En toen viel ik bijna!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

En toen viel ik bijna!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-02 20:23

Is een verslag van woensdag maar geen tijd gehad om erop te zetten! Bloos woensdag ging ik dus springen,voor zover je het springen kan noemen, met de 50 cm ging hij wat langzamer dat ik hard moest aansporen dus ik dacht ik pak er ff een zweepje bij, dus ik loop uit de bak om een springzweepje te pakken en stap weer op,

ik rijd op de hindernis af ( inmiddels 60 cm) en hij gaat zo ontiegelijk hard dus ik proberen te inhouden en gewoon erop af te rijden.. en sjeest er zo langs! ik weet niet wat hij mee heeft gemaakt maar hij is zo onwijs bang voor de zweep,toen ik hem net had ging die alleen gewoon sneller maar nu gaat hij echt onwijs rennen Verdrietig en ik heb hem niets aangedaan met de zweep waarvan hij zo'n trauma van kan hebben overgehouden..en toen had ik de zweep weer weggelegt en ging weer springen en hij rent (beetje snel) en springt erover alsof het 1.10 ofzo was dus ik vlieg helemaal naar voren tot aan het begin van zijn nek en kan me nog net terug in het zadel hijssen gelukkig.. maar dat was nog maar net op het nippertje!

toen wist ik weer waarom ik niet zo heel vaak spring
*LOL*