mijn Vader ontkent dat ik zijn kind ben

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

mijn Vader ontkent dat ik zijn kind ben

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-02 13:33

Mijn ouders zijn vroeger uitelkaar gegaan en ik bleef bij mijn moeder,Hoe ouder ik werd hoe slechter de contact was tussen mijn vader en mij. En uiteindelijk hoorde we niks meer van elkaar.
Nu heeft hij net een zoontje gekregen heel leuk allemaal, hij heeft zijn eigen leven opgebouwd ik ook inmiddels heb ik al vanaf me 5e een stiefvader die ik als me eigen vader ziet, behalve dat ik hem papa noem.
Maar tijdje terug vertelde mijn vriendin dat ze mijn vader kende heel toevallig allemaal want ik was al een tijdje op zoek.
Wat blijk nou dat hij ontkent dat hij niet me vader is, terwijl hij altijd heb gezegd om er voor open te staan voor het geval dat ik contact met hem zou willen nemen..

Wat moet ik hier nou bij denken, het is een teleurstelling en natuurlijk nooit leuk dat hij gewoon ontkent dat ik zijn dochter ben en buiten dat voel ik me ook erg beledigd..

hoe zouden jullie dit oplossen in deze sutuatie


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 13:42

Jeetje. Kan begrijpen dat je je heel erg beledigd voelt. En teleurgesteld. je vader laat je wel mooi in de steek op deze manier. Niet erg netjes van hem.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 13:49

Je zou kunnen overwegen om een DNA test te laten doen om duidelijk aan te tonen dat jij wel zijn dochter bent. Maar daar moet je vader wel aan meewerken. En het kan natuurlijk altijd zijn dat hij werkelijk je biologische vader niet is.
In dat geval zou je toch even met je moeder moeten praten.

Het kan natuurlijk ook zijn dat hij zich niet als je vader voelt. Want ook een heleboel mannen die niet de biologische vader zijn van een kind, hebben wel degelijk de ouderlijke gevoelens voor een aan hen toevertrouwd kind. Zorgen als je ziek bent, met je meeleven als je verdriet hebt, enz. Daarentegen heb je ook biologische ouders die die gevoelens niet hebben.

Als je gehoord hebt dat je vader dit tegen iemand anders heeft gezegd, zou ik recht op hem afstappen en vragen wat hij daarmee bedoelt! Ik kan me voorstellen dat je je heel erg rot voelt, maar blijf er niet mee rondlopen!

Je suis Charlie.

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-02 13:52

precies maar hij weet en de hele wereld weet dat hij mijn vader is, hij nam me vroeger ook mee naar zijn vrienden etc.
En hij praatte af en toe met mijn moeder over drie maanden geldene nog over het contact tussen ons.
Maar bij zijn gezin ontken hij alles.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 00:28

Tja, veel goeds kan ik er niet over zeggen.
Zo toont hij wel wat hij voor je voelt.
Voor mij zou het een reden zijn om geen contact met hem te willen.

Of je (hij) nou wil of niet, hij is je vader en jij bent zijn kind.

Hoe oud ben je nu?
En ben je enigstkind?
Heeft hij nooit alimentatie voor je moeten betalen?
Dat zegt toch ook iets?
Hij kan wel een nieuwe start willen maken met zijn nieuwe gezin, maar zijn verleden kan hij niet uitwissen hoe graag hij ook zou willen, dat moet hij maar accepteren, anders had hij toendertijd andere keuze´s moeten maken.
Wat zegt je moeder erover?

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 00:33

Ik zou dan echt is hebben van , nou dan wil ik echt niets meer met je te maken hebben hoor.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 06:59

geen contact meer met hem willen is heel eenvoudig, dat heeft ze toch al niet. maar het blijft haar vader hoe dan ook, wat hij of jij ook doet hij blijft hoe dan ook je vader. en dat doet pijn. mijn band met mijn vader is ook slecht. maar we praten wel zo af en toe. en we ontkennen geen van beide dat we 'bijelkaar' horen. als je toch weer contact met je vader wil zou ik hem een brief schrijven, dat is makkelijker dan bellen ofzo en als t niet wil verscheur je hem zonder dat er wat veranderd. zet hierin at jij denkt en voelt het hoeft niet allemaal erin te staan maar probeer contact te zoeken als het niet gaat kan je het nog altijd verbreken en als hij het niet wil dan weet je waar je aan toe bent. veel succes.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-02 12:10

ik ben nu 16 jaar, en mijn moeder is er heel boos om.
En zo makkelijk is het niet om geen contact met hem te hebben omdat ik al geen contact had.
Want als je er nou behoefte aan heb en hij heeft een zooon dus heb ik een broertje en daar ben ik ook nieuwschierig naar.
En als hij later groot is en hij heeft gehoord dat hij een zus heb is het ook moeilijk voor hem


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, _Lois_, Alik, Amazonbot, Bullebeest, ComscoreBot, Earth, flash40, Galeo, gonniee, Iselda, Josien_, judithM, MarJon, maxi90, Muronia, Nanu, OmgiliBot, Poety, Roosch, secricible, Sizzle, veerledec, Westerntrail en 156 bezoekers