Over aanmelden wedstrijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-01 14:21

Het was eerst heel simpel. Ik gaf door aan het wedstrijdsecretariaat welke wedstrijden ik wilde rijden en dan werd het geregeld. Nu is zij op vakantie en ik wil me toch voor een aantal wedstrijden opgeven. Ik kan alleen nergens telefoonnummers vinden van de betreffende verenigingen.
En hoe zit dat met aanmelden. Moet ik gewoon naar zo'n vereniging bellen en doorgeven met welk paard ik in welke rubriek ik mee wil rijden en wanneer? Of moet ik startcoupons opsturen?

Wie weet waar ik de telefoonnummers kan vindne? Op http://www.knf.nl zie ik ze niet. Ja, van een paar verenigingen, maar niet van degenen waar ik naar toe wil...

moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 14:23

Die telnrs staan gewoon in de Paard en Sport. Bij wedstrijdkalender en dan de datum en plaats...daarachter het telnr.
Gewoon bellen, doorgeven in welke rubriek, met welk paard en adres vragen om de startcoupons naartoe te sturen.
Bij antwoordapparaat gewoon inspreken in welke klasse je start en met wie en of ze terug willen bellen ter bevestiging!
Succes...groetjes Suzanne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 14:24

Officieel is je aanmelding pas geldig na ontvangst van startcoupons. Dus gewoon bellen of er nog plaats is en dan gauw je coupons opsturen. Telefoon nummers staan inderdaad gewoon in de P&S.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 15:08


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 17:58

Ik doe het altijd zo in de Paard&sport zoek ik een wedstrijd en het telefoon nummer bel ik dan.
Ik vraag of er nog plek is in die klasse en waar ik de coupons heen kan sturen.
dan stuur je er 1 of 2 naar dat adres ligt eraan of je 2 proeven wilt rijden en vaak krijg je dan gewoon een boekje thuis