VoorplukkenRAMP!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

VoorplukkenRAMP!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-02 18:12

Ik kwam dus een paar weken geleden bij mij pony in zijn stal.
Hij was hooi aan ´t eten dus hij had zijn hoofd naar beneden,dus ik roep m!
Doet hij zijn hoofd naar boven en toen was zijn voorpluk kort Huilen !!!!
Ik goed kijken en ja hor,er zaten allemaal happen in enzo!!
Dat was dus op dinsdag!
Vorige week kwam ik weet en toen was er weet een stukje af en ja hor weer op dinsdag!!
Er staat dus ook een fjord naast mijn paard zijn stal met een giga voorpluk,maar gelukkig stond die dus op t land!
De volgende dinsdag stond ze weer binnen en ja hor haar voorpluk ook kort!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fleur van snoopy689 staat er ook naast maar daar is gelukkig nog niets mee gebeurt,maar ik sta er niet gek van te kijken als die ook een keer op dinsdag word geknipt!
Het enige voordeel is dat lyrik in het midden van de drie staat en ik moet langs fleur van snoopy689 om uit mijn stal te kunnen,en dat is 1 deur.
Dus ik heb op die deur een papiertje geplakt met ´verboden toegang voor onbevoegde´!,dat is denk ik t enige wat nu helpt!!
Ik hoop degene nog een keer te pakken die het hebben gedaan maar ik denk ´weinig kans hans´hahaha
En ik hoop dat t niet meer gebeurt!!

http://www.csunallegra.come2me.nl


Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 18:21

Ik zou geloof ik helemaal gek worden!
Zou op disdag toch maar eens gaan posten, want als het telkens op dezelfde dag gebeurd is het geen toeval meer.
En natuurlijk NIEMAND op stal die het gezien heeft?
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-02 18:27

neej niemand heeft t gezien,maar er zijn altijd s´avonds lessen dus ik denk dat het 1 van die lessertjes is maar ja dan nog!!ik ben gister geweest en heb niemand betrapt ,ik zag niemand bij zijn stal!maar ik werd idd helemaal gek toen ik t de eerste keer zag!!

http://www.csunallegra.come2me.nl

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 19:14

jemig! Nou ik zou ook helemaal gek worden. Yus heeft al niet zo veel voorpluk, dus als ze het eraf halen ziet het er niet meer uit!!

Daar waar het verstand van de ruiter eindigd begint zijn grofheid![/color]

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 19:49

ja echt dom man!!
als het nog 1 keer op dinsdag gebeurd dan is het zeker weten 1 van die lessertjes!!

ik hoop echt dat het niet meer gebeurd!!ik snap echt niet wat ze daar nou leuk aan vinden Frusty

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-02 19:54

misschien vinden ze al die kleurtjes leuk!!hahahha!
Fleur is zo 1tonig zwart en bij die fjorden is het zwart wit én bruin,hahaha
Aaaaah het is echt niet leuk!!!maar ja ik ga ook niet ziiten huilen daarom jatog??

http://www.csunallegra.come2me.nl

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 19:57

Mwah ik zou het niet zo ramp vinden,netjes op maat knippen en lekker weer laten groeien.

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 20:40

Zo! als ze het bij fleur flikken dan... oehoeoe!! Maarja...we kunnen alleen niks aan doen.. ik hoop dat het verboden toegang blaadje helpt!!! Maar het is echt niet leuk! die van die andere fjord is echt 5 cm korter en die was helemaal tot op haar neus.

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 20:51

jeetje mijn tinker zijn voorpluk hangt tot over haar neus dus ik zou ook totaal flippen gewoon in zijn stal gaan zitten!!!

Bzoem

Berichten: 1681
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 21:31

Ja, het was echt een ramp!
Gister toen ik dus bij jullie was, Lyriks voorpluk ziet er niet uit (sorry)
Ze kunnen niet eens recht knippen!
Dat donsige wat nu aangroeit is wel heel grappig eigenlijk...
Maarja, hopelijk gebeurt het niet weer!
Wel beter als ze het nog een keer proberen (en je weet het) dat weet je wie het heeft gedaan...
Maar ik zie ook de lol er niet van in!
Maar er zijn ook nog meer topics over dit soort dingen geweest, met staarten enzo, dat er van die basisschoolmeisjes er armbandjes van maken blablabla...

Gaia

<3

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 07:43

Vivian schreef:
Mwah ik zou het niet zo ramp vinden,netjes op maat knippen en lekker weer laten groeien.


Ligt er natuurlijk aan wat je met je paard doet. Ik ga bv met mijn fjord naar keuringen en shows, daar hoef je echt niet met een afgeknipte voorpluk aan te komen. Dan is de ramp dus iets groter Haha! .
Ben dus heel blij dat ik niet bij hun op stal sta.
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 08:49

Wat oliebol man! Ik zou flink pissig zijn.

:evaw:


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 11:56

Dus als ik het goed begrijp is daar een loslopende idioot die in andermans paarden loopt te knippen?????
En wat denkt de stalhouder daaraan te gaan doen?

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 13:03

Zjeee ik zou flippen als ze dat bij mijn paard zouden doen Extreme duivel

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 13:06

Misschien hebben ze het thuis in hun foto album gestopt ofzo Lips are sealed Schijnheilig Echt verschrikkelijk, ik zou helemaal door mijn dak gaan als ze dat bij Omar zouden doen Lips are sealed Omie heeft zo'n mooie dikke voorpluk... ik zou die persoon als ik hem zou betrappen echt even scalperen

Kun je inderdaad niet even gaan posten op dinsdag ofzo Verward

Ozzie
Berichten: 89
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 14:08

Ik zou ook echt een x gaan posten.... Voor je het weet is het niet alleen de voorpluk, maar gaan ze ook de manen even en staart even "bijknippen"! Ik heb dat dus gehad met die basisschoolmeisjes.... die hadden een clubje opgericht en gingen tussen de middag mijn pony's verzorgen. Om bij dat clubje te horen moesten ze een armbandje hebben dat gevlochten was van het haar van mijn pony's.... Mijn pony's zagen er niet meer uit, en van die ukkies met een schaar bij de hoofden van mijn pony's vond ik nou ook niet echt een geslaagd idee!

I'm gonna live forever, I'm never gonna die.
The only thing I fear is that I'm never gonna fly..

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-02 15:36

neej echt heel errug!!er is gewoon echt 5 centimeter vanaf!
Toen had ik m in t land gezet en dan groeit t wat sneller,toen was t er weer bijna helemaal aan en toen was hij weer geknipt!!!!!!!
Maar gelukkig neit meer zoveel!!
Ik heb afgelopen dinsdag gepost maar ik heb niemand kunnen betrappen,jammer genoeg!
Maar als ik diegene te pakken krijg dan knip ik ze helemaal kaal!!!! hhaahahahha

http://www.csunallegra.come2me.nl

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 15:54

zo ik zou echt woest worden, ze moeten me hun klauwen van mijn pony afblijven, wie denken ze wel! lopen er geen mensen in stal rond die de boel een beetje in de gaten houd!!! die kunnen er misschien ook wat van zeggen als ze zien dat ze bij een pensionpaard in stal staan! hoop voor je dat het een beetje snel weer aangroeit

Don't love me because i'm easy, love me because i'm me!

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 17:00

hopen dat je stalen neuzen hebt als je ze tegenkomt Schijnheilig Ik zou ze echt afmaken geloof ik (fysiek hoor) Ze hebben met hun handen van andermans spullen, in dit geval dieren, af te blijven! Enne idd een stuk van hun haar afknippen, zullen de moeders leuk vinden

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 18:33

Ja er is altijd wel iemand maar ons stalletje ligt zo achteraf en daar is niet altijd iemand. Alleen als er iemand de benen af gaat spuiten. Er hing ook een schaar om de strotouwtjes door te knippen en die hebben we nu ook maar even weggehaalt! Knipoog
En de stalhouder, die zegt dat het niet kan en dat hij het afgeschuurt heeft! Verward Jaja...zegt ie dan! En dan zooo recht , het is echt geknipt!!!

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 19:13

Zit niks anders op.. dan je een avondje in de stal verstoppen.

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 19:31

als er iets is daar ik trots op ben is het de voorpluk en de staart van m'n paard wel daar moet echt niemand aankomen.

Wodan en ik onderweg in de M2

xdenisex

Berichten: 3235
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-02 21:44

Ja,de stalhouder heeft mij een keer zijn manen zien knippen en toen zei hij tegen mij dat ik t zelf niet perongeluk heb gedaan!!!Ik knip zijn manen altijd (logisch bij een fjord tog??)!!!!!!
Dus hij gelooft t niet zo goed dat iemand anders t gedaan heeft en daarom doet hij er niets aan!
Echt heel irri!!

http://www.csunallegra.come2me.nl

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 11:02

xdenisex schreef:
Ja,de stalhouder heeft mij een keer zijn manen zien knippen en toen zei hij tegen mij dat ik t zelf niet perongeluk heb gedaan!!!Ik knip zijn manen altijd (logisch bij een fjord tog??)!!!!!!
Dus hij gelooft t niet zo goed dat iemand anders t gedaan heeft en daarom doet hij er niets aan!
Echt heel irri!!

wie zij dat dan denies?
super lomp, je gaat toch niet de voorpluk van je eigen pony afknippen Verward

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 14:44

ik moet er niet aan denken dat loulou's maantop eraf is. als ik zou weten wie het had gedaan zou ik bij hem/haar z'n haren ook inkorten Extreme duivel


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Balou_k, Jet, Karintich, maresie, Martje80, Muga, Padoertje, Savan_, xRaisin en 80 bezoekers