Hoofdstel Imperial riding....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Hoofdstel Imperial riding....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-02 06:35

....geloof ik dat het merk heet. Met dat hoefijzertje op de neusriem.

Waar kun je die hoofdstellen online bestellen? heb nl. jarengeleden zo`n hoofdstel gekocht en ben wel te spreken over de prijs-kwaliteit van dit hoofdstel. Ik bedoel die met die brede neusriem.


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 08:28

Ik heb vorig jaar een hoofdstel van hun gekocht, met brede aansnoerneusriem en een merkje op de zijkant van de frontriem. Mooi hoofdstel van een goede kwaliteit.

Dit is in ieder geval de naam en het adres van de hoofdleverancier in Nederland. Ik hoop dat je er iets aan hebt:

Nederinum BV
Zwanenburgerdijk 287
1161 NL Zwanenburg
(020) 407 44 45

Toos paardloos

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 08:45


Veel kennis is nog geen wijsheid. Wie zich verbeeldt de wijsheid gevonden te hebben, is een dwaas.
Ruzie begint nooit met de eerste zin. Ruzie begint altijd met het antwoord
Communiceren: Zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 08:46

Ik heb hem ook gekocht vorig jaar maar bij mij trok ik drie weken geleden gewoon de hele gesp( bij de aanhechting aan de neusriem) ervanaf!! hoofdstel naar de maker gebracht en die test de andere kant van de neusriem en die trekt ie er ook zo af!!! Das dus de laatste keer dat ik zoveel geld betaal voor een hoofdstel!!


Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 09:36

Ik wilde toen een Extra Full en het gekke was dat alleen Hulsebos die kon leveren. Dus ik heb hem telefonisch besteld bij Hulsebos, waar hij bovendien ook nog erg goedkoop was.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 10:52

Ik heb ook een hoofdstel van Imperial en net als Pril ben ik er goed over te spreken. Super hoofdstel voor dat geld en blijft ook heel mooi!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Domi_94, GrapeshotBot, Liaan, lletam, Miesemuisje, miszblueeyes, Rainer, XxMariellexX, Yentaah en 144 bezoekers