Wie kent bwp denver of Hi-fi?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zhara

Berichten: 13
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: Antwerpen

Wie kent bwp denver of Hi-fi?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-02 23:21

Ik ben op zoek naar een beetje achtergrondinformatie over mijn bwp merrie Queeny.
Wij hebben ze van een handelaar dus ik weet niet waar ze vandaan komt.
Ze heeft een erg moeilijk karakter , volledig verkeerd aangepakt vroeger, denk ik.
Haar vader is Denver van Nimmerdor en haar moeder is Hi-fi.
Ik hoop dat iemand mij een beetje meer kan vertellen over Queen der ouders. Ik heb wel eens gehoord dat Denver bijna altijd moeilijke karakters fokt.
HELP!

Zaar.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 23:39

Volgens mij kan je heel makkelijk aan info over Denver komen, hij staat (evt. stond) bij Jewel Court Stud in Wuustwezel. Als ik het me niet mis herinneren is dat erg dicht bij jou in de buurt. Er was ook een discotheek in dat dorp. Hij heeft 1 goedgekeurde zoon:Ortega, die dekt in Luxemburg.
Wie is de vader van Hi-Fi.
Eens een vraagje aan jou aangezien je uit België komt. Ken je teovallig nakomelingen van de hengst Florentijn O. Hij heeft een aantal jaar in België gedekt.

wechelshof

Berichten: 395
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: 2007 Lille - 2008 : 5 km verder : Wechelderzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 09:02

Hoi, Denver staat ter dekking bij : (volgens bwp gegevens)

Kempeneers Marc
Stationstraat, 73
3381, Kapellen
016/77 72 52

Carri
Berichten: 559
Geregistreerd: 10-09-02

Denver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 09:45

Denver is een volle broer van de hengst Ahorn van W.Van de Lageweg.
Spijtig genoeg ken ik geen afstammelingen van hem, hij heeft volgens mij ook niet zoveel gedekt. Ken je misschien de afstamming langs moeders zijde??

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 14:14

Ik heb een Denver geweten. Plaatje om te zien, super om te rijden en een lieverd in de omgang Haha!

Wat zijn verdere papier zei weet ik niet. Hij was in ieder geval wel de moeite en absoluut niet moeilijk.

Dan heb ik nog een andere geweten. Een donkerbruine ruin. Die was ietsje moeilijker toen ze hem zadelmak maakten en daar hebben ze flink tijd in moeten steken. (uiteindelijk allemaal goed gekomen hoor)
Op zich vond ik het helemaal geen mooi paard (beetje "mislukt" gebouwd), maar die kon springen

Zhara

Berichten: 13
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-02 18:16

Ik ben nog niet zo lang geleden bij Jewel Court Stud geweest en daar was geen Denver, hoor. Verward

Voor de vader van Hi-fi moet ik later eens kijken want ik heb Queen der papieren hier nu niet. Ik weet wel dat der bij Hi-fi Uriel (selle français) inzit.

Sorry, ik ken geen Florentijn O.

Ik heb 1x een foto gezien van Denver in een bwp boekje, hij staat inderdaad nog ter dekking bij Kempeneers. Hij lijkt sprekend op queen.
Ze hebben vroeger wel met haar gesprongen denk ik, ze is echt een natuurtalent. 1 nadeel: Ze flipt als ze een heel parcours ziet. Extreme duivel
Dus daarom: als iemand vroeger een Queeny gekend heeft, laat mij dan aub iets weten.
Ze is donkervos met zwarte manen en staart, ongeveer 1.70 schoft, en achter twee witte voetjes. Vooraan alleen haar rechterkroonrand wit.
Ze heeft ook een bwp brandmerk op der linkerbil.

alvast bedankt voor de reacties!!

Heel veel liefs, Zaar.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 19:51

Nou, ook al zou ze daar niet meer staan, zullen ze je vast wel info geven als je daar naar vraagt.
En anders bij Kempeneers.
Succes!

Balte

Berichten: 3550
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: provincie Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 09:41

Denver heeft een zeer interessante bloedopbouw en ik vind hem erg mooi. Een paard in onze club was een Denver, mooi en braaf paard, beetje hevig. Hij sprong in een mum van tijd Z en is dan voor veel geld naar het buitenland verkocht voor de "grote" sport.