Jarige echtgenoot...kadootje????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Jarige echtgenoot...kadootje????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-02 12:19

Heeft iemand nog originele ideeen, want na 12,5 (hee, is dat geen feestje????) jaar ben ik wel een beetje door mijn creatieve ingevingen heen.
Hij krijgt in ieder geval een uitschuifbare ladder ( Party!! Party!! Party!! Party!! ) want die heb ik eigenlijk zelf nodig, omdat ik het huis aan het verven ben. Dat is dus vooral handig, maar ik zoek nog iets waar ie ook misschien echt blij mee is Haha!

Groetjes Suus

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 12:22


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 12:22

Slipcursus! Was mijn vriendje heel blij mee, is nog wat voor hun stoere ego ook Knipoog

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-02 12:24

Hmm..das een goeie Sjimmy. Jammer genoeg heeft hij nogal wat zakelijke uitstapjes hier en daar en dus vorig jaar met een klant op slipcursus. Hij vond het inderdaad geweldig en heeft er nog weken over doorgerateld Slapen ...nee, wel leuk hoor!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 13:51

Een vliegles op vliegveld Teuge.
Hebben we aan m´n vader gegeven toen hij 50 werd, het leukste is dat je zelf ook mee mag dus zelf heb je er ook wat aan Haha!
De kosten weet ik niet meer precies maar vielen nog wel mee.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 13:53

Een diploma met "'s Werelds beste Golfer" *LOL*
Nee, hihi, ik weet het niet.
Een puzzelrit op Maril?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 13:57

Suzanne, je raadt het niet, maar je hebt ook vervolgcursussen, er zijn veel verschillend cursussen.
Vliegles is ook heel leuk! (Had Prima van Napoleon gekregen dacht ik).

Ozzie
Berichten: 89
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 14:11

Je hebt ipv slipcursussen ook een rally-cursus! Was mijn vriendjelief ook heel blij mee.... Je wordt dan een dagje in een rallywagen gezet (Impreza geloof ik) en crossen maar! Heb zelf ook meegedaan, is echt heel leuk.

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 15:00

een snowboadles, een skiles, een paardrijles (als hij dat tenminste leuk vind) een lekker geurtje!

een dagje samen op stap.
concertkaartje

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-02 15:33

Ik heb vrees ik een vreselijk moeilijk manpersoon in huis. Hij is namelijk PANISCH voor vliegen, hahahaha!!!! Hij vliegt weleens zakelijk en dan zit ie onder de rustgevers Haha! ....aangezien je daar niet mee mag autorijden, denk ik dat zelf vliegen dan helemaal geen goed plan is Party!! Party!!
We zijn ooit samen met de kinderen voor zaken naar Zuid-Afrika gevlogen, de kids waren toen 1,5...dat was met recht een vliegende ramp,hij heeft 14 uur lang met witte knokkels van het vasthouden in zijn stoel geklemd gezeten....

Een vervolgslipcursus is wel een idee, want dat vond hij echt gaaf.

Groetjes Suzanne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 20:38

Op het circuit van Zandvoort worden ook 1 daagse racecursussen gegeven.
Je rijd dan in verschillende wagens en eindigd de dag als passagier in een formule 3 wagen.
Een vriendin van mij heeft dat een keer gedaan en vond het erg gaaf.

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 21:24

Ilindra schreef:
Op het circuit van Zandvoort worden ook 1 daagse racecursussen gegeven.
Je rijd dan in verschillende wagens en eindigd de dag als passagier in een formule 3 wagen.
Een vriendin van mij heeft dat een keer gedaan en vond het erg gaaf.


Klopt! Zo'n dag hebben wij vanuit het werk ook een keer gehad. Echt lachen, maar het zou wel leuker zijn als je met een groepje bent. Kun je niet de vrouwlijke helften van bevriende stellen vragen om hun man hetzelfde kado te geven? Kunnen ze met z'n allen gaan. Knipoog