voor t eerst de wei verkennen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-01 19:15

Vandaag weer naar Ailin geweest. eerst gepoetst. allemaal erg intressant. elk geluidje hoorde se en gingen de oortjes naar voren van he was dat. borstelen was nog beetje vreemd wantje zo uitgebreid gebeurdt bijna nooit. daarna werden de andere paarden uit de wei gehaald, die keken echt van wie is dat nu?? dus toen mocht Ailin de grote wei in saampjes met goofy ( een klein hique shetje, echte allemans vriend) eerst even aangewezen waar t draad zat. maar dat had ze heel snel door. toen ze los was. rende ze saampjes met goofy de wei tig keer op en neer. ondertussen reden tory en karen in de bak. en ailin ging steeds de lange zijde mee draven. want die grenst aan de wei. alles ging echt super. helemaal blij dat ze der beentjes kon streken. en goofy was een volleerde meester met hoe je zo hard mogelijk door de wei kan gaan. Op een bepaald moment vonden ze elkaar niet zo lief meer, dus goof draait zn kont beetje naar der toe, heel dreigend maar hij kan eigenlijk niets maken, en hij maakte zich groot met t hoofdje de lucht in en ailin had echt zoiets van wow hij durft wel dus die bleef mar gewoon staan. later rende ze wel weer vol plezier de wei door. ze hebben er 2 uurtjes saampjes ingestaan en morgen weer eventjes. en dan hopelijk dinsdag bij de rest van de groep in.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 19:21

Spannend is dat he.....als ze voor het eerst de wei ingaan?
Oliva die stond echt als een debieltje te gillen tegen Humpie......en nog steeds kan ze dat erg goed.

Jacqueline

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 19:53

leuk he?toen ik tink kocht was ze bij de foker een half jaar op stal gebleven,nooit eruit(errug he?dat mensen zoiets kunnen doen.....)maar toen ze dus voor het eerst naar buiten mocht;eerst steigeren en daarna keihard heen en weer crossen.

soms is het beter om te zwijgen


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-01 20:05

ze kent trouwens de automatische waterbak ook al. had ze nog nooit gezien en de eerste keer leeg drinken, daarna drinken met hand die hem ingdrukt hield en daarna helemaal zelf. sjeetje wat een knappe meid binnen een dagje dat al leren. (TROTS)

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 20:14

haha tof en heb je haar manen al wat gefatsoeneerd??

groetje

pj

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-01 20:29

nouja er zitten geen grote klitten in. maar wilde ze wel zolang laten, en ik hoop er gewoon op dat ze weer een keertje wit worden. en ach is tinker lekker vies

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 20:35

ach vanaf de zon weer goed schijnt zet je haar maar is goed in de shampoo !!
waarom trek je ze niet , is toch moooooi ?,

groetjes
pj

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-01 20:36

bij een tinker niet. die horen juist veel manen en sokken te hebben is juist een raskenmerk

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 21:44

hihihi volgens mij zit PJ iemand te jennen...

*LOL* *LOL* *LOL*

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 21:47

GO PJ GO PJ!! haha lekker flauw.... Marjo ik wil je wel helpen met manen trekken??

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-01 22:17

iedereen, blijft meer dan 10 meter uit de buurt van ailin. als jullie ook maar een vinger uit steken naar der manen trek ik jullie haren 1 voor een uit je hoofd. dus pas maar op. en pj pas maar goe op torino want ik vier dit jaar geen carnaval maar kan me bedenken en dan leef ik me eventjes uit met allemaal spuitbussen op je knolletje.
grrrrr kom in een oorlogsbui

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 22:38

Wees gerust marjo!! Ik zal nooit lange manen eraf trekken, ik ben er dol op!!!
Ook al heeft Is. korte maantjes, want anders staat het voor geen meter! (en anders vreet de geit ze op *LOL*

Ik reed vroeger op de rijstal op een pony... *kwijl* zulke mooie manen.. pfff... en zo een fijne pony. *heimwee*

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 13:50

*grijnz* sinds 3 maanden vlecht ik steeds Janneke d'r paared ze haaaaaat manen.
en aangezien ze al klaar stond met de schaar om een nog korter dan fjordencoupe bij onze groningerhengst te knippen vlecht ik nu maar misschien staat dat wel bij tinkertjes een fjordencoupe.. Lottie heeft het ook als ik z'n manen trek

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 16:08

niks een fjordencoupe bij tinkers. bij crsoby staat dat niet en bij quinto al helemaal niet. pas op hoor kim, anders scheer ik lot helemaal kaal.
(aan de andere kant, voor een wedstrijd ofzo heb je er wel lag werk aan, dan is zo'n fjordencoupe wel makkelijk. *LOL* )

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-01 16:14

ik help. gaan we er leuke patroontjes in scheren. iedereen blijft met zn tengels van onze tinkermanen af.
GROM.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 16:32

ik zou niet eens aan de maantjes van ailin durven komen!!! (bang voor vieze handen weet je wel....) *lol*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 22:20

*grijnz* voor je het weet heeft die blubber tinker dan witte manen en dat past niet bij een tinker :p

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-01 22:23

hmm als jullie nioets zinnig kunnen zeggen waarom houdne jullie dan niet je mond.
Ailin is trouwens wel heel lief. en dat ze het kwa witheid nou niet haalt bij jouw rijbroek van vrijdag. ja daar kan ik ook niets aan doen.
GRIJNZ

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-01 13:50

*lol* voor diegene die het niet weten vrijdag wezen rijden met Maaike en marjolein Maaike had mijn zadel en Marjolein die van de boer nou heeft de boer nog een zadel maar die zit voor geen meter...
Dit ik met m'n donkerblauwe rijbroek zonder zadel op charlotte die behoorlijkstoffig was zodat ik later met een witte reet weer afstapte (schaam)

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, Chicken01, knockout1, spruitje12 en 95 bezoekers