Ben ik echt de enigste...?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Ben ik echt de enigste...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 15:51

Nee dat heb ik niet, ik ben van nature heel chill denk ik. Scheelt dat mijn huisgenoten dat ook waren, er was wel een meisje die moeilijk deed en meh, die hebben we er na 2 weken uitgezet. Geen drama in ons huis.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.


verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 15:52

Tiggs schreef:
De ze niet de enige is, wil niet zeggen dat ze niet de enigste is...


:')

Of je de enigste bent kan ik van hieruit niet beoordelen. En of je de enige bent die het vervelend vindt dat jouw kussen uit jouw aprapo wordt gehaald... Ik mag het hopen ;)

[o]

biancalaylo

Berichten: 943
Geregistreerd: 04-10-11
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-13 15:53

ohhh der zijn genoeg mensen die het zelfde zijn! hahaha. en wat de discussie met enige en enigste betreft: hier heb ik op stage een heleeee discussie overgehad en wat er is uitgekomen wat ik denk; allebei gebruik ik in allebei de gevallen :D

Kofu & Chica (en Rosa)

Ingmar_

Berichten: 6248
Geregistreerd: 16-09-07
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 15:54

Mijn huisgenoten zijn overigens ook erg fijn. Het zijn er twee en het zijn hele gezellige, ontspannen mensen. Alleen men moet 's ochtends niet in de weg lopen, want dan word ik geïrriteerd en daar word ik niet vrolijk van. Het is ook weer zo wat om je ochtendhumeur, dat ik overigens pas sinds een paar maanden heb, aan iedereen te tonen.

En gadver. Je kussen uit je aprapo. :')

biancalaylo

Berichten: 943
Geregistreerd: 04-10-11
Woonplaats: Den haag

Re: Ben ik echt de enigste...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-13 15:55

iedereen weet in iedergeval wat ik bedoel hahaha

Kofu & Chica (en Rosa)

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 15:57

biancalaylo schreef:
ohhh der zijn genoeg mensen die het zelfde zijn! hahaha. en wat de discussie met enige en enigste betreft: hier heb ik op stage een heleeee discussie overgehad en wat er is uitgekomen wat ik denk; allebei gebruik ik in allebei de gevallen :D


Ach kind, we kunnen niet allemaal taal behendig zijn. Zolang je er maar op let als je een sollicitatiebrief schrijft.

Ingmar_ schreef:
Mijn huisgenoten zijn overigens ook erg fijn. Het zijn er twee en het zijn hele gezellige, ontspannen mensen. Alleen men moet 's ochtends niet in de weg lopen, want dan word ik geïrriteerd en daar word ik niet vrolijk van. Het is ook weer zo wat om je ochtendhumeur, dat ik overigens pas sinds een paar maanden heb, aan iedereen te tonen.

En gadver. Je kussen uit je aprapo. :')


2 maar... Ik had er 7 tot 9 := Maar ja, een ochtendhumeur is lastig. Ik heb het ook, tel tot 10, drink een kop koffie, neem een douche en stap er overheen. Ik heb wel geleerd dat als je het samen echt gezellig wilt maken, je aan moet passen aan rest. Maar goed, ik ben toch blij dat ik naar de stad verhuisd ben, ik vond mezelf ook een beetje oud worden voor shared housing.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.


Nienke89

Berichten: 1605
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Ja, aanwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 16:00

Oew ik heb ook 4 kussen die op een bepaalde manier moeten liggen, anders slaap ik niet lekker!
Had laatst een 24-uurs EEG in een slaapcentrum, vond het ZO moeilijk om in slaap te vallen zonder mijn eigen kussens....
Heb ook moeite met het delen van mijn bekers en mokken. Bestek en borden vind ik dan weer geen probleem, haha!

Fietsen is gezond, eet meer fiets :D
Once upon a time can happen anytime

Ingmar_

Berichten: 6248
Geregistreerd: 16-09-07
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 16:01

Daar ben ik ook mee begonnen inderdaad. Eerst douchen, daarna ontbijten en roken. Dan is het ook gewoon weer "Hallo wereld, daar zijn we!"

Het is ook weer even wennen, na twee jaar samenwonen weer op kamers. Maar wel tof! Als ze maar van mijn kussen afblijven!

Siggislief

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 20:27

liedjuh2 schreef:
Ik heb hetzelfde hoor. Ik heb dan naast mijn 4 kussens ook nog een dekbed liggen. Die leg ik neer zoals ik wil en moeten ook zo blijven liggen. Nu maakt de schoonmaakster altijd met de weer op, dan legt ze mijn kussens weer anders. Ik kan dan echt heel chagerijnig worden als ik ze dan weer "goed" moet leggen 's avonds.

Ik heb dan 2 verschillende kussens, en alle 2 gebruik voor het slapen.
En dan liggen ze naast elkaar, en als de schoonmaakster is geweest liggen ze dus niet meer naast elkaar maar op elkaar.
Dan ook nog is opgeschud (1) -O- :x

Bram ✝12/08/'15

Siggislief

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 20:27

liedjuh2 schreef:
Ik heb hetzelfde hoor. Ik heb dan naast mijn 4 kussens ook nog een dekbed liggen. Die leg ik neer zoals ik wil en moeten ook zo blijven liggen. Nu maakt de schoonmaakster altijd met de weer op, dan legt ze mijn kussens weer anders. Ik kan dan echt heel chagerijnig worden als ik ze dan weer "goed" moet leggen 's avonds.

Ik heb dan 2 verschillende kussens, en alle 2 gebruik voor het slapen.
En dan liggen ze naast elkaar, en als de schoonmaakster is geweest liggen ze dus niet meer naast elkaar maar op elkaar.
Dan ook nog is opgeschud (1) -O- :x

Bram ✝12/08/'15

Tiggs

Berichten: 7502
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 21:30

verootjoo schreef:
Tiggs schreef:
De ze niet de enige is, wil niet zeggen dat ze niet de enigste is...


:')

Of je de enigste bent kan ik van hieruit niet beoordelen. En of je de enige bent die het vervelend vindt dat jouw kussen uit jouw aprapo wordt gehaald... Ik mag het hopen ;)
:)
Haha, gelukkig snap jij de grap wel

moelly

Berichten: 6610
Geregistreerd: 22-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 21:42

*a propos*

Ja ik heb het ook, super vervelend!
Ik slaap inmiddels maar met twee kussens, omdat de dokter en fysio tegen me hebben gezegd dat 4 kussens erg slecht is voor je nek.
Maar ook mn 4 dekbedden moeten anderen van afblijven :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Sannne, Besje, ComscoreBot, huckellover, K_nolan, kimmetje26, kosseh, linoleum, moeshie, Paloma_Janet, savieralover, Xanthippe, XxMariellexX en 72 bezoekers