Ggrrrrrr, weer een regendeken kapot, hellup!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Ggrrrrrr, weer een regendeken kapot, hellup!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-02 16:44

Dit is de zoveelste regendeken die weer helemaal kapot is gescheurd en niet meer te maken is Extreme duivel Frusty
Komt er weer een paard trots aanlopen met een lap vodden om zich heen Boos! Boos! Om moedeloos van te worden Huilen Huilen
Wie heeft een advies voor de sterkste, niet te verwoesten regendeken???
Ik weet het niet meer....

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 17:10

Harry's Horse, mijn Haflinger heeft er ook een. Een dekenmoller eerste klas, maar hij gaat nu zijn 2e jaar in en hij doet het nog steeds Haha!

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Re: Ggrrrrrr, weer een regendeken kapot, hellup!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 17:16

vera schreef:
Dit is de zoveelste regendeken die weer helemaal kapot is gescheurd en niet meer te maken is Extreme duivel Frusty
Komt er weer een paard trots aanlopen met een lap vodden om zich heen Boos! Boos! Om moedeloos van te worden Huilen Huilen
Wie heeft een advies voor de sterkste, niet te verwoesten regendeken???
Ik weet het niet meer....


Zeg me alsjeblieft dat het niet Bailey zijn gloednieuwe deken is he!!! Hij heeft hem zelf nog geeneens op gehad!!!! Huilen Huilen

DubbelFun

Berichten: 88674
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 18:56

Ja ik zweer bij Rino-light. Maar ik heb wel 2 lieve dames die geen gekke dingen doen (zolang er geen zadel op ligt dan Lachen )

Wat dacht je van het probleem aanpakken. De tanden Schijnheilig
Misschien een grazingmuzle omdoen Schijnheilig

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 20:11

Hmmm tja, de Bucas regendeken is een oersterke deken (vind ik bijna nog beter dan de Rambo, qua sterkte v.d. buitenstof), maar een échte sloper zal em misschien toch wel stuk krijgen... En wat dacht je van een New Zealand (een échte dus)? Die zijn ook oersterk.
En anders zó'n 'tuinhekje' om z'n nek of een muilkorfie om... ook niet ideaal, maar wel een stúk goedkoper!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 20:22

Wat zonde zeg!
Pinky heeft ook een keer zijn deken scheef gekregen en is er zo op gaan staan (bij 2 dekens zelfs) gelukkig was die nog te maken..
Ze zijn al zo duur Huilen

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 21:37

Bij ons op stal heeft eigenlijk ieder paard dezelfde (onverwoestbare) dekens op. Je ziet ook wel andere hoor, maar het merendeel heeft deze.

Ik weet effe niet meer zeker (hoewel ik er zelf ook 1 heb Koe ) wat het merk is.
Ik geloof Rambo. Het is een donkerblauw dek, met groene biezen. Waterdicht en oersterk.
En bij ons gaat alles in groepen naar buiten en wordt er heel wat afgespeeld en getrokken.

Die van mij heeft hij vorig jaar het hele seizoen opgehad en er zit nog geen enkel scheurtje of slecht plekje in.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 21:45

De harry's Horse zit bij mij vrij snel een winkelhaak in want onze paarden zijn ook dol op de deken van Lodewijk.
De S&K die Piggy!!! hier op bokt gebruikt houd het ook redelijk maar zitten hier en daar toch mini gaatjes in.
Mijn Rhino deken is echt onverwoestbaar daar sta ik echt van te kijken maar de Buccas is een goede 2de nu pas na 3 jaar is hij 'gesneuveld' er zit een kleine scheur in die te maken is

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 21:48

ik heb zelf een goede ervaring met de harry's horse...meron is een sloper en kreeg hem niet kapot.
ook bucas en rambo zijn goed, maar daar betaal je ook meer voor...

odis
Berichten: 339
Geregistreerd: 13-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 21:59

Ik heb er 1 van Bucas. De Smartex Rain. Kost wel wat, maar is een oersterke deken.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-02 22:25

Ik sprak vanavond iemand die heeft "hengstendekens".
Een soort superzware stof, waterdicht en oersterk Verward
Kent iemand die en weet je dan ook waar ze te krijgen zijn??