SPOED vraagje wbt startcoupons...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

SPOED vraagje wbt startcoupons...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-02 13:14

ik heb hier nog twee coupons liggen waarvan ik ze eerst opgestuurd had naar Veenendaal, die wedstrijd ging niet door, toen Lunteren,ging ook niet door en ik wil ze nu naar Hoogland opsturen.

Probleempje is dat er nu dus al twee doorgekraste plaatsnamen en data op staan... accepteren ze dat wel? Moet ik Hoogland er gewoon op schrijven of zal ik het kraswerk netjes op alle drie de blaadjes tipexen en overschrijven (of moeten de coupons een machine door?)

Wat te doen??

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 13:21

Volgens mij moet je het er gewoon opschrijven en niet gaan tipexen ofzo, want dan moet je wel alledrie de velletjes doen.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 16:00

Je zou ze wel opnieuw kunnen gebruiken, maar ik vind het netter staan als je gewoon nieuwe pakt. Die dingen kosten toch bijna niets.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-02 16:03

ja maar dan moet je wel nieuwe hebben he, die zijn net besteld maar aangezien ik zaterdag ineens nog mee kon doen met een wedstrijd had ik alleen dit setje nog liggen...

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 17:07

Gerwoon krassen en opnieuw gebruiken. Ik heb dat zo vaak gedaan , maakt echt niet uit hoor.Zonde om te weg te gooien.
Veel succes op concours!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Rubio en 10 bezoekers