Nieuwe foto's bram!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Nieuwe foto's bram!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-02 19:05

[img]http://www.stalpraat.net/phpBB/Foto's/Ymke_Galop1.jpg[/img] Dit vond ik wel een mooie foto, . Hij mag van voor nog wat lager, maar galopeerd nu tenminste rustig

[img]http://www.stalpraat.net/phpBB/Foto's/Ymke_Stap.jpg[/img] Na mijn les nog even uitstappen en tegelijk nabespreken met m'n instructrice!

[img]http://www.stalpraat.net/phpBB/Foto's/Hoofd_Bram.jpg[/img] En zijn mooie koppie met m'n nieuwe hoofdstel. Meisje dat erop zit is een vriendin van mij..

[img]http://www.stalpraat.net/phpBB/Foto's/Bram_Zit.jpg[/img] Na het rijden heerlijk rollen en natuurlijk even lekker theeleuten. De theekopjes hadden wij voor de zekerheid maar weg gehaalt!
Laatst bijgewerkt door #Ymke# op 23-09-02 23:05, in het totaal 2 keer bewerkt

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


annemieke21

Berichten: 1139
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 19:15

leuk paardje..hoe groot is ie?

IM BACK!!!!

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 19:17

Mooi Bram!Lekker snuitje heeft die toch.Gaat het al wat beter met hem,op de foto's zo te zien wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 19:21

Zelden dat ik een paard zo mooi rond en nageeflijk heb zien lopen, lekker voorwaarts neerwaarts.
Ik kan zien dat je geoefend hebt hoor.
Netjes!


scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 19:24

Die laatste foto is heel erg mooi!!!
Van rijden heb ik niet veel verstand dus daar kan ik weinig over zeggen....

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 19:36

wat loopt hij lekker op de achterhand op de 1ste en 2de foto, ziet er lekker ontspannen uit.
leuke foto's, zier er goed uit!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 19:37

Boogiegirl schreef:
wat loopt hij lekker op de achterhand op de 1ste en 2de foto, ziet er lekker ontspannen uit.
leuke foto's, ziet er goed uit!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 20:18

runningkawa schreef:
Zelden dat ik een paard zo mooi rond en nageeflijk heb zien lopen, lekker voorwaarts neerwaarts.
Ik kan zien dat je geoefend hebt hoor.
Netjes!

Bokt mag er trots op zijn om zo'n ruiter in ons midden te hebben!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 20:23

Je hoofdstel zit scheef, en aan de foto`s zie ik dat er nog een hoop geleerd moet worden. Maar je paardje ziet er iig wel goed uit!

28-09-2007
Nothing compares too you...

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 20:23

Ik vind zeker dat je lekker op weg bent!
Werk lekker met hem, je voelt zelf wel aan, wanneer hij niet meer kan!

[edit] verduidelijking [edit]
Laatst bijgewerkt door Ethelate op 21-09-02 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 20:23

Ehm, waaom plaats je nog zulke foto's als je weet dat het vorige topic zo uit de hand is gelopen?

Ehmja??

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 20:34

Heb zo het gevoel dat die reactie's van Runningkawa en Steef nogal sarcastisch bedoeld zijn? Of heb ik het nu helemaal mis...

Enne, Nuv: ookal is dat vorige topic door sommige mensen wat uit de hand gelopen, betekend dat dan gelijk dat ze geen foto's meer mag plaatsen ofzo? lekker zinloos Lachen

Bram ziet er in iedergeval weer super uit Ymke!!
Die laatste foto is echt cute Lovers

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 20:35

M'n zus heeft Bram vroeger verzorgt. Ze vond de foto's erug leuk. Ik ook trouwens!!
Gr. Marieke

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 20:37

Ik zou de eer aan mezelf houden als ik haar was....

Ehmja??

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 20:43

sorry NUv, maar die reactie...

Ze is lekker bezig met Bram, en zolang Bram het nog leuk vind?
Ze is er trots op, en ik geef er geen ongelijk!
Vind niet dat je dan dit topic zo de diepte moet inboren!

leuke foto's, maar dat had ik geloof ik al gemeld!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 20:49

Ach ieder zijn mening... toch?
Wat ik al eens met meerdere mensen besproken heb is dat er op een forum kritiek geuit word, dat kan negatief en positief zijn. Daar moet je tegen kunnen anders moet je ook geen topic plaatsen, ik neem dus ook aan dat Ymke wel tegen kritiek zowel positief als negatief kan.

28-09-2007
Nothing compares too you...

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 21:20

Wat voor een ruze knot heb jij nou op de 2e eerste foto's in je haar? haha een leuk koppie, Hoe groot is hij eigenlijk?

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 00:01

Hmmm, ligt het nu aan mij of is je arabje van achteren een stuk hoger dan van voor?? Let wel op dat als je je teugels laat vieren, je eerst je binnenteugel laat vieren ipv je buitenteugel,.....

Train je nog steeds zo intensief? Het is niet ***lig bedoeld hoor, maar het risico van foto's (geloof me Haha!) is nu eenmaal kritiek (zowel positief als negatief),.... En helaas klopt het commentaar niet helemaal wat je bij de foto's hebt gezet,.....

Please neem dit van een mede Bokker aan: let op de lichaamstaal van je paardje..... Kijk bijv. naar zijn orenspel en staartbewegingen in de verschillende gangen, en zeg me dan wat je ziet. Dan zeg ik je wat ik op de foto's zie,....

Geen (persoonlijke) aanval, maar eerder een zet in de goede richting?

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 09:09

ik vind het er geod uitzien hoor! mooi beestje!! idd hoe groot is hij?

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 10:22

Even een berichtje van jullie moderator.
Het vorige topic is inderdaad op slot gegaan door de reacties van medebokkers.
Als je Ymke iets wil vertellen doe het dan op een vriendelijke manier. Ik zeg niet dat je niet iets negatiefs mag zeggen, maar breng het opbouwend zodat Ymke er iets aan heeft.
Kritiek is goed, maar zorg dat het opbouwend is.

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 10:31

Steef"]
[quote="runningkawa schreef:
Zelden dat ik een paard zo mooi rond en nageeflijk heb zien lopen, lekker voorwaarts neerwaarts.
Ik kan zien dat je geoefend hebt hoor.
Netjes!

Bokt mag er trots op zijn om zo'n ruiter in ons midden te hebben!
[/quote]
Jongens toch, hoe zijn we zelf begonnen?
De eerste foto is heus zo slecht nog niet hoor en het is een leuk paardje om te zien.
de laatste foto is inderdaat heel erg leuk, hij lijkt wel van zilver met die mooie glans.
ik zou zeggen, oefen lekker door, zolang jij eer maar plezier in hebt daar gaat het toch om? Knipoog
Ook ik ken haar vorige topics niet, mijn reactie is puur op deze foto's!
Laatst bijgewerkt door Horse Pleasure op 22-09-02 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 10:47

Ik begrijp niet waarom ze zo wordt "aangevallen", het paardje ziet er erg goed uit, ook onder het zadel. (of wordt ze niet aangevallen Verward in ieder geval lijken het me erg "uiteenlopende" reacties..)
We worden toch niet allemaal als Grand-Prix ruiter geboren?
Ik vindt het een heel mooi paardje, doet me denken aan de Arabier van vrienden van me. Dat was ook een schimmeltje en die heette Brahim (maar ze kortte het altijd af naar "Bram")
Ze hebben hem echter weg gedaan omdat de zoon stopte met rijden en hij "te heet" was voor de oma waar ie eigenlijk van was.

Ik heb het vorige topic niet zo gevolgd dus ga me er ook niet over uitspreken, ik vindt enkel dat wat ik nu zie er niet slecht uit ziet, tis een heel mooi paardje en hij ziet er goed uit.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 10:50

Eeeh ik zie geen cap???? En ik zie ook dat het mooie hoofdstel scheef zit Foei toch meisje. Maar wel een bloedmooi paardje hoor. Arabje???? Geef hem maar een knuf.

'Paint' it 'Black'

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-02 11:00

Bedankt runningkawa en bedankt steef

Verder allemaal bedankt voor de reactie's. Ik kan nu gelukkig wel tegen commentaar, maar geen commentaar dat ik m'n paardje met pensioen moet zetten, voor de rest is alle kritiek, negatief,positief welkom. Ik weet inmiddels hoe een paar bokkers over mij denken, nou lekker belangrijk Tong uitsteken ik heb lol met m'n paardje en soms gaat het beter met rijden en soms niet. Alsof jullie ( wie zich aangesproken voelt) altijd de sterren van de hemel rijden, zo ja begin dan met wedstrijden , dan haal je Anky v Grunsven vast wel in

Nee anoukie, wat versta je onder intensief trainen ? Ik rij hem ongeveer 2/3 dagen in de week een half uur a 3 kwartier. Daarvan is zeker 20 min losrijden en de rest oefenen, maar niet hard trainen. Een dag in de week gaat ie zeker mee naar buiten toe, de polder in. Een dag gelongeert en 2 dagen in de week vrij. Het gaat prima!

Avantilover: Dat is m'n paardenstaart die alle kanten opvliegt. Daarom ziet het er zo maf uit.

Flair : Iedere ruiter leert elke dag bij toch ? Zo ook ik en bram ook.

Voor de rest: Hoofdstel zit inderdaad scheef. Verder is bram inderdaad een arabje, 100% . Hij is 1.56m hoog!, niet zo groot dus!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-02 11:06

Nuv schreef:
Ehm, waaom plaats je nog zulke foto's als je weet dat het vorige topic zo uit de hand is gelopen?


Moet ik voor een paar mensen met een eigen mening zonder argumenten mijn kop in het zand steken ? Ik ben trots op mijn paardje, hij is 20 en hoe hij nu loopt doen weinig paarden van die leeftijd hem na hoor! Ik schaam me niet voor mijn paardje en wil zoveel mogelijk foto's laten zien. Dat er van die kinderachtige mensen zijn die hun mening perse door willen duwen tenkoste van een topic, don't blame me!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers