Supergras! *mooie rijfoto*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Supergras! *mooie rijfoto*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-02 20:29

Vandaag was de digi weeer mee, maar we hebben en niet zoveel mee gedaan omdat;
*grassie aan het etteren is al een tijdje en ik me even voledig op hem wou concentreren en dat gaat niet zo fijn met iemand die in de weg staat Clown
* Je bij foto's ( ik iig) teveel wilt dat hij goed loopt op de foto, en daarom eigenlijk juist teveel 'druk' (voor zover je daar bij mij van kan spreken Tong uitsteken) gaat zetten
* Gras uiteindelijk heel lekker los liep, maar wel vrij onconstant waardoor hij er op foto's dan meestal juist vreselijk uitziet.

Uiteindelijk is er toch nog deze foto uitgekomen, en ik vind hem persoonlijk echt mooi. Ook omdat ik de achterliggende gedachte weet * hoe hij dus voelde* Knipoog .

Wat vinden jullie ervan? (ik weet het, hij mocht vast wel dieper etc, maar hij voelde errug fijn Knipoog )

Afbeelding

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 20:33

diper hoeft hij niet echt inv dik hoor... loopt netjes op de loodlijn. en voor zover ik kan zien is de nek het hoogste punt.
1 tip, probeer niet naar beneden te kijken! voor de rest ziet het er netjes uit!

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 20:41

Ik vind het er netjes uit zien(voor zover ik er verstand van heb)!!!!
Je kijkt alleen naar zijn hoofd Lachen

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 20:41

ik vind het er hardstikke netjes uitzien hoor!!
ik heb trouwens ook váák last van naar beneden kijken Schijnheilig dus je bent niet de enige. hij heeft mooie gangen zeg!

tatjana

Berichten: 268
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Leeuwarden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 20:42

Ziet er inderdaad erg netjes uit! Je moet er alleen een beetje op letten dat je zelf recht blijft zitten, het is net alsof je om het hoekje aan het kijken bent hoe goed hij wel niet loopt!! Wel netjes hoor!!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 20:51

Maaik, het ziet er idd echt netjes uit! Echt een SuperGrasje Lovers Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 20:55

zozo jij gaat flink vooruit, tenminste daar lijkt het op!
Netjes hoor!

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 20:57

heel erg netjes!ik zie ze liever iets hoger in de hals,maar hoeft absoluut niet!echt een mooie foto!ziet er heel vriendelijk uit

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 21:02

Leuke foto! En zover ik van een foto kan oordelen, loopt hij erg fijn.
Leuk hoor, ziet er trouwens ook goed uit. Party!!

blondiedaan

Berichten: 282
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Hendrik-Ido-Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 21:06

ziet er goed uit!!!!! zo en is dat je huis op de achtergrond???!!! niet slecht!!!!

groetjes daniella

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 21:20

Mooie foto hoor.Mooie kwaliteit ook.

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 21:21

ik vind het er echt super mooi uit zien maaik!! gras is ook zo stoer he Lovers

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-02 07:24

Ik kijk idd veel te veel naar beneden, helemaal waar Haha!
Mijn houding is sowieso niet echt alles, mijn hakken moeten vaak lager, mijn handen meer bij het zadel en ik moet dus meer naar voren kijken.

Gras kan wel iets meer 'opgericht' (voor zover je daar over kan spreken Knipoog ) dan dit. Maar hij voelde *nogmaals* dus heel lekker.

en blondiedaan; dat is mijn huis niet hoor, maar die van de pensionhouders Knipoog

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 10:41

Ik vind het er best goed uitzien (voor zover je dat van een foto kunt zien) Alleen lijkt het net alsof je iets inknikt in de binneheup. Volgens mij hoeft hij nog niet veel opgerichter hoor! Ik dnek dat je hier al een aardig end mee bent.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 11:32

Hele mooie foto hoor! En mooie stal. Haha!

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 12:31

Mooie foto hoor! Maar persoonlijk zie ik hem toch liever iets dieper en wat ronder, dan gaat ie nog beter door de rug heen lopen en echt showen!
Succes!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 13:01

Ziet er goed uit maaike, hij gaat wel lekker geloof ik de laatste tijd?

En Pebblientje, dit topic bewijst wel weer hoeveel verstand jij er van hebt, als je hem nog hoger instelt heeft ze wsch helemaal geen ruggebruik meer, ik vind dit al vrij hoog om gewoon te trainen.

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-02 16:53

carola; ik rij hem ook veel dieper los hoor, dit was helemaal aan het einde Lachen
Ik zal binnenkort ook nog wel een keer losrijfoto's plaatsen, dan kan je het verschil zien Knipoog

Grassie loopt van zichzelf al vrij hoog in, het is niet zo dat ik hem met man en macht 'hoog' probeer te laten lopen. Maar als hij verder los is heb ik er niet echt problemen mee..

van een foto is altijd moeilijk te zien of een paard 'zijn rug gebruikt' , ik kan het zelf aan deze foto helemaal niet zien, maar als je erop zit voel je het veel beter.


Piaffe; inknikt met mijn binnenheup? dat zal er op neerkomen dat ik niet recht zit? Goh, wat jullie allemaal niet zien op 1 foto, maar het klopt idd wel. Ik vind het trouwens helemaal niet erg hoor, dat commentaar, alleen maar beter Haha!

Maar Grasje loopt dus idd wel fijn de laatste tijd, nou hopen dat we het vol kunnen houden , dan gaan we binnenkort ook weer eens op wedstrijd Lachen

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 21:44

Zo he zeg! Mooie foto, en een geweldig paardje!
Echt heel leuk! En inderdaad, als je hem hoger insteld denk ik niet dat hij nog lekker zijn rug gebruikt!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 22:29

jee je bent echt vooruit gegaan zeg! dieper hoeft niet hij zou net een tikkie ronder mogen in de hals maar hij heeft de achterhand er goed bij.
wat een verschil zeg met kootwijk echt keurig maaike!

ItsMe

Berichten: 785
Geregistreerd: 14-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 22:43

Ja kan op de foto's echt mooi een (snel!) stijgende lijn zien zeg, begint echt steeds beter te lopen.
Toch maar weer eens binnenkort een wedstrijdje starten? Knipoog

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 11:18

Mooie foto hoor. Ziet er netjes uit.

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 11:23

Grassie, het was ook niet echt als kritiek bedoelt hoor. Het ziet er echt heel netjes uit, maar ik vroeg me meer af of je altijd zo hoog reed. Maar niet dus! Dat kontje is er lekker bij! Altijd fijn om naar te kijken, van die paarden die zo lekker los en tevreden rondwandelen!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-02 17:18

carola; Ik beschouwde het niet als kritiek hoor, ik vind het helemaal niet erg om dat soort dingen te horen, ik plaats geen foto's om alleen reacties van 'ah wat leuk' te krijgen Knipoog
Ik ben blij dat jullie Gras er ontspannen en los vinden uitzien, hij voelde ook wel zo Party!!

Nimber; met 'dieper' bedoelde ik eigenlijk ook wel 'ronder' , al die termen ook Haha! Een verschil met Kootwijk is niet zo erg moeilijk Schijnheilig , maar het is wel leuk dat je de vooruitgang ziet!

en nogmaals bedankt voor de leuke reacties Lovers

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 18:01

zozo jij bent vooruit gegaan maaike, ziet er goed uit he!