ook best de binnenkant zien..


ps. volgens mij studeer jij aan dezelfde uni..

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-02 13:41

Ja ik ga er graag heen, niet alleen voor de paarden, maar ook zelf wandelen door de bossen daar is zo relaxed!

Mieke: De paardjes kunnen inderdaad naar hun collega's kijken die aan het werk zijn! Haha! De stallen kunnen van buiten open, maar ook aan de binnenkant zit een deur zodat je ze ook binnen eruit kan halen, als het slecht weer is bijvoorbeeld.

Marije: ik heb daar gewoond, mijn opa+oma wonen er nog, en ik ga er over een jaar ook weer wonen.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 14:09

Dan denk ik dat ik mijn paardjes daar maar eens naar op vakantie stuur! Als ze dan terugkomen hebben ze zoveel geleerd van hun collega's!
Echt een mooie plek, wat bracht je eigenlijk naar het bomvolle Nederland??