Broer van een vriendin overleden bij autongeluk..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Broer van een vriendin overleden bij autongeluk..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-02 10:14

Gister was ik met een vriendin lekker winkelen, kijk ik evenlater op mijn mobiel: 2 oproepen gemist, van Dennis, een goeie vriend.

Even later zitten we op de fiets, wordt mijn vriendin gebeld, juist ja, door Dennis.
Dennis: Heb je het al gehoord van Patrick.
Vriendin: Nee wat dan...?
Dennis: Hij...
piepiep batterei van m'n vriendinds telefoon leeg.
En ik zat al; wat is er aan de hand? Want mn vriendin zei dat Dennis heel rustig praatte Scheve mond
Toen waren we bij m'n vriendin thuis en heeft ze Dennis gebeld, ze zat op het bed en ik stond ernaast, ze zat met Dennis te praten en opeens zegt ze: Patrick is dood Ik werd helemaal wit en misselijk en geloofde het echt niet.
Patrick is de broer van een vriendin van ons en hij kwam ook weleens bij ons op het pleintje, ik liep vorige week nog met hem in de stad Huilen

Toen gingen we naar beneden wat drinken en toen moesten we allebei heel hard huilen Huilen
Nou toen gingen we naar buiten en een vriend van Patrick was er ook, hij vertelde het hele verhaal:

Patrick fietste met zijn vriendin achterop en een vriend naar zijn huis, of Kim haar huis, want hij zou bij Kim blijven slapen (Kim is zijn vriendin en ook een vriendin van mij).
Kim stapte af ofzoiets en Patrick stak over en toen knalde er een auto tegen hem aan, nek gebroken en opslag dood Huilen

Ik was de hele dag wit en misselijk en had het gevoel dat ik flauw ging vallen. Het is Donderdagavond gebeurd rond 9 uur.
Zijn vriendin ging natuurlijk helemaal flippen en heeft kalmeringspillen gehad.

Vrijdagavond ging ik naar de discotheek en Patrcik zou ook gaan met Kim en z'n zusje, dat weer de beste vriendin is van Kim.
Ik en m'n vriendin stondne in de rij en toen zagen we de beste vriend van Patrick, die ging gewoon lekker uit terwijl zijn beste vriend net dood is Frusty
Als mijn beste vriendin dood zou gaan zou ik dus eg niet gelijk lol kunnen gaan maken Scheve mond
In die rij hadden weer een paar mensen het erover en sprongen de tranen weer in m'n ogen.

Toen ik en m'n vriendin in de trancezaal stondne te dansen kwam er een liedje waarbij ze aan het begin heel rustig gaan zingen, toen moest ik weer heel hard janken en m'n vriendin ook, lekker voorschud stonden we daar te janken Lips are sealed Mahja kon er niks aandoen hoor Scheve mond Verdrietig

Voor de rest van de avond geprobeerd er niet meer ana te denken, en alsnog een leuke avond gehad.

Ik vindt het eg erg, hoe zullen zijn ouders, zusje, vriendin zich voelen?
Die vriend Dennis moest ook huilen aan de telefoon, iedereen heeft het erover Huilen

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 10:20

Sterkte, brengt overigens ook herinneringen met zich mee.
Ik heb een ex-vriendje Dennis (we hadden toen iets van 6 maanden verkering) wiens oudere broer Patrick toendertijd is overreden, dat was ook een heel zware periode. (Ik vertelde het voor mijn vriendje aan zijn vrienden omdat hij dat niet kon) Patrick was 21 jaar.
Kan me iets bij je situatie voorstellen.
Maar iedereen verwerkt het op hun eigen manier, ook door juist uit te gaan denk ik, heb ik van dichtbij mee gemaakt en snapte ik zelf ook niet.
Veel sterkte.

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 10:50

Oe wat erg zeg!Veel sterkte gewenst.Zeg dat maar tegen je vriendin

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 10:54

Hebben jullie gezien dat die namen hetzelfde zijn.Dat is wel heel erge toeval of heb ik iets gemist?
Heel veel sterkte!

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Re: Broer van een vriendin overleden bij autongeluk..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 10:56

Charmotte schreef:


Ik en m'n vriendin stondne in de rij en toen zagen we de beste vriend van Patrick, die ging gewoon lekker uit terwijl zijn beste vriend net dood is Frusty
Als mijn beste vriendin dood zou gaan zou ik dus eg niet gelijk lol kunnen gaan maken Scheve mond
In die rij hadden weer een paar mensen het erover en sprongen de tranen weer in m'n ogen.


Voor de rest van de avond geprobeerd er niet meer ana te denken, en alsnog een leuke avond gehad.


met het risico afgezeken te worden...
Je vind het belachelijk dat die beste vriend uitgaat en plezier maakt, maar vervolgens zeg je dat je het zelf ook deed. Beetje hypocriet vind ik dat, de pot verwijten dat de ketel zwart ziet zeg maar. Wie weet is dat zijn manier van verwerken, dat doet iedereen anders.
Verder is het natuurlijk heel triest wat er gebeurd is, vooral voor die vriendin van em, ik moet er niet aan denken dat mijn vriend voor m'n ogen sterft op zo'n manier...

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-02 11:48

Ik snap wel dat dat zijn eigen manier van verwerken is, van die beste vriend, maar het lijkt mij niet goed... Scheve mond Ik bedoel;;; Het lijkt mij beter om nu uit te huilen te praten enz. volgens mij ben je er dan sneller overheen.. Maargoed, mijn mening he.
En ja ik ging ook uit, maar het was niet mijn beste vriend, ik bedoel; ik ken hem wel en heb het er moeilijk mee, maar als het mijn beste vriendin was zou ik het nog veel moeilijker hebben natuurlijk, en dan zou ik eg niet uitgaan. En als ik iedere week uitging zou ik gister niet geweest zijn, maar ik mag maar 1x in de 3 maandne ofzo en ik had al een kaartje, eerst wouden we ook niet gaan maar toen hebben we besloten om toch maar te gaan.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 12:12

Pff wat erg zeg..heel veel sterkte meissie!!

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-02 12:34

Dankjewel....
Voel me eg zo klotuh Verdrietig Moet er de hele tijd aandenken en alle herinneringen komen weer boven, toen we op het pleintje stonden en in de gaten moesten houden of zn vader eraan kwam want dan moesten we wegrennen, dat we vorige week nog in de stad liepen, maar ook de herinneringen aan zijn zusje en zijn vriendin, dat ik nog super blij met zn zusje (mijn leeftijd) rond liep op de manege, dat ik zijn zusje en zn vriendin tegen kwam op de markt en ze heel blij zwaaiden, dat we dit dat we dat Huilen
Bah zit nu weer helemaal te trillen en te Verdrietig

Hij was net een maandje 17, net zijn diploma... En nu, nu istie er niet meer Huilen

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 15:13

jeetje.. wat erg voor je (en voor de anderen) zeg..
een vriend van mij is bijna 2 jaar geleden onder een trein gekomen... dus ik weet hoe je je voelt...
heel erg veel sterkte ermee

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 17:24

sterkte!

Iedereen verwerkt zijn verdiet anders.
Vandeweek gingen we op kamp, en een vriendin van mij had op donderdag een begravenis, terwijl we die dag gingen. Ze is na de begravenis en eten, meteen gekomen.
Iedereen had echt zoiets van: Die is gek!
Ik snap haar wel, thuis wordt er alleen maar over gepraat, en na een week wordt je daar ok depri van, en nu had ze ff een avond en dag, ff wat anders om haar heen!
En gisteren zei ze dat ze erg blij was dat ze toch gekomen was!

Ff iets anders aan je hoofd, kan vaak ff opluchten! Van weken thuis huile, kwijn je ook maar weg!
Snap je het een beetje?


Iig sterkte!

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 18:11

Wat akelig zeg. Heel veel sterkte gewenst!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 18:17

Sterkte meid! Echt erg voor je.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 20:03

Als eerste gecondoleerd, vooral voor die vriendin en vriend zal het moeilijk zijn geweest, omdat zij het hebben gezien.

Ten tweede, over dat uitgaan, dat viel mij ook al op, zeggen dat je het *raar* vindt dat iemand uitgaat omdat een jongen net is overleden, terwijl je het zelf ook doet.
Misschien is dat wel zijn manier van uiten, om er even van weg te komen op de een of andere manier.
Maargoed, dat is zijn keuze, net zoals die van jou was om wel uit te gaan.
Neem aan dat als jij maar 1 maal in de 3 maand uit mag gaan, en je ging die avond niet omdat die jongen was overleden, je wel een andere avond mocht (uitkiezen om) uitgaan.
Wat betreft die jongen, misschien had hij daar wel veel mensen om mee te praten en bij uit te huilen, weet jij veel?
Je gaat of je gaat niet, maar dat is jouw keuze.

Sterkte.