06-06

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-01 15:47

Was me vergeten te wegen vanmorgen....'k Had het ook zo druk! Schijnheilig
Eerst afgewassen, toen Divoza gebeld over zadel (hadden ze natuurlijk niet op voorraad), toen meegadan met Big Diet Fitness (pffffft). Toen door naar B'smilde naar Des. Ruim een uur zonder zadel gereden. Naar huis, handen gewassen fiest gepakt en naar de stad. Stofjes uitgezocht, nog effe bij 2 makelaars binnengestapt (natuurlijk niets van onze gading). Toen bij Marc in de winkel geweest. effe gekwekt (hij had vrij druk, maar nog wel tijd om mij een Mars te geven, was mijn middageten). Nog effe verdergewinkeld en toen naar huis. Voor het douchen heb ik me gewogen. 'k was nu (midden op de dag) 72kilo! Klinkt al weer heel anders als die 73 van maandagmorgen!
'k ben nu aan het eten: aardappels en doperwtjes op z'n mexicans (met mais erdoor) en een lekker stukje vlees. Ben benieuwd hoe het bij jullie is gegaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 16:02

Ik was 65, dus -1, best tevreden mee!
Ben lekker aan het brood vandaag. Ik zit te studeren en knaag dan vooral rijstcrackers weg, ik vind die dingen dus zelfs lekker!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-01 16:09

Ik vind ze ook wel lekker maar dat is dus weer het probleem, ik eet dan zo'n hele puut in een keer leeg. En te veel lijkt mij ook niet gezond (als je wilt afvallen). Is natuurlijk wel beter als chips enzo... Lukt het met de studie?

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-01 09:32

Heb gisteren geen tijd gehad om te wegen of wat dan ook. Ging om 6 uur weg en kwam 's avonds om half 1 thuis. Vanochtend ook vergeten dus dat komt nog. Eten van dinsdag was na een acuut suikertekort (geen diabetes, gewoon trillen op mijn benen) 2 gevulde koeken en een reep chocola. 's avonds een MacAthene met een paar frietjes nadat ik Pablo had gereden.
Gisteren 3 broodjes met vleeswaren, en andijviestamp met een gehaktbal. Tussendoor een paar pepermuntjes. Daarna springles met Pablo.

Zep, ik eet ook minicrackers van LU, met provencaalse kruiden en zoutkristallen, erg lekker IMO. Wat studeer je?