Springen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23313
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-01 14:01

We hebben sinds vandaag 2 weilanden en ik wilde het meisje die haar verzorgd en van haar ouders het land niet uit mag, leren hoe ze haar op het land kon losgooien. Nou ja losgooien, longeren zonder lijn.
Ik had voor de zekerheid een hindernisje neergezet onder het mom 'wie weet' nou inderdaad wie weet, ze was lekker uitgelaten, scheurde langs de hindernis (jammer) en sprong over de afscheiding tussen de weilanden (eeeeh ja) het gewone hek is gelukkig hoger maar dat zal voor die verzorgster wel longeren worden. Ik stond echt even stom te kijken, dit had ik niet van d'r verwacht. hihihihihhihihi

Renee

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 14:13

haha Is haar paardje misschien de nieuwe Ratina z?
Maar zon dokus heb ik ook!!
die springt naar de andere wei als ie alleen staat en daar staan wel paarden.
En is springen te hoog dan kruipen we er toch gewoon onderdoor Verward


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23313
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-01 14:19

Ja dat doet Polly ook, ik heb haar bij haar oude eigenaar (die nu eigenlijk ook nog haar eigenaar is maar ik ga haar volgende week betalen) vaak genoeg van de weg geplukt vandaar dat ze nu hier staat.
Het stomme is is dat ze voor schrikdraad ook niet bang is.

Renee

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 18:30

Bij kawa stond op het lint ook stroom dus dat weerhield hem ook niet.En toen hij er overheen ging was het met 1.40 hoog afgemaakt daar na maar op 1.60 gedaan. en toen ging ie er maar onderdoor.Was maar 50-60 cm van de grond af. En ik heb dus een keer gezien hoe hij eronder door ging,ik stond bijna in men broek te plassen van het Haha!
Hij gaat met die haren bij zen neus (weet niet hoe die ding officieel heten) eerst voelen of er stroom opstaat en dan zie je hem echt tellen tik...tik..tik en hup er onderdoor.
Nu staat ie gelukkig altijd met zen vriendinnetje Kelly buiten en nu blijft ie dus ook braaf in de wei staan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Evilou, GoogleAdsense, Nieknollie, Sarah_Elise en 34 bezoekers