Nog een poging... boktcaps

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Nog een poging... boktcaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-02 14:29

BartVB schreef op 17-09-02 het volgende over de boktcaps...

Laten we eerst even voorop stellen dat het 'bestuur' van Bokt helemaal niets met deze actie te maken is. Dit is een actie door Bokkers zelf op touw is gezet.

Verder is het zo (en dat heb ik al tientallen keren gezegd de afgelopen weken) dat Prisca op het moment op vakantie is. Totdat ze terug is, is het dus compleet zinloos om topics te starten over dit topic. Het enige dat je daarmee bereikt is dat iedereen zich steeds meer op gaat winden, bijvoorbeeld over opmerkingen met 'politie' of 'je kan naar je geld fluiten'. Al die opmerkingen komen maar uit de lucht vallen maar worden wel meteen opgepakt.

Dat is dus de reden dat topics over dit onderwerp gesloten worden. Net als dit topic overigens.

Prisca heeft gezegd dat ze het geld terug zal storten, ik ga er dan ook zondermeer van uit dat dit gaat gebeuren. Houd er echter wel rekening mee dat het terugstorten waarschijnlijk niet bovenaan de prioriteitenlijst van Prisca staat.

Maw, zoals ik al eerder heb gezegd, heb geduld.

-------------
Helaas gaan bijna alle topics die over de caps gaan op slot.
Maar ik wil er toch nog wat dingen over zeggen.

Heb even geduld... in mei heb ik het geld overgemaakt en nu nog niets terug. Geen petje, geen geld.

Ik vind wel degelijk dat Bokt ermee te maken heeft. Het is op bokt besproken, jullie hebben het niet verboden, jullie naam is ermee verbonden. Anders had dit allemaal achter de schermen, pb of mail moeten gaan.

Eerst had Prisca privé problemen, toen ruzie, toen besloot ze geld terug te geven en daarna gaat ze met vakantie. Als het goed is zou ze 20 september terugkomen, maar ja... ze zou niet meer op bokt komen, dus ze zal dit, als ze zich aan het woord houdt, niet meer lezen.
Wat dan??? Wachten tot volgend jaar of we ons geld terugkrijgen? Of gaat er iemand van de boktcrew, die haar persoonlijk kent er achteraan??

Ik zou graag wat duidelijkheid krijgen!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 14:35

ik heb nog contact met pris en zal eens wat navraag doen zodra ik haar weer zie. Daarnaast is het NIET zo dat bokt verbonden is op wat voor manier ook met de petjes. Bokt is een open forum en iedereen kan posten wat die wil. De petjes zijn een individuele actie en daar heeft bart niets mee te maken. Degene die een cap wilden hebben dat ook bij pris moeten bestellen en niet bij bart. Don't worry dat geld komt terug.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 18:10

Is te hopen dat het geregeld wordt en dan gaat het nog niet persee om dat geld maar om het principe.
Verder noem ik niemand de schuldige omdat ik heel dat achtelijke verhaal niet ken.
Het is wel degelijk zo dat Bokt er mee te maken heeft anders zou de naam er niet op staan.
Dit had al lang geregeld moeten zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 18:54

Ik wacht ook op mijn geld, of petje Lachen
Maar ik vind niemand van bokt aansprakelijk.
Dit is iets waar wij invidueel aan mee gedaan hebben.

Maar ik hoop wel dat Prisca zelf zo veel waarde heeft om het geld niet te houden.
wat er is gebeurt tussen sommige bokkers en Prisca kunnen andere bokkers niets aan doen.

Ik weet verder niet of er bokkers zijn die nog wel een goed contact met haar hebben en haar irl kennen die misschien een goed woordje voor ons willen doen Lachen

Maar goed we hebben al een hele tijd gewacht, dan kan dat ff langer er ook nog wel bij Lachen

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 19:03

runningkawa schreef:
Ik weet verder niet of er bokkers zijn die nog wel een goed contact met haar hebben en haar irl kennen die misschien een goed woordje voor ons willen doen Lachen


Goed woordje voor ons willen doen, denk toch echt niet dat dat nodig is.
Ik heb op tijd betaald, netjes zoals het hoorde.
Het petje hoef ik al niet eens meer, heeft mij echt te lang geduurt.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-02 19:50

Ik neem ook verder niemand iets kwalijk, Prisca niet, die heeft een hoop werk op haar hals gehaald en ook niemand van bokt zelf, maar ik vind het te makkelijk om alles wat hierover gaat te sluiten en te zeggen dat bokt er niets mee te maken heeft. Zoals gezegd werd, de naam bokt stond erop.
Waarom wilde ik zo'n petje, omdat ik het gezellig vind op bokt. Anders had ik ook een ander petje kunnen kopen. Zo kan je elkaar herkennen etc.

Ik hoop ook dat het goed komt!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 19:56

De vorige topics zijn niet gesloten omdat 'Bokt' er niets mee te maken heeft.. Enige reden waarom die topics gesloten zijn is dat er op dat moment gewoon niets aan de situatie kon veranderen omdat Prisca op vakantie was. Dan kan je wel topics van een paar pagina's vol met speculaties gaan maken maar daar wordt de situatie niet echt beter door.

Prisca heeft zich inderdaad een hoop werk op haar hals gehaald. Men wist van te voren dat er een minimum aantal caps was, doordat een hoop mensen erg laat of niet betaalde heeft heel dat 2e boktcap verhaal erg lang geduurd. Verder is Prisca door omstandigheden gestopt met Bokt voordat ze de caps kon leveren.

Maar goed, dat geld komt echt wel terug. Geduld aub, ik gok dat dit ook niet super hoog op het prioriteitenlijstje van Prisca staat maar ze zal het zeker wel terugstorten. Enige wat je kan doen is afwachten, ondertussen praten we even met Prisca en als we meer weten laten we het weten.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 20:01

het zou heel fijn zijn als zij of iemand anders mischien toch petjes zou willen laten maken. En anders probeer ik het zelf wel ergens, hier in de buurt...... Wou nu maar dat ik de eerste keer mee had gedaan, maar je hoorde zoveel verhalen, van: niet via internet bestellen, en zo, dat ik dat niet ""aandurfde". Mischien kinderachtig, maar waar!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 20:49

Daar heb ik ook al aan zitten denken, Riëtte. Dat iemand anders de taak van Prisca overneemt. Natuurlijk wel als het geld teruggestort is.
Op die manier kunnen bokkers die nog geen petje hebben toch de mogelijkheid krijgen om er een te bestellen.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-02 12:34

Ik heb het destijds al aangeboden dat ik de 4 cappies die er nog bij moesten wel wilde betalen. Dan zou ik in totaal 5 cappies krijgen. Ik zou ze wel weer kwijt kunnen want er waren naderhand nog meer aanmeldingen.

Ik blijf er nog steeds bij, ik wil het best van haar overnemen en kijken of we er nog mensen bij kunnen vinden of dat ik zelf die overige 4 cappies neem.

Dus vandaar nog een keer de schop naar boven, misschien is het een idee...

Andrea_
Berichten: 1614
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: LA Terras Del Sol in het altijd zonnige Belgische San Lanaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 19:17

[quote="chantal1

Ik heb op tijd betaald, netjes zoals het hoorde.
Het petje hoef ik al niet eens meer, heeft mij echt te lang geduurt.[/quote]

bij deze mening sluit ik me volledig bij aan, er is nu genoeg tijd overheen gegaan, het wordt nu eens tijd tot er iets gaat gebeuren.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 21:06

ik w8 ook nog op het geld. van de 2de boktcaps. Maar ik heb er wle al 2. Namelijk van 2 mensen hier op bokt die de pet niet gebruikte. ik heb die van hun overgekocht. Misschien een tip voor andere bokkers.....
Ik hoop iig dat we het geld terugkrijgen. Al ga ik sdaar wel vanuit want alhoewel ik prisca niet persoonlijk ken..komt ze erg betrouwbaar over en de vorige caps zijn ook gelukt.
Maar het mag wel iets vlugger..of iig wat laten weten....

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 15:40

Ik heb een mail gestuurd richting Prisca. Zodra ik meer weet laat ik het weten.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 18:06

Hartstikke bedankt!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-02 11:41

Bedankt Bart!

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 00:51

We wachten........................................................

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 01:55

Riëtte schreef:
het zou heel fijn zijn als zij of iemand anders mischien toch petjes zou willen laten maken. En anders probeer ik het zelf wel ergens, hier in de buurt...... Wou nu maar dat ik de eerste keer mee had gedaan, maar je hoorde zoveel verhalen, van: niet via internet bestellen, en zo, dat ik dat niet ""aandurfde". Mischien kinderachtig, maar waar!


Helemaal in het begin van de bokt-petjes .. zeg maar toen de problemen zich begonnen aan te dienen heb ik al aangeboden om een en ander over te nemen en dit ook voorgesteld aan Prisca.
Het was goed bedoeld van mijn kant maar mijn voorstellen zijn op een of andere manier wat verkeerd opgevat, gezien de kribbige reakties. Ik heb het er toen maar bij gelaten. (Vast nog wel terug te vinden in oude topics)
Al jaren verzorgt een van mijn bedrijven b.v. iets dergelijks voor o.a. de "Morris Minor Club", en gelukkig zonder klachten Knipoog
Het betreft overigens niet alleen petten, maar ook truien, jackets, etc. Ook voor Bokt zou dit makkelijk opgezet kunnen worden.

Zoals al gezegd, heb ik me er verder maar niet mee bemoeid, maar mocht er belangstelling zijn wil ik het nog wel eens bekijken.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-02 09:42

Bijna een week verder en helaas nog geen reactie op de mail.
Ik denk eraan om haar een persoonlijke brief te schrijven met de vraag of ik mijn geld terug kan krijgen, gewoon, niet kwaad maar even uitgelegd dat ik het graag terug wil.
Haar adres heb ik al gevonden.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 11:06

Prisca wil het niet over laten nemen, heeft ze in diverse topics laten blijken. Waarom heb ik geen flauw idee van. Hoop dat jullie je geld snel terug krijgen..

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 11:39

Waarschijnlijk wil ze het niet uit handen geven omdat het haar projectje is, iets wat zij heeft bedacht en het dan nolens volens zelf willen doen. Ondanks dat ze er geen zin meer of geen tijd voor heeft. Dat zie je vaker; dat mensen een 'project' hebben, er zelf niet aan toe komen maar het niet willen uitbesteden omdat ze zich verantwoordelijk voor het project voelen. In het kader van ze doen het liever zelf want dan gebeurt het tenminste wel goed.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 11:44

Lijkt me niet echt nuttig om te gaan speculeren over de redenen van Prisca voor haar acties als je niets over die redenen weet Scheve mond

Anyway, we zijn er mee bezig maar we kunnen niet heksen.
Time is your friend Haha!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-02 10:37

Bart, hebben jullie wel al een reactie van haar gehad of dat ook nog niet?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 10:54

Nope, nog niet. ik heb gisteren even een ander email adres geprobeerd.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 11:02

Wat Lageveld verteld, klinkt goed!
Zou dat geen idee zijn?

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 12:34

waarom komt pris hier niet meer dan? wat mij betreft is er niets gebeurd zodra ik mijn geld terug heb.
misschien heb ik wel niet voldoende opgelet, maar zo haat dragend ben ik nou ook weer niet hoor.