Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jenkins schreef:hahaha ruitje, verstandig besluit
) Paard schoot ervandoor in galop, maakte steeds meer vaart maar ik wilde niet aan de andere lijn trekken uit angst dat we dan richting sloot zouden gaan
.
xBalou schreef:Hahhaa leuk topic, paar jaar geleden heb ik een keer de kar op de rem gezet omdat hij van een terreinverschil af liep toen mijn opa even weg was, vergeten te zeggen en toen kwamen we er vlal bij huis pas achter dat de kar nog op de rem stond

dat is toch gemaakt voor de wat grotere paarden.

kiss schreef:mijn begin carriere tweespan rijden, hadden alles ingespant, waren met 4 man, stonden in de schuur, rijd de schuur uit, en ik wil sturen en het ene paard gaat gewoon naar rechts, en de andere naar links.
Hadden niet door dat de leidsels gekruisd moesten worden![]()
Is daarna gelukkig wel goed gekomen!
*iknieweetnie?* te kijken
Gem schreef:kiss schreef:mijn begin carriere tweespan rijden, hadden alles ingespant, waren met 4 man, stonden in de schuur, rijd de schuur uit, en ik wil sturen en het ene paard gaat gewoon naar rechts, en de andere naar links.
Hadden niet door dat de leidsels gekruisd moesten worden![]()
Is daarna gelukkig wel goed gekomen!
Dan sta je echt wel![]()
*iknieweetnie?* te kijken
Boom brak, kar bleef op de auto's hangen en het span raasde gewoon door.
(alles is toen goed afgelopen, pony keek gewoon even achterom naar mij om te zeggen "zeg baas, dit lijkt me niet de bedoeling...
" en bleef gewoon staan, ik ben rustig het hoofdstel kunnen gaan aandoen
)