zucht, maar niet meer freestylen op zaterdag :D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

zucht, maar niet meer freestylen op zaterdag :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-02 17:21

wou vandaag weer een beetje gaan freewheelen met jamaica. Dus ik "sonja's" halster om gedaan, en de round penn in. Ik ben haar aan het doorsturen, ging goed, oortje was op mij gericht en ze zakte met haar koppie. Komen er 2 meisjes bij het hek staan. Jamaica!!!! Koooom daaan!!!!
Dus Jamaica van "huh? Wie? Ik?" en gelijk naar de meiden toe. Dus ik gelijk Jamaica doorjagen, waar ze niet echt op reageerde, waardoor ik het touw dusdanig naar haar toe gooide dat ie haar op haar hakken raakte. Schrok ze van, en ze sprong weg. Ik hoorde die meisjes gelijk onder elkaar van ah joh!. En dat was het moment dat er een gniffel door me heen schoot.
Jamaica wilde steeds bij die meiden stil gaan staan, dus ik steeds daar met het touw op haar kont. Hehe, die meiden zijn maar weg gegaan later (gelukkig, pfff, hoe kan je nou tot een join up komen als ze je paard staan te roepen Frusty )

Afijn, jamaica daarna nog even in de bak gelaten, want ik moest haar nog uitmesten.
Dus ik ben bezig, komen er 2 meisjes bij staan.
Meisje 1: Nee, hier staat geen paard.
Meisje 2: Nee, hier staat Jamaica, maar die zal wel buiten zijn.
Ik: Jah, ze staat in de longeerbak.
Meisjes samen: Owh...

Afijn, ik schep lekker door...
Meisje 1: Help jij hier altijd met de paarden van de manege?
Meisje 2: nee joh, Jamaica is haar eigen paard!!!
Meisje 1: Huh? Honey is toch van haar???
Meisje 2: Ja, maar jamaica ook, en volgend jaar heeft ze er 3.
Meisje 1: Owh, gaat ze een nieuwe kopen dan?
(ik ben ondertussen nog steeds aan het mesten Haha!)
Meisje 2: Nee joh, honey krijgt een veulentje!

Mijn kruiwagen was inmiddels vol, dus ik rij de stal uit.
Meisje 2: Zullen wij de rest alvast op een hoopje gooien??
Ik: Ja hoor, is goed!.

Kom ik terug, hebben ze alles wat er nog lag keurig in een hoek gegooit, de vloer helemaal aangeveegd! Dus ik zet de kruiwagen in de stal, beginnen ze spontaan alles in de kruiwagen te gooien!.
Stal leeg, meisje 2: Zal ik de kruiwagen even leeg gaan gooien???
Dat heb ik dus maar afgehouden omdat ik niet veel zin had om straks ook nog de stalgang weer leeg te scheppen Haha!.
Heb ze later als dank jamaica maar laten poetsen, vonden ze helemaal geweldig!.

Ach, er zijn best leuke pennymeisjes hoor Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 17:57

Inderdaad sommige kinderen zijn echt heel erg lief.

Van de zomer stond ik ff raar te kijken van een bijdehandje van een jaar of 12. Het meisje komt naar me toe en zegt:
"Ik vind dat je best goed kan rijden". Ik:Nou ik bedankt voor het compliment.
"Dat rijden wat jij doet, dat doe je net als Anky he" ik schrik
"Ja Anky rijdt de paarden ook zo diep dat heb ik gezien" "Je rijdt zeker M?" Ik: klopt Lachen
"En hoe gaat dat in de ring?" Ik: Nou hij schrik af en toe nog wel eens en dan ben ik hem kwijt.
"Dan is het maar goed dat je zo traint want dan heb je veel meer controle"
Ik dacht eerst nog dat iemand een geintje met me uit haalden en dat meisje alles had geinstrueerd maar dat was dus echt niet zo.
hahahaha, ik stond met mijn mond vol tanden. Maar wel een wijs en lief kind *LOL*


Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 19:46

Dat is wel lief!
Was laatst met Dennis en Tammy in het dorp. En wat verzamel je dan. Een kudde penny meisjes. Geweldig. Den en Tam vol op genieten van die aandacht. Al die meisjes omstebeurd een pony vast houden en er een rondje over het gras mee lopen. Helemaal blij!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, GoogleAdsense, Patriesje, Selima, ulaantje en 34 bezoekers