Beestenbende

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Beestenbende

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-02 22:46

En dan ook werkelijk een bende.
Twee honden, twee paarden, een geit, een valk apart en een nog een voliere vol, twee rennen met kippen, zes konijnen, een cavia, een hamster, twee vissen en een kat.

Weet je wat je dan krijgt? Juist, een beestenbende.
En ik zit er weer lekker mee.

Mijn vader en mijn zus en haar familie zijn op vakantie en lieten Jantina achter om op alle beesten te passen. Prima, gezellig, geen probleem.
Valt best mee dacht ik.

Valt ook best mee.... mits is zorg dat alle deuren op slot zitten, aangezien de ene hond alle deuren openmaakt, vervolgens de kat die buiten is, naar binnen kan en daar de valkparkiet en de cavia opvreet.
(de vissen en de hamster zitten in een ander huis) Niets gebeurd hoor, ik was net optijd om een katteklauw uit een valkparkietekuif te trekken.

Valt ook best mee..... als de paarden binnen de omheining blijven. Dat gaat tot nu toe goed. Oke, ze krijgen een ietsiepietsie te veel gras, maar dat is om ervoor te zorgen dat Berber geen overmatige honger krijgt en door het hek breekt.

En dan de klapper van deze week.....
Men heeft een teefje. De zus heeft een reu. Je teefje is niet loops.... Tot op vandaag blijkt.

De moeder van mijn vriendin heeft vanavond gebeld:
M: Heb jij Joey op bezoek?
J: Ja die logeert bij mij, hoezo?
M. Ehmmmm.... Sja, hoe zal ik het eens zeggen..... Ze hadden het erg gezellig met zijn tween.....
J: *gloeps* bedoel jij daarmee????
M: ja.

Daar zit ik dan dus. Twee honden.
De ene ligt onder de bank, de ander aan mijn voeten. Ze geven geen kick. Tonen totaal geen interesse in elkaar.....
Schijn bedriegt blijkt, ze hebben een stiekeme relatie! Extreme duivel

Wat moet je daar nou mee?


DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 02:15

Heel grappig om te lezen! Haha!
Ja, ik heb niet zoveel dieren in huis maar het lijkt alsof mijn huis vol zit. Ik heb dan ook maar een klein flatje!
Ik wensde soms dat ik honden en poezen kon hebben, maar ook dit kan hier niet. Wel jammer dus! Huilen
Gelukkig hoef je dit niet voor eeuwig alleen te doen. Het zou best wel veel tijd in beslag nemen. Knipoog

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Re: Beestenbende

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 15:56

jantina schreef:
En dan de klapper van deze week.....
Men heeft een teefje. De zus heeft een reu. Je teefje is niet loops.... Tot op vandaag blijkt.

Daar zit ik dan dus. Twee honden.
De ene ligt onder de bank, de ander aan mijn voeten. Ze geven geen kick. Tonen totaal geen interesse in elkaar.....
Schijn bedriegt blijkt, ze hebben een stiekeme relatie! Extreme duivel


Ehmm hebben ze dus iets gedaan??? Teef niet gestereliseerd??? Morning after pil halen bij de DA?? hihihihi Lachen

Nou suc6 met de rest van de beestjes! Lachen Lijkt mij persoonlijk geweldig hoor zoveel beestjes bij elkaar Lachen

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 16:16

Gewoon ff met je teefje langs de DA. Ik heb wel eens gehoord dat ze et weg kunnen halen op een of andere manier.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 16:56

AAAHhhhhhh dus je wordt straks nog tante ook haha!!!
arme jij!
hopelijk zijnz e snel weer terug van vakantie?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-02 21:10

*LOL* Dat hoop ik ook Kim! Vrijdag wordt de hond in ieder geval opgehaald, dat is mijn grootste zorg. Ik wordt echt gek van dat dier!! Hij jankt de heeeeele dag. En niet echt voluit, maar van die zeurende, zielige piepjes. Echt om hem een schop voor te geven, gillend gek Lips are sealed
Ik heb ze gescheiden gehad, gevolg:
*een nacht niet geslapen van een jankende reu
* een kapot gekrabde deur. En dan niet een paar krassen, maar werkelijk bijna een gat erin geknaagd....

Ik heb mijn vader gebeld wat ik met waldi moest doen (teefje)
Hij zou er over nadenken, hij dacht dat het allemaal wel wat mee zou vallen....

Ik ben ondertussen al aan het denken wat voor puppies er zullen komen Haha!
Een klein zwart/wit, propperig Stabij-kruisinkje, samen met een slanke, lange, gespierde rode kruising cockerspaniel met iets van ierse setter.
Rood bonte propjes met een grote kuif? *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Antonius, BETUWE, Cowgirl, craiester, Destinietje, Hannanasjuh, IASCrawler, kimberly1995, Lotje033, Mariett, Mondy, ontherun, Poety, pony33 en 116 bezoekers