ook als groom is het vroeg en zwaar op de ark

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sietssie

Berichten: 442
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Kraggenburg

ook als groom is het vroeg en zwaar op de ark

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-02 15:45

ok iedereen die heeft mieten rijden op de ark heeft grote verhalen ma ik was groom van dorine (dorine_81)
en dat was zo zwaar half 6 me bedje uit want ze zou me om 6 uur komen haen (werd iets voor half 7)
daarna een half uur er over gedaan om melvein de tanker in de trailer te krijgen en toen snel na berg en bos toe.
dorine rijden en ging best goed maja door was weer is nie tevreden ma zat lekker tog in de finale Haha! en het springen ging nie zo heel goed want het was te glad Verdrietig .
vervolgens nog is ik weet nie hoeveel mensen voor gelezen en mee geholpen et van alles ne nog wat en toen was de parade eindelijk tegen 7ennen afgelopen.
maar ik en dorine waren met rogier (meneer Bos) mee en dus mochten we lekke reen hapje eten in de tent van de jury!!!!
en daarn asnel na huis toe want dorine en ikwaren bijna bevroren van de kou.
eindelijk om half 9 thuis en een lekkere douche kunnen pakken.
het was weer supper gezellig en De Bosruiters hebben weer heel wat prijzen in de wacht gesleept!!!!!!

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 17:32

Hahaha...als je dit nou eens ging vertalen in gewoon nederlands Knipoog dan snap zelfs ik er wat van...maar goed...

Ik vind je nog steeds lief dat je mij heb geholpen met superhaf melvin...ik vond de proef dus nog steeds niet echt goed gaan (hij kon veel beter) maar toch had ik nog 167 punten (wouw) en in de finale jeeuuhh...had ik echt niet verwacht en ikw as dan ook heeeel erg blij he siets Knipoog

toen het hele terrein al uitgestorven was liepen siets meneer Bos en ik nog over het terrein ow wat was dat koud ik heb het nu nog koud als ik er aan denk brrr...volgend jaar gewoon een dikkere jas mee ..

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 17:33

En siets? Mijn superdikke trui dan? Die was toch lekker warm?

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 17:37

als je carola''s trui noemt moet je die van mij ook noemen Tong uitsteken

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 17:50

t was af en toe idd errug koud.
ik heb zo gelachen tijdens het formeren van de parade. ik had allang gezegd de bosruiters komen voorop. maar er waren er een paar die ook voorop wilde en dus gewoon stilgingen staan zodat niemand meer doorkon stappen. totdat rogier kwam met een kudde bosruiters die er zover kropen. lag helemaal dubbel (wij zaten toch al achteraan Haha!)

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 17:58

jaaa toch wel gemeen altijd die bosjes ruiters voorop Knipoog
maare siets ook leuk jou weer eens te zien hoorde het vorige week pas van daffel oliebol voor je zeg! hoe is het nu met je?

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 18:10

Hahaha...dat is voorrecht van de Bosruiters he !!! het is ook zo leuk om te doen....gewoon die hele stoet voorbij rijden hehe! in het begin reed ik helemaal voorop want toen moest rogier alias meneer Bos alles nog netjes in de rij zetten ... dat is helemaal leuk om te zien hoe iedereen achter je aan hupst ...!

Maar toen siets en ik het zo koud hadden was er niemand die een trui of jas aan ons gaf...okuh er was dan ook niemand meer maar goed koud was het wel

sietssie

Berichten: 442
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Kraggenburg

ark

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-02 21:58

Fernando (ruiterinrust) bedankt voor je trui hij was alleen een beetje groot en mowen waren een beetje nat ma hij was voor de rest wel lekker warm en carola jij natuurlijk ook hartdtikke bedankt voor je trui die was ook lekker warm ma het was gewoon te koud !!!!!!!
en Door je zou me nie meer bedanke je begint steeds meer op rogier te lijken met je dank je wel Knipoog !!!!

ik vond het ook leuk om jou weer ff een keertje te spreken kim!!
maar kim geef toe de BOSruiters zijn tog ook gewoon de beste en ja dat kan ook nie anders als je les heb van de parrade commandant Haha! !! haha
en ach ja met mij gaat hetw el weer redelijk ma ja het blijft ronduit KL*T* Huilen maar je doet er gewoon zo weinig aan ma ja....

ma volgens jaar krijgt leonie (zusje van carola) mijn vest nie meer weet je hoe koud IK het dan heb!!!
degene die niemand kan missen is dan half onderkoeld ma gelukkig had ik mijn reddende SCHAT (haha) Fernando!!!! (zo blij??)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 08:49

U-huh, die titel van je verslag komt me bekend voor.... Tong uitsteken

Ik heb heel weinig hoeven doen, alles liep gesmeerd... Haha!

sietssie

Berichten: 442
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Kraggenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-02 11:41

ik ben blij dat ik andere mensen help om te laten weten dat ze niet de enigste zijn Tong uitsteken

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 11:45

Karin schreef:

Ik heb heel weinig hoeven doen, alles liep gesmeerd... Haha!


Ik des te meer Tong uitsteken Het liep idd allemaal wel gesmeerd hoor

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 12:59

ach lieve sietske je had altijd mijn jas ook aan kunnen doen hoor....en ik wil je bij deze nog een keer bedanken voor je fantastische hulp :p hahaha...tja waar je mee omgaat word je mee besmet dus misschien heb ik nu het bedank virus wel opgelopen!

sietssie

Berichten: 442
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Kraggenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-02 18:25

ik kon jou jas nie lenen want je had het zelf ook ijskoud!!
en je zorgt maar dat je heel snel over dat virus heen komt anders vermoord ik je dit keer wel
maar voor de rest ben je wel lief hoor Schijnheilig maar nie meer zeuren dat je niet goed heb gereden,behalve als ik je nie heb geholpen en voorgelzen en alles want ja dankzij mij zat je in de finale he hahaha