Holistisch dierenarts, Eric Laarakker, REACTIES???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Holistisch dierenarts, Eric Laarakker, REACTIES???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-02 10:43

VOORDAT JE DIT BEGINT TE LEZEN, HET EEN EEN LANG VERHAAL, MAAR WEL INTERESANT VIND IKZELF, EN IK ZOU GRAAG WAT REACTIES WILLEN, WAT VINDEN JULLIE HIERVAN ECT.!

Ben gisteren met het paard van mijn vriend naar Eric Laarakkker geweest, me vriend had er al veel over gehoort en al veel paarden van de stal waar hij staat zijn er van genezen. Zijn paard heeft ontzettend last van zijn rug en zet dat om in spanning en stress waardoor hij niet te rijden is, verder is het een heel erg goed paard!kan ontzettend veel springen(hij stopt niet)
Gisteren dus de eerste behandeling, eerst stonden ze met 1 of ander stokje er om heen te zwaaien, allemaal maar raar, we hadden het al lang gehoort, maar toch nog even je lach inhouden! Verder heeft hij hem ook nog gekraakt, en vanalles wat ik niet echt kan uitleggen, hij heeft wat medicijnen gekregen(wat druppels, een rugspray, poeder om rustig te worden ofzo, veel medicijnen van 'de groene oss')
wel is die nou al een stuk verbetering!ze rug staat duidelijk rechter, hij is ontzettend rustig!de terug weg op de trailer hebben we m niet gehoort, terwijl hij normaal de boel afbreekt!ook in de wei begon die niet meer te rennen, hij kwam zelfs om aandacht bij je vragen(deed hij allemaal nooit!dat paard is door de vorige eigenaar zo bang gemaakt en helemaal naar de klote gereden zoals eric ook zei)
volgende maand moet ie weer terug, hij moet ongeveer nog 3 a 4 behandelingen zei eric
ik ben benieuwd, ik heb er al wel veel paarden beter van zien worden
een paar voorbeelden:

-een paard dat tijdens het rijden stil ging staan en net deed of hij moest plassen, alleen moest hij dat niet, maar je kreeg hem met geen mogelijkheid van ze plaats af!dierenartsen erbij ze konden hem allemaal niet helpen, toen is die naar eric laarakker gegaan en nu is het helemaal over!

-een paard dat ontzettend kreupel was, laten we zo zeggen hij was klaar voor de slacht er was niets meer aan te doen!nu heeft hij gister de laatste behandeling gehad en hij is weer helemaal beter!

nou zo zijn er nog een paard bij hem op stal!
een groot verschil tussen hem en een normale dierenarts, een normale dierenarts kijkt naar een paard net als naar een auto die gerepareerd moet worden, eric niet, die vind het erg belangrijk dat het dier zich in het geheel goed gaat voelen!

graag jullie meningen en ervaringen die jullie misschien hebben
ikzelf vind het nog steeds raar maar weet zeker dat mijn vriends paard beter word!



Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 21:47

Hoi,

Ook ik vind dat Eric Laarakker goed werk doet.
Het nadeel van hem vind ik alleen dat hij soms wel 4 paarden tegelijk behandeld. Dan vliegt hij van het ene paard naar het andere...
Hij heeft een tijdje bij ons op stal behandeldagen gehad, dus ik heb hem vaak genoeg zien werken.
Een meisje bij mij op stal weet niets van natuurgeneeskunde, maar liet haar paard door Eric behandelen.
Ze was er nog niet toen Eric al begon met haar paard (hij was te vroeg, niet zij te laat...). Toen ze er bij stond sprak hij tegen haar met allerlei termen die IK wel begrijp (heb 3 jaar van de 5 van de HBO opleiding natuurgeneeskunde in Breda achter de rug),, maar zij dus totaal niet.
Kon ik haar na de behandeling gaan uileggen wat hij allemaal bedoelde!
Vond ik niet echt professioneel. Daarnaast vind ik hem erg prijzig.
Maar goed, het is maar wat je wilt.
Als het je niet uitmaakt dat je geen bal begrijpt van wat Eric doet, maar een gezond paard wil hebben, dan zeg ik doe het.
Wil je een meer persoonlijke benadering en een 'prive' behandeling, ga dan naar Marijke Böink van Cherokee (www.cherokee-paardentherapie.nl)

Groet Djilan

shaneen
Berichten: 976
Geregistreerd: 15-09-02
Woonplaats: een leuk klein plaatsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 12:26

hai, ik vind dat erik ook wel goed werk doet , ik hou me eigenlijk nooit zo bezig met die manier van "genezen" maar hij had mijn paard ook behandeld en het heeft geholpen, ik moet eerlijk zeggen over die druppels heb ik me twijfels, maar alles bij elkaar was ik er erg tevreden over, wel een hoop geld, maar er wordt ook van alles te gelijk behandeld. Succes gr shaneen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers