Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Essie73 schreef:Tja.... dat zat er helaas niet helemaal in. Er bleek een schuurfeest aan de gang te zijn (wisten we vtv) en dit gaf iets meer herrie dan ik gehoopt had. Bovendien waren de paarden op het weiland naast onze tent er ook niet blij mee, en lieten dat weten door keihard rond te gaan rennen. Rond 1u was het eindelijk stil en ben ik in slaap gevallen. Om 03u30 zat ik weer rechtop in bed omdat er een stel besloot een oude caddilac te gaan starten en de moter draaiend te houden. (midden in de nachtm stelletje gekken) Hoorde al veel gemopper uit de omliggende tentjes.(Ik haat brabanders) Gelukkig bleek de moter uit te vallen en was het kreng niet meer aan te krijgen. Woorden van een teammie; "Helaas, probeer het morgen opnieuw"![]()
jammer genoeg heb ik daarna wakker gelegen tot 6u15 en een half uurtje later begon meneer Ezel te blaten. Dat gaat echt door merg en been. Denk dat hij kampioen iaia-en is!
deviltjh schreef:Eline, kun je geen foto maken van het pad voor de lounge?
Sandra schreef:Moeten we met zijn allen over dat ene plantje wandelen? Agossie!
Anne_mieke88 schreef:aaaah wat een poepig plantje
bouw je er wel een paddock omheen? zodat we er niet overheen lopen? ik wil namelijk dit beroemde plantje wel kunnen bewonderen zondag
xBalou schreef:Ik hoop voor jullie dat de niet-bokkers niet zomaar over het plantje gaan lopen..
Mjetterd schreef:'Hoi' gezegd tegen eline en delerium en dat was het ook.
En HET plantje op de foto gezet ^^.
noorhermans1 schreef:yeaahh!
wij gaan morgen meeten met een hk topic, we willen wel met elines plantje op de foto
Saab99 schreef:Yeah de biggen beklimmen deze keer geen schutting maar beklimmen elines plantje