dringende vraag dressuur naar springen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
germie

Berichten: 25917
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

dringende vraag dressuur naar springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-02 07:33

ik heb in maart dit jaar met een zwart paard een winstpunt gehaald in de B dressuur. Dus ik mag springen
Maar ik heb altijd gedacht dat ik dan ieder ander paard direct in het springen mag starten. Gisteren kwam dat ter sprake op de vereniging en die beweren dat als ik in januari met een vos wil starten, dat ik dan opnieuw een winstpunt in de B dressuur moet halen.

Hoe zit het nu? ruiter 1 wp in de B dressuur=elk willekeurig paard in B springen starten?
Of met elk nieuw paard opnieuw een wp in de B dressuur halen?

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 08:35

Artikel 20, lid 1 uit het wedstrijdreglement:
"Een deelnemer, die voor het eerst aan een springrubriek wenst te gaan deelnemen, dient in enige combinatie een dressuurklassering - minimaal B + 1 - te hebben behaald."
Dus je mag gewoon met de vos gaan springen!


carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 16:58

Indierdaad, Fabienne heeft het helemaal goed. Veel succes!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 23:57

Idd, als je met een D-, E-pony of paard één keer een winstpunt hebt gehaald met dressuur mag je met elk paard springen *LOL*
Heb er toen zelf de KNHS overgebeld dus weet het zeker Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

germie

Berichten: 25917
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-02 07:52

Ik heb ook doorgevraagd. Inderdaad, ik mag paard nummer2 ook starten zonder eerst weer dressuur te doen Haha!

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers