Nimmie's ARK weekend

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Nimmie's ARK weekend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-02 12:54

Op vrijdag Kwam assie al en das was onwijs gezellie.
Zaterdag ochtend ging om 7.00 de wekker maar we waren zo lui dat we tot half 8 bleven liggen en toen moest ik echt gaan haasten.
Om 8 uur mijn nichtje en haar vriendinnetje opgepikt en op naar stal.
We hadden de afgelopen weken wel geoefend met haar pony in de trailer te krijgen en onze record tijd was een half uur dus ik had 3 kwartier gerekend om dat kreng te laden.
Je raad het al stomme beest liep er in 1 keer in Verward

Op weg naar de ark (Apeldoorns Kampioenschappen)onderweg naar het hoofdterein kwamen we mega veel bekenden tegen en zowaar ook bokkers Marjo en Ruiterinrust.
marjo was meteen heel vrolijk RIR reed stug door en zei niets terug (later zei ie dat ie te verlegen was maar volgens ons is het gewoon een eikel Extreme duivel Knipoog )
Na een rondje ponyringen etc.
hebben we Emma (de pony) uit de trailer gehaald en ging het Vriendinnetje losrijden.
Dat ging redelijk.
vervolgens mocht mijn Nichtje en dat ging vond ik een stuk beter.
Het vriendinnetje had 154 en mijn nichtje 150voor de eerste keer niet slecht.
Helaas zijn beiden te groot voor de pony geworden dus wie weet volgend jaar op Lodewijk?

Tussen door nog een paar bokkers gemeet die zelf een verslag mogen schrijven!Ik ging Lodewijk halen en Assie en Nienke gingen even mee.
Toen we terug kwamen snel naar het zusje van Anouk gesjeest want die deed ook mee en die geef ik ook les.
Op haar zoeff shetlander (die van Janneke is) ging het echt heel erg leuk en ze was 2de met 160 punten!!

weer terug naar de trailers om Lodewijk te zadelen.
Dankzij supergroom karin en opperplastronknupmeester naz zag alles er super uit totdat we tijdens het losrijden een vreselijke wolkbreuk kregen Boos!
die totaan het einde van mijn proef duurde.
Begion van de proef ging wat rommelig ik vond zelf dat ik scheef binnenkwam en ik had moeite om 'm rond te houden maar had toch een 7?
vervolgens de middendraf met een beetje glipwerk op de X zodat ie in galop verder ging een 3 terrecht had wel een 2 mogen zijn.
daarna ging het 'gewoontjes' 6jes en 5jes tot de keertwending wat ie bij de eerste keertwending deed weet ik niet wel dat het geen keertwending was *LOL*
nouja weer een 2.
De 7ens voor de galop en de uitgestrekte draf konden hier niet meer tegen op en toen ie ook nog uit de contrasprong was het helemaal over.
Toch nog 2de met 147 -2 maar waar die -2 voor was geen idee.

Daarna naar de parade en we waren uiteindelijk om kwart over 8 thuis en toen kwamen we nog trailers van manege koopman tegen die nog een lading paarden ging halen.
pfff ik was dolblij met de warme douche.
Helaas zijn mijn bandage's, dekje en ook mijn mooie nieuwe rijbroek niet meer schoon te krijgen met al die blubber dus dat is wel even balen...

Op naar volgend jaar en ik ga nu de foto's op ITP zetten

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 13:12

leuk he, als het ineens begint de gieten, niet dus!! Frusty Wel irri dat je alles niet meer schoon krijgt Boos! Ik ben benieuwd naar de foto's!!

Op naar volgende week he Haha! Party!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 13:28

je mooie zachtroze rijbroek.... Wel mooi sjit dat t niet meer schoon te krijgen is!!!
brr en wij maar kou lijden toen we stonden te kijken naar jou Haha!
Maar was een leuke dag, lag uiteindelijk pas na 1en weer in bed (had nog een feest....) Volgend jaar weer!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-02 17:01

de rijbroek was wit maar was toen ie nat was nogal doorzichtig *LOL*
enne maaike volgens mij klopt jouw versie niet helemaal ....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 17:02

tsk mijn versie klopt juist wel, die van jou is compleet fout maarja dat heb je met snobs he... Die moeten altijd alles even anders vertellen Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 18:59

Balen dat je proef zo verregend was!
Ik weet hoe het is om op glibber-gras te rijden... Extreme duivel Leef met je mee!
Hopelijk de volgende keer beter.

Leuk dat dat meisje dat je les gaf het zo goed deed: toch een compliment voor jou indirect! Knipoog
Veel succes met wassen, misschien heeft iemand van Bokt nog een tip om alles weer wit te krijgen? Scheve mond


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 19:22

Typisch ark weer Haha!
Ik kan me niet herinneren dat ik er ooit wel eens droog ben gebleven.
In 1997 heb ik mezelf voorgenomen er pas weer te starten als ik een zeepaard heb, dus hoe het de afgelopen jaren is geweest weet ik niet maar vast niet veel beter.
Heb je niet gevraagd waar die -2 voor was, stond het ook niet op het protocol.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-02 19:59

nee stond er niet op en je weet hoe het gaat protocol krijg je Na de parade als de jury al uren thuis is....
en idd zoals elk jaar zeg ik dat ik niet mee mee doe maar ach.. voor de gezelligheid want dat was wel weer top!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 07:47

Goh Kim, hoe rijdt dat nou met klotsend water in de rand van je hoedje? Haha!

Vond het erg gezellig, alleen jammer dat de enige wolkbreuk van de dag nou net rond jouw proef moest plaatsvinden. Mike, nog bedankt voor het lenen van je jas! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers