Kingston x sebastiaan

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Kingston x sebastiaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-02 16:50

Wie weet er wat meer van deze hengsten af, ik weet alleen dat Kingston een schimmel is...

Troef

Berichten: 1571
Geregistreerd: 27-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 17:03

Citaat:
Wie weet er wat meer van deze hengsten af, ik weet alleen dat Kingston een schimmel is...


En Sebastastiaan ook.(vader Vesins xx)
Is een halfbroer van Winckenburg (Stuyvesant xx)
Beide de moeder Fanory. vader Utopia

Neronlover
Berichten: 27
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 18:01

Kingston staat bij mij in de buurt! Als het goed is in de mgeving van Albranswaard! Ik zal eens voor je kijken of ik ergens een foldertje kan krijgen!

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 18:03

Kingston is van mijn stalhouder. Kijk op www.stalderonde.nl
Heb je een foto van je paard? Ben heel benieuwd. Kingston is trouwens een heel lief paard en heel braaf onder het zadel.

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-02 00:02

is sebastiaan ook een schimmel...wat leuk!!! en apart, het paard met deze afstamming, is namelijk een bruine, meer richting koffie, dan vos, maar echt bruin! Heel lief, speels en aanhankelijk en ontzettend braaf onder het zadel!

Voor foto's zul je nog even moeten wachten.....

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 13:17

Kingston is een zoon van Topas, die op zijn beurt weer een zoon is van Marco Polo (half trakhener, half volbloed).

De moeder van Topas is Viola B, een dochter van Farn. Topas komt uit de befaamde Freiminka-stam, waar ook Vindicator (goedgekeurde dekhengst) uit voortgekomen is, alsmede Marius: de vader van Milton.

Dit is allemaal super springbloed! Limminka, ook een dochter van Topas, loopt op dit moment in de internationale springsport.

Ik heb zelf ook een dochter van Topas (Kaminka), een ontzettend geinig beest, vol humor en eigenzinnigheid, maar de goedheid zelf.