Ah oke, zo te zien werkt het zo met uploaden. Net dik half uur bezig geweest met de longeerlijn wegwerken, toch beetje onderschat. Sebiet naar school en daarna weer snel verder!
Anoniem
Geplaatst: 21-10-13 12:54
Fijn dat we toch allemaal meevielen Petra Denk dat we het allemaal wel wat spannend vonden, ik in elk geval ook. Als ik dat trouwens ook als tip aan de fotografen mag geven, jullie mogen gerust meer zeggen en vragen wat je wilt hoor bij fotoshoots. Dus bijv. vragen om iets meer afstand van mens / paard, of om paardlief juist iets schever te zetten of iets anders. Of bij rijden nog eens door de branding zoals Dais bijv. aan mij vroeg. Niet zo verlegen, meeste mensen vreten je niet op
Ik wacht verder nog gewoon rustig af tot alle fotografen hebben aangegeven klaar te zijn met hun foto's, dan zoek ik de mooiste uit voor een topic
Die van Diva en Aman is mooi Mooie hals van Diva zo. En dan zie je dat een zonnetje toch een hoop doet al. Grappig dat zoekplaatje, ik zie idd een staart en een voetje
Die foto's van Michelle zien er ook al goed uit Op die ene foto zie je de bling van de Fries goed, heb dat echt op de parking zitten bewonderen, maar wat zal dat lastig geweest zijn om dat erop te krijgen.
Gaat hard op facebook! Ploink ploink .. vindt je foto leuk, echt een enorme ego boost Best geslaagde eerste foto meeting! Dacht echt dat mijn foto's gingen tegen vallen, zat zo te klunzen met de instellingen.
Gossa kweet je naam niet meer, kan je niet vinden op facebook