Iemand een ideetje voor de lunch?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Iemand een ideetje voor de lunch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 11:40

Dagelijks terugkerend probleem, wat eten we vandaag?

Iemand een goed idee om de lunch een beetje op te leuken?? Op kantoor hebben we van alles, kaas, vleeswaren, veel soorten zoet, veel franse kaasjes, de frituurbende en een uitgebreide saladbar.

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 11:47

hebben we bij ons ook, maar is niet te betalen. Prijzen zijn 2x zo hoog als op het station. Daarom neem ik mijn eigen boterhammetjes mee. Kan je er ook nog eens iets geks op doen. Speculaas bijvoorbeeld.

Maar wat dacht je van een broodje kroket met brie. Ik heb het nooit gehad. Maar dan weet ik meteen of ik me aan zoiets kan wagen.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 11:56

ow, verschrikkelijk!
maar goed dat ik daar dus niet werk, want ik val meteen voor de frituur, de verse fruitsalades en de salad-bar, met als gevolg dat ze bij de kantine goeie omzet draaien en dat ik failliet ga...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 12:15

De warme happenkaart van vandaag biedt ook al geen soelaas. Het is vrijdag en dan doen ze uitsmijters en dat vind ik niet zo lekker omdat er ei in zit. We konden ook nog aan de paprikasoep, yeah right!
Misschien broodje carpaccio? Dan doe ik er wel de spinaziesalade met spekjes bij Haha!.