wie houdt ervan om aan de auto te werken?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

wie houdt ervan om aan de auto te werken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-02 14:24

nou, hier zit ik bijna elke weekend aan de auto van me broer's (ook mijn) vriend aan de auto te werken, we hebben er nu al 2, 12' JL audio speakers ingezet, 2 versterkers van ieder 500 watts, neon lichten, strobe lichten, thermostaat, DVD speler en een monitor. dus dat vinden we leuk om te doen, als je het wil zien kijk maar een op me website, er is daar een link.

maar terug naar de vraag, wie anders houd er nog van om aan je (of iemand ander's) auto te werken?


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 14:26

zo af en toe een klein beetje prutsen is wel leuk Haha! Mijn oom doet t voor zn werk, heeft ook een eigen werkplaats. Daar bouwt hij auto's op en knutselt er van alles aan. Mijn broer heeft zn auto daar ook zo ver weer opgebouwd dat ie hier in NL door de kentekenkeuring kwam (is een engelse auto). Vind t best leuk om af en toe mee te gaan maar niet al te vaak hoor Lachen

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 14:35

Kun je dan mijn motorblok ook ff fixen ? Boos!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 14:38

haha rom ook dat doet mn oom met alle liefde voor je *als je maar betaalt* Tong uitsteken Hij heeft regelmatig auto's staan met kapotte motorblokken die weer gemaakt moeten worden Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 14:45

Mijn papsie werkt 5 soms wel 6 dagen in de week met auto's Lachen van 8.00 uur tot 16.30 uur! Lachen

Ozzie
Berichten: 89
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 14:46

Ik ben helemaal verslaafd aan auto's....
Mijn laaste project is mijn knalblauwe Peugeot 106 rallye. De buitenkant is nu bijna af; andere bumpers en spoilers erop, gaas in de bumpers, mistlichten erin, neonlicht aan de onderkant langs de dorpels, booskijkers. Alleen de velgen+banden zijn er door iemand anders ondergezet... OZ Super Tourismo's 17"....
Nu gaan we verder aan de audio, alles van MacAudio heb ik nog liggen van mijn vorige auto, 2x 1200 watt + versterker.
Daarna moet er nog een katvervanger onder, dubbele uitlaat (1 aan elke kant).. Ben dus nog lang niet klaar!!

Ik ben echt autogek, en ben toch echt een meisje. Schijnt nog wel eens vreemd gevonden te worden...

I'm gonna live forever, I'm never gonna die.
The only thing I fear is that I'm never gonna fly..

germie

Berichten: 25881
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 14:46

NEE, ik moet ook hoognodig de auto wassen..............................

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 15:00

Maaike schreef:
haha rom ook dat doet mn oom met alle liefde voor je *als je maar betaalt* Tong uitsteken Hij heeft regelmatig auto's staan met kapotte motorblokken die weer gemaakt moeten worden Haha!

O ja? Ook toevallig 3.1 liter 6 cillinder blokken van beretta's.
Dat zou wel cool zijn *LOL*

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 15:03

pfff dat is wel een moeilijke vraag voor mij hoor... Heb werkelijk geen idee Haha! misschien dat zn site t inmiddels weer doet www.rentrisport.nl kan je even proberen maar laatst lag ie eruit en weet niet of t al weer veranderd is. dusss

heb t net gecontroleerd en hij doet t dus nog niet... wel jammer staan leuke foto's op van aparte auto's (oa die van mn broer die te koop is *hint*)
Laatst bijgewerkt door Maaike op 24-09-02 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 15:16

Humm.. pruts een boel aan mijn auto hoor.. Doe op tijd olie erbij, olie peilen, koelvloeistof erbij en ik kan bijna alle onderdelen onder de kap bij naam noemen ( heb een vriendje gehad die wegenwacht is, vandaar ) Heb ook zelf eens een aandrijfas en remschijven en blokken vervangen..

Kan dus wel iets *trots* Haha!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131839
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 15:32

Ja hoor, kan erg leuk zijn !
Vooral aan onze oldtimer wordt veel gesleuteld, hij is goed in orde, maar omdat ie al 40 jaar oud is moet er toch regelmatig iets aan gebeuren.
Voor dagelijks gebruik hebben we vorig jaar een nieuwe auto gekocht, die hoeft dus alleen maar schoongemaakt te worden, de rest doet de dealer i.v.m. de garantie.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 20:03

Hmmm... ik niet. Is mij te technisch allemaal. Maar mijn vriend is automonteur, dus dat zegt genoeg.

* To Belg, or not to Belg *

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 20:37

beste kerel, je zit hier op een forum met 99% vrouwen *LOL*

Amor Vincit Omnia

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 20:39

Romkabouter"]
[quote="Maaike schreef:
haha rom ook dat doet mn oom met alle liefde voor je *als je maar betaalt* Tong uitsteken Hij heeft regelmatig auto's staan met kapotte motorblokken die weer gemaakt moeten worden Haha!

O ja? Ook toevallig 3.1 liter 6 cillinder blokken van beretta's.
Dat zou wel cool zijn *LOL*
[/quote]
interesse?? Haha! volgens mn broer kan mn oom t vast wel fixen. Of hij moet zo kapot zijn dat t echt niet meer te maken valt...

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 23:08

Hmm ik werk niet graag aan een auto...omdat ik dat gewoon weg niet kan...vriend lief daar in tegen...is verzot op toetoets...vooral zijn Mustang coupe uit 1966...daar is al menig uurtje aan gesleuteld...ook fijn is dat ie ook wat aan mijn autootje kan sleutelen...scheelt een hoop geld...maar aan zijn eigen auto is ie toch wel het langste bezig...wel mooi om te zien

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 23:37

Bij m´n dagelijkse auto ga ik zo af-en-toe Verward eens met de stofzuiger doorheen en rijd hem door de wasstraat.
M´n cabrio wordt bijna niet vies, want er mogen -haast- nooit kinderen in en mee naar de stal neem ik hem ook bijna niet (alleen als het héél mooi weer is, zodat ik niet met bagger poten in hoef te stappen Knipoog ).
Wassen en poetsen doe ik met de hand. Alle technische dingen, laat ik lekker aan de garage over Knipoog !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-02 13:52

wij hebben ook neons onder de wiel kassen gezet en nog een 6 farad capacitator bij de speakers met 2 tblocks om de electriciteit te verdelen tussen alles, en dan hebben we ook nog een speaker IN de dash voor ECHTE surround sound bij het DVD kijken Haha!

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 16:41

ehm ahum, is dat die auto van Zack? haha waar jullie toen die boxen in hebben gezet? Jeetje, zoveel geld uitgeven voor een auto Verward dat zou ik dus nooit doen, straks heeft die auto zijn tijd gehad en dan zit je met die dure apparatuur te kijken, of word dat dan weer gewoon "ff" oververhuisd naar een andere auto? hm, ik moet toch snel weer langskomen, haha even kijken hoe de auto er dan nu uitziet *LOL*:j

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-02 17:37

hehe ja het is de auto van zack, en als zijn tijd voorbij is kan ik je nu alvast vertellen, hij krijgt een van deze maanden een nieuwe camaro SS dus die blijft dat wel staan en de auto die hij nu heeft, ja de rode, houd hij als showauto dus die is cool, en nu heeft hij uitendelijk meer aan zijn auto uitgegeven dan waar hij het voor heeft betaald *LOL* en als je wil zien hoe het er nu uitziet zal ik updates op me site hebben dus dan kan je daar zien Haha! maarja, aan de auto werken is nou eenmaal leuk en dat kabaal is MUZIEK!!!!!!! Tong uitsteken en het is niet ZO hard, muren schudden aleen (letterlijk) dus ja, niet zo hard Tong uitsteken

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 23:24

Project Range Rover
Project Defender 110 HCPU
Project Discovery (te Koop, 8000 euro)
Project series III 109 safari
Project Range Rover II (voor de andere Range Rover)
Ik klaag niet hoor, ik ben de komende jaren van de straat.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 08:25

Ik heb niets met auto's, hij moet rijden en dan vindt ik alles best. Is ie kaput, gaat ie naar de auto dokter.

Ik heb duiven en mn vriendin ziet ze vliegen. Scheve mond

Who reaches for the stars, will never end with a handful of dust.

Marije_jiplover

Berichten: 25240
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 10:34

Als ik niet oppas, zitten mijn vriend en mijn broer ook het hele weekend aan auto's te sleutelen, soms nog met hulp van zijn broer ook (is echt leuk he, tiffy?) Maar goed, tegenwoordig doet hij het meestal niet in het weekend, maar doordeweek 's avonds en dan heb ik er geen last van, want dan zit ik toch op mijn studentkamertje.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 12:12

Ja, het gebeurt regelmatig dat de vriend van Marije_Jiplover hier met zijn broer (mijn vriend dus) en broer van Marije zitten te knutselen aan een auto. En dan voornamelijk de muziekinstallaties. Al moet ik zeggen dat het deze zomer wel mee valt. Ben wel altijd blij dat ze het geluid hier niet voor de deur testen, maar een rustig plekje uitzoeken. Ik mag dan wel doof zijn, maar zelfs die herrie hoor ik nog Haha! .


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"

Marije_jiplover

Berichten: 25240
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 12:15

Ja, fijn he? Maar idd, met Michel zijn nieuwe auto vordert het nog niet echt met die installatieplannen. Nu wil hij er toch weer niet zoiets heel groots inzetten, want over een paar jaar wil hij deze auto toch weer verkopen. Frusty Mannen?
Maar goed, ze zitten nu vooral met z'n 2-en aan een motorfiets te sleutelen en daar hebben ze jouw broer niet zo hard voor nodig (jij blij?). Voor mij maakt het geen verschil, iig.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, ComscoreBot, friezenfan2, GoogleAdsense, kwita, Lynnepinny, MissBambi, Mutti, noordje, ryukapple, Sabine, Stybba, Unit, Wonderstruck, xPabloBokt en 70 bezoekers