deken overdag opdoen of niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
max_4ever
Berichten: 377
Geregistreerd: 16-07-02
Woonplaats: steenbergen

deken overdag opdoen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-02 17:48

ik heb mijn ene pony sinds een paar dagen met een zomerdekentje op snachts, nu doe ik overdag een waterdichte zomerdeken op omdat ze dan in de wei staan.
maar vandaag stond ze er gewoon onder te zweten. was ook best warm in het zonnetje.
maar moet ik haar nu overdag nog geen deken op doen of toch wel
of kan ik beter haar deken die ze snachts op heeft oplaten, daar komt wel wind doorheen en is niet waterdicht. of toch de regendeken?

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 18:11

Pinky heb ik vanaf het begin af aan een dekentje opgedaan zowel snachts als overdag.
Hij had er geen last vanb en heeft zelfs ookal winterhaar.
Maar als de jouwe er wel last van heeft is het misschien slimmer het er met mooi weer af te laten?

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 18:18

Ik heb alleen s nachts een dunne, iets gevoerde deken op. Overdag is ie nog lekker bloot!

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 18:36

Navy niet, en het duurt niet lang meer en we stappen alweer over op de 150 grams Haha! Zij heeft ze dus dag en nacht op..

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 18:43

Donsje krijgt vanaf vandaag dag en nacht een licht gevoerde Hypodeken op. Ze halen bij ons op stal de deken er niet `s morgens voor je af, dus dan moet het maar dag en nacht.
Die van mij heeft al een behoorlijke vacht, dus dikker hoeft die van mij ook niet te worden! Party!!

Als het overdag kouder dan 10 graden gaat worden krijgt hj zijn Highliner deken van Divoza op. Die heeft een 300 grams vulling. Kusje

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 22:33

Als je paard zweet heeft ie t te warm en als je deken niet ademend is is dat heel slecht. Lekker aflaten dus....Het wordt wel snel kouder, dus waarschijnlijk kan ie er aan t eind van de week weer op Lachen