ouders loten om moord van kind

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

ouders loten om moord van kind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-02 15:19

Ouders loten om moord kind

Uitgegeven: 17-9-2002 11:09

BRUSSEL - Een man en vrouw uit het Belgische Wetteren, ten oosten van Gent, hebben bekend hun twintig maanden oude zoontje Olivier te hebben vermoord.

Het stel nam het jongetje zaterdagavond mee naar een natuurreservaat. Daar bepaalde een loting (strootjetrekken) dat de 22-jarige man het kind zou vermoorden, terwijl de 21-jarige vrouw haar kind vasthield. Het kind kwam om het leven door een messteek, nadat een poging tot wurging was mislukt.

Zondagavond kreeg de moordenaar spijt. Hij deed aangifte. Hij en zijn vriendin zijn aangehouden. Sectie op het stoffelijk overschot moet uitwijzen of het kind levend is begraven.

Het werkloze tweetal leefde in armoede. De krant Het Laatste Nieuws laat buurtbewoners aan het woord die beweren dat het duo liever geld uitgaf aan gsm's dan aan eten voor het kind. Mogelijk is het moordplan pas recent beraamd, toen het stel uit elkaar wilde gaan. Het kind stond daarbij in de weg.

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australië?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu


sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 15:35

Ik ken mensen van Wetteren, en die mensen zijn daar gekend als weirdoes. Volgens wat ik gehoord heb kan het zijn dat het kindje gestikt is, want het is zeker niet meteen gestorven na de steekpartij, het zou wel fataal geraakt zijn aan een slagader, maar wel eerder uitgebloed zijn, en waarschijnlijk hebben de ouders daar niet op gewacht om 'm al te begraven! Dat ze hun kind dan afstaan voor adoptie hé, zoveel mensen willen een blank kindje adopteren, en er zijn lijsten kweenie-oe-lang voor jongentjes ... stomme freaks!!!!!!!!!!! Da ventje ... Boos!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 17:56

ah bah!
dan ben je echt niet normaal.
arm kindje..


ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 22:29

bah! zijn die GEK ofwat!?! da DOE je toch niet, kom zèèèèèèèèg!
dat kindje, wederom wat voelde het, denk je dat in, een LEVEN, weggegooid, nee wegge... hoe zeg je zoiets, verschrikkelijk, ze LOOTTEN erom???? hè? hè? hè?!

Enya - Daya :-)

Koe

Berichten: 426
Geregistreerd: 30-06-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 18:32

rare mensen dit doe je toch niet!!!!! ik bedoel je zal maar zo zijn!

I just can watch it over and over again... It’s not just for days but for weeks you know!.. and then after a month.. it’s brand new again!.

lees hier mijn zelf geschreven verhaal!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 18:33

Ziek, ziek, ziek...

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 18:42

Triest het, in en in triest.

Net zo erg als het verhaal van die ouders die hun kindje in de auto lieten zitten van de zomer terwijl ze zelf in de koffieshop zaten.
Sommige mensen kunnen nog niet eens een kat in leven houden, en dat krijgt allemaal maar kinderen Misselijk

Tijd voor een ouderschapsdiploma of zo?

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 18:47

Echt verschrikkelijk he? Zoooo belachelijk! Hoe kunnen mensen toch tot zo'n daad komen?
Ze waren trouwens bezig met een adoptieperiode, maar dat duurde ze te lang en ze wouden vrij zijn... Verschrikkelijk... Ik heb er geen andere woorden voor.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 18:27

Castereren en steriliseren die hap.
maar liever nog ophangen!!!
Net als idd die koffieshop gasten Boos!
Ik vraag me echt wel eens af waar het in deze wereld heen moet.

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 13:39

carola schreef:
Echt verschrikkelijk he? Zoooo belachelijk! Hoe kunnen mensen toch tot zo'n daad komen?
Ze waren trouwens bezig met een adoptieperiode, maar dat duurde ze te lang en ze wouden vrij zijn... Verschrikkelijk... Ik heb er geen andere woorden voor.


Ze wilden vrij zijn...okeeee goede reden voor die daad joh!! Helaas voor hen gaan ze nu ook voor een flinke tijd achter de tralies....sommige mensen zijn ook zo vreselijk dom! (maar wel gevaarlijk!)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-02 13:43

WAt een rotvolk, dat arme kind. Hoe moet het zich gevoeld hebben onder zoveel onverschilligheid en hardheid. Waarom stellen ze zo'n kind dan toch niet ter adoptie? waarom perse het leven willen ontnemen? die mensen moeten wel in en in slecht zijn, dat komt ook niet meer goed.

De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers

cron