Waar staat iedereen?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Rena
Berichten: 203
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: loosdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-01 15:45

Ik ben erg benieuwd waar iedereen zijn paard heeft staan. En wat jullie doen, po school zitten, werken e.d. En hoe oud iedereen is. Misschien ben ik wel nieuwschierig maar misschien staan er wel mensen bij mij in de buurt. Ik heb Crowny in Hollandsche Rading staan en woon zelf in Loosdrecht. En ben 34 jaar en ben receptioniste.


Tabitha

Berichten: 47
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 15:57

nou ben ik weer
ik ben dus 15 en mijn pony staat sinds vorig jaar bij ons thuis in een buitenstal bestemd voor 2 paarden in de ene box staat voer en een kast met tuig,daarvoor stond mijnpony bij de buurman, we wonen op een boerderij naast het bos waar elk jaar de noord-hollandse kampioenschappen worden gehouden
we hebben een z bak en 2 weitjes van 30x40
dus genoeg ruimte
ik heb ook mijn eigen hindernissen gekocht
ik rijd bij de p.c. de wieringermeerruiters vand e KNF
ik zit in 4 havo in hoorn
ik rijd al vanaf mijn 6e
en ik ben erggggggggggggggggg gelukkig

nou groetjes

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Tabitha op 2001-02-25 16:03 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Tabitha op 2001-02-25 16:04 ]</font>

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 15:57

Hoi! Mijn verzorgpaard staat op een boerderij bij de eigenaresse thuis, vier straten van de manege vandaan, in Didam, tussen Arnhem en Doetinchem ligt dat. Ikzelf woon in Zevenaar, in de buurt van Pie (paard). Over mijzelf gesproken, ik ben 33, afgekeurd wegens epilepsie en chronische vermoeidheid, getrouwd en aan het sparen voor adoptiekindje. Ik doe vrijwilligerswerk twee ochtenden in de week bij een regionale radio-omroep (zit achter computer het nieuws te schrijven). Drie of vier keer in de week zit ik bij het paard en op woensdag heb ik springles. Sinds kort zijn we gestart in de B-dressuur, hopelijk gauw een winstpuntje zodat we kunnen gaan springen! Nou dit was het zo'n beetje, groetjes, Dorine.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 16:06

Barley Queen staat in Mierlo op een manege. Op dit moment rijd ik af en toe wat paarden van de manege. Daar werk ik ook. Ik geef paardrijlessen en ik maak de site en alle andere folders etc. Ik ben trouwens 26 jaar oud.
en verder heb ik als hobby http://www.bokt.nl haha en http://www.welshcob.nl

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 16:13

ik kom uit nieuwegein en sta met mijn tinker bij een slager
ik ben 15 en zit op school in het examenjaar en ga hierna een opleiding doen voor receptionisme in een hotel

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 16:24

Hoi!
nog ff in t kort;
ben dus Madelein, paardjes Roy en leorna
( zie www. welshcob.nl/julius/vrienden/madelein *LOL* ) staan aan huis in het land.
Ik ben 22, laatstejaars HBO MWD ( maatschapelijk werk en dienstverlening) en werk als bijbaantje in een recreatiecentrum, in t zwembad+ beetje horeca.

Astrid(dempsey)
Berichten: 326
Geregistreerd: 10-02-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 16:47

Hoi,
Ik ben astrid en 15jaar bijna 16,en heb een westfaler epony van 1,53m. Ik woon in almere en hij staat op de pampushout waar suzan en mijn zus danielle ook staan.
Ik moet nu nog 1puntje in de L en dan ben ik M.
Ik zit in de 4e van de havo ja dat was het wel ff voorlopig denk ik...
doei doei groetjes astrid

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 16:50

Ik ben Laudine 18 jaar en ik doe VWO 6 oude stijl. Ik heb 3 paardjes aan huis. Op mijn site staat trouwens nog een heel verhaal http://laudine.fuld.net over alle paardjes. Hevig aan constructie onderhevig, maar het werkt nog wel geloof ik.
1 is Joop, dat is mijn allerliefste poepie scheetje drollepoppie... Goed, zegt genoeg toch? 9½ jaar oud, en verrekte eigenwijs.
2 is Voltrack, araabje van bijna 5 en nog eigenwijzer. Vorig jaar gecastreerd en wel heel erg lachen. Vandaag probeerde hij mij weer weg te werken (steigeren) en toen werd ik boos, was hij opeens weer heel lief. Achgut.
3 is Herculesje, mijn vaders paard en flink aan de maat (1.71 m). Heel lief verder, beetje contactgestoord, maar wel een leuk bospaard (ik mag de dress doen)...

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 17:50

ik ben marjolein. 17 jaar. woon in apeldoorn. doe momenteel voor de 2e keer 4vwo (oliebol tweede fase) en heb sinds gister een tinker genaamd Ailin. ze staat in pansion in loenen, zelf woon ik in apeldoorn

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 17:54

Hoi
Ik ben dus Jacqueline en ik ben 28 jaar oud (nog een paar nachtjes en dan ben ik 29 hahaha).
Wij hebben zelf 2 grote weilanden en daar staan onze ponys in.....wij hebben 3 shets Humpie een roodbonte shet en Shetta en haar dochter Kismo beiden zwart van kleur.....en dan natuurlijk mijn fjord Oliva.
Ik ben net als jij ook receptioniste en baliemederwerkster op een bungalowpark.
Nou dit was het wel zo'n beetje in het kort.

Jacqueline

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 17:56

Ik ben jantina.. bla bla bla, kijk maar ff in mijn profiel! Handig hoor, Bart!!

Maareh, Isolda en Berber staan aan huis in een klein stalletje en als ze in het weiland staan, net even buiten het dorp.
Hardstikke fijn, want ik heb nu alles bij de hand! Paarden, tuig en wagen. Hoef alleen alles maar aan elkaar vast te knopen en dan gas te geven !! *LOL* *LOL*

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 18:49

Ik ben Amina, ik woon in Mierlo-Hout, 14 jaar oud. Helaas heb ik zelf geen paard
( Verdrietig Verdrietig ) Maar gelukkig heeft mijn moeder wel een paard, Rex heet 'ie. Hij staat op een boerderij. Groetjes Lachen

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 18:50

O ja, ik zit op 2atheneum.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 18:50

hoi ik ben dus sanderijn,23 jaar en kom uit doetinchem,ik werk nu ong twee jaar al,maar heb verschillend werk gedaan,eerst een half jaar op een springstal en nu werk ik bij een topbanketbakker,das echt leuk werk.ik woon samen met teun,maar betaal mijn pony helemaal zelf.ze heet tinkerbell en ik heb haar gekocht als veulen,ze is nu bijna 3.ze is een welsh A en staat op een pensionstal,heeft een heerlijk grote box met de deur naar buiten altijd open.Afbeelding

dit was ze op de dag dat ik haar kocht.

Afbeelding


en dit was ze afgelopen zomer.

soms is het beter om te zwijgen


#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 20:02

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: #Ymke# op 2001-11-21 19:36 ]</font>

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 20:13

Hoi,
Ik ben Suzanne, bijna 26 en ik woon in Almere, ik sta met 2,5 paard op manege Pampushout. Een ruin van 1.75 waar ik bijna M1 mee mag gaan starten, een Andalusische hengst van 1.62, en een kleine draak (grapje!!) van een A welsh van 1.15 van onze tweeling van 4 jaar.
Ik werk niet, omdat ik voor onze kleine mannen zorg. Ik pas wel 2 x pw op de 3 meiden van mijn vriendin, zodat zij na haar recente scheiding kan blijven werken.
We hebben vaste plannen om te gaan verhuizen, willen iets voor ons zelf beginnen in de paarden en zoals het er nu uitziet gaat dat binnenkort rondkomen.....

Groetjes Suzanne

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 20:16

Hey Imke, bij Chubbs oid? Aan de Jan Steenlaan (zijstraat)? Daar vlakbij ga ik naar school.... *grin* Zoveel van die dingen zitten er toch niet in B'hoven dacht ik.. Naja, ken B'hoven niet zo goed, ga er naar school. Schaam me af en toe wel dat ik er zo slecht de weg ken. Klasgenoten hebben het over de blablaweg en de huppeldepupstraat en ik kijk ze glazig aan. Tja, hoef er niet te wezen, en anders vind ik het wel... Misshcien kom ik een keerjte na school bij je langs dan! Gezellig!

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Rena
Berichten: 203
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: loosdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-01 20:54

Goh wat leuk om zo iets van iedereen te weten te komen. En wat leuk dat Ymke in de buurt woont. Misschien kunnen we elkaar eens een bezoekje brengen. Ik werk op 5 minuten afstand van de Boshoeve. En ken daar nog wat mensen met paarden.
Sanderijn ik sta bij een boer die Welshen fokt. Ik heb er geen verstand van maar ze schijnen er goed uit te zien. Hij heeft afgelopen zomer een veulen uit Engeland gehaald.
Verder sta ik met Crowny aan het bos. En een echte recreatieruiter. Afgelopen 3 weken is hij behoorlijk verkouden geweest en vandaag heb ik hem voor het eerst niet horen hoesten. YES!!! Nu ga ik voor het eerst les proberen te nemen. Dit betekend wel dat ik ergens een bak moet op zoeken. Die bij ons is nl. meestal te zwaar. En ik wil het dan ook bij houden. Crowny is een draver, maar loopt erg lekker aan de teugel en wil graag werken. Dus misschien wordt het wat met ons. Hiervoor heb ik een Fjord gehad, dit klikte niet echt met ons twee. Daarvoor (er zaten 6 jaar tussen) een 2 half jarige merrie van Kommandeur. Was te druk en ik had te weinig tijd toen. Nu gelukkig niet meer. Ik werk nl maar 20 uur. ERg lekker!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 20:59

Hoi Rena

Ga jij nu voor het eerst lessen met crowny.....of ga je weer lessen nadat hij verkouden is geweest?

Jacqueline

gillian

Berichten: 4392
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 21:10

hoi iedereen,
ik woon in eindhoven en mijn paardjes staan in veldhoven bij paardensportcentrum de korze.
ben 21 jaar oud en zit lekker niet meer op school.ik heb een vbo opleiding gedaan(helicon opleiding groenschool in eindhoven)
en daarna een 2jarige opleiding voor algemeen dierenverzorging.
ik werk nu dus op de manege (stalwerk,lesgeven ed)
bevalt prima (geen huiswerk meer enzo!!)
toedeledoki
gillian

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

Rena
Berichten: 203
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: loosdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-01 21:17

Nee voor het eerst. Ik hou er eigenlijk niet zo van. Maar ebn toch eens gaan rommelen in de bak en dat ging tot mijn verbazing zo goed, dat ik dacht wat ken t schelen. We gaan er wat aan doen. Misschien worden we wel Z (geintje) En tussendoor gewoon onze bosritten. En een beetje gymmen tussendoor kan nooit kwaad. Toch?

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 21:48

O leuk joh.
Ga van het voorjaar ook voor het eerst lessen en dat is voor mij al echt jaaaaaren geleden dus dat word een hoop spierpijn hahaha.
Maar het is voor Oliva en voor mij heel goed.
Anders blijf ik maar een beetje in mijn eentje aanklungelen en kom ik geen steek verder.......en ik wil nu een beetje vooruitgang!!!!

Jacqueline

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 22:01

ik ben normaal nooit in de bak te vinden omdat ik veel liever buiten rij het leukste is ook dat ik de meeste volbloedjes eruit ren maar het gaat nu heel erg goed in de bak dus ben ik er nu 2x in de week te vinden
met mijn vorige paard Bam Bam mocht ik niet in de bak rijden omdat ze spat had en geen rondjes mocht lopen maar helaas is ze ook afgemaakt omdat het echt niet meer ging

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 22:28

wat leuk rena dat die boer allemaal welshen fokt.ik ben er helemaal gek van,vooral de A welsh.ik woon echt in het hartje van de meeste fokkers hier in de achterhoek,allemaal op een steenworp afstand van mijn huis,heerlijk is dat hoor,als ik een welshje zoek heb ik er zo een leuke tussen gevonden(dat ging met tink ook zo)en er is hier vlakbij ook een bekende fokker die veel hengsten heeft,vorig jaar ook weer eentje uit engeland gekocht,en das een mooie joh!tja die kleine felle paardjes hebben zo'n chique uiterlijk en fijn karakter!ze zijn wel druk en ondeugend maar daarom juist zo apart,ik zou niet meer zonder die kleine tinkemeis van mij kunnen hoor!het is af en toe een boefje(en dat weet ze dan ook dondersgoed)maar zo 'n lieverd!

soms is het beter om te zwijgen

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 22:34

Citaat:
Op 2001-02-25 17:50, schreef Marjolein:
ik ben marjolein. 17 jaar. woon in apeldoorn. doe momenteel voor de 2e keer 4vwo (oliebol tweede fase) en heb sinds gister een tinker genaamd Ailin. ze staat in pansion in loenen, zelf woon ik in apeldoorn



Hoe gaat het met je nieuwe paardje? Zeker nog helemaal in de wolken. Wanneer kunnen we de eerste verhalen lezen.

Gr Pris


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carowl, jitskenienke, lina1998, vilheide en 49 bezoekers