Vandaag had ik de wedstrijd!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-01 20:13

Ik reed met de paarden mee, in de B, en ben 2e's geworden!! GOED HE!!?? Ik ben echt trots johh Haha! ik vond zelf dat het niet goed ging, ik moest als eerste.. dus heb de rest kunnen zien rijden, en vond dat de meeste echt heel goed reden, het waren trouwens bijna allemaal volwassenen Frusty dus ik was bijna zeker dat ik laatstes werd..
maar toen de prijsuitreiking..
en als 10e (geloof ik?) is geeindigt.. die en die.. (YESS dacht ik, maar wist zeker dat ik toen kwam)
En als 9e is geeindigt, die en die.. weer niet!
en zo t/m de 3e plaats..
toen waren er nog maar 2 over.. Een vrouw van een jaar of 30 denk ik.. en IK!! Ik was gewoon 2e.. echt goed, al zeg ik het zelf Haha!
Ik had 176 punten geloof ik. 2 strafpunten omdat ik te vroeg stopte met het in vrije stap de rijbaan verlaten Huilen robin draaide om voor a Huilen Huilen


Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 20:24

gefelicibokt Kusje leuk he wedstrijden Lachen bof toch dat je op een ouder paardje zat, haha valt nl. niet mee op een groene een wedstrijd te rijden *LOL*

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 20:33

Gefeliciteerd!!!
Kei goed van je.
Waarom reed je tussen de paarden(heb ik iets gemist)jij hebt toch een pony?

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 21:30

wow!gefelicbokt!!!!!!!!!!! Haha! geef robin maar een knuffel van me!Ben trouwes bang dat die van Spot en mij niet zo fantastsich zal gaan...hehe,maar die heeft ook niet zo veel ervaring(goed excuus) Haha!

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-01 23:15

Gaaaaaaaaaaaaaf!!! Gefeliciteerd!!! Hartstikke leuk joh!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 08:24

GOED ZO!!!!
*klap* *klap*
Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!
Echt goed joh!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 18:23

trouwes,wat had je nou met die manen gedaan?Nog een oplossing gevonden of ben je met een bos manen met beentjes gaan rijden? Tong uitsteken garpjuh hoor

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 18:26

Gaaf!! Gefeliciteerd hoor!!! Pling Cool

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 20:00

Goed hoor!!!!!!! Netjes! Echt leuk!

Groetjes Kirsten

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-01 07:35

Ik heb gewoon zijn manen netjes recht getrokken en een beetje geknipt (bleef nog steeds super dik..) en mooi aan 1 kant gedaan.. Party!! dat mocht ook. en ik heb geluk gehad met m'n bit!! ik was 's avonds nog even een beetje aan het stappen met hem in de binnenbak op stal en toen kwam er iemand naar me toe van de yuri en nog 2 andere en die kwamen m'n bit kijken omdat 1 iemand van stal gezegd had datb ik er kopere rolletjes in had liggen Huilen maar gelukkig hebben ze dat bij de wedstrijd niet gezien Party!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 12:33

rijd je met een bit met koperenrondje?
waarom niet met een gewoon bit?
Ze zijn inderdaad verboden op wedstrijden omdat ze ook erg pijnlijk zijn voor paarden de koperenrondjes kunnen door de wrijving met het ander metaal vonken geven.
Ik zou noooooooooooit met zo'n bit rijden laat staan er mee op wedstrijd(tegen de regels!) gaan

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-01 12:56

ik heb het bit bij robin gekregen ik weet eigenlijk ook niet waarom ze er mee gereden hebben ik zal het binnenkort eens vragen..

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 13:13

ja kijk maar of je kan overstappen naar een normale bustrens?wat zegt je instructeur dan mag je er gewoon mee rijden van hem op wedstrijden? je hebt een startkaart toch laatst stond er een heel stuk in de P&S over deze bitten en het waarom dat ze verboden zijn want das niet voor niets

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-01 15:19

ja ik wist wel dat ik niet met dit bit mocht rijden op concoursen maar dit was een soort onderlingen wedstrijd en er stond dus op de brief dat als je iets niet hebt je het ook niet kon gebruiken dus ik kon niet met een ander bit rijden. maar ik ga een normale D-trens kopen voor de concoursen. Maar waarom zijn die bitten dan eigenlijk? (niet veel verstand van bitten Scheve mond\ )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, amandananana, aniek_joefy, Esther_r20, FenrisLoki, fokfanaat, Gigixponys, Hanjan, mamabird, Padoertje, Renkle, stefanie33, Syb_sem, vilheide en 211 bezoekers