Soms kan je zel wel.......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Soms kan je zel wel.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-02 22:03

Ow soms kan ik dat veulen van mij (nou jah van mij Schijnheilig ) wel wat doen, laatst ook hoor. Ik had ze buitengezet in de bak tegenover de stal dat is 10 meter lopen ofzo Verward nou dus ik denk ik doe dat draadje niet dicht (dan kunnen ze niet het hele erf over) want dat kleine stukje loopt hij wel mee naar stal weet je wel. maar nee hoor meneer rent keihard naar de andere stal Boos! nou ok ik daar heen met Jamy, komt Rodin in volle rengalop naar buiten gerent, rent rechtdoor de bak in waar iemand aan het rijden was, nou paardje half in paniek natuurlijk, rent hij vervolgens weer de stal in in halve rengalop weer naar buiten de bak in , weer naar binnen maar nu stond iemand half in de opening om hem te vangen maar hij rende gewoon door half door de muur komt hij daarna weer richting buiten dus ik zet Jamy voor de ingang vand e bak (spande maar geen draadje want het was al half donker straks rent hij daar doorheen nou dat is ook niet fijn Hij beukt gewoon Jamy omver (heeft geeen respect voor zijn bloed eigen moeder) nou rent die dus weeeer de stal in, gelukkig had FlairS hem nu te pakken en zijn halster om gedaan konden we eindelijk naar stal Gaaaap En dit doet hij dus vaker dus op gegeven moment word je daar een beetje gek van Schijnheilig
ach en hij vind het soms ook leuk om zomaar neer tevallen om te rollen, of om op je af te rennen om met je te spelen Schijnheilig

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 22:24

Leuk paard he? Schijnheilig Misschien moet Jaimy nog maar een keer een veulen. Haha!
Nou ja na zondag wordt alles anders(als jullie tenminste hard genoeg werken en die boxjes klaar komen),dan zul je zijn fratsen nog wel eens missen. Verward

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-02 22:29

ja leuk veulens maar dan maar een andere vader he Haha! Schijnheilig ach ik zal me best wel doen hoor zondag, maar eh die fratsen van hem zijn nu voor jou Haha! }>

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 22:33

Dank je