Ik ben zo moe!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Ik ben zo moe!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-02 10:08

Even vooropgesteld, verder voel ik me prima!
Ik ben alleen zo verschrikkelijk moe, en dan nog niet eens dat ik niet vooruit kan komen ofzo. Ik ben gewoon vrolijk, lekker bezig etc, maar ik zit continu te geeuwen.
Ik heb ooit bloedarmoede gehad, misschien maar weer eens mijn bloedspiegel laten controleren?

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 10:17

Ik heb dat ook!! Bij mij komt het door mijn allegie.. Daar word ik erg moe van, omdat ik het constant benauwd heb..

Ohh jah, en de blaadjes vallen weer van de bomen, word ik ook altijd mistroostig/moe van!.. Bah! Boos!

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 10:29

Hier gaat van alles rond: griep met als enige verschijnsel in lichte gevallen: moeheid.
Dus wie weet is het met een week weer over.

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 10:50

Humm, ik heb het al 4 weken! Ben er voor naar de dokter geweest.. Heb geen bloedarmoede, want ik heb nog veel kleur op de wangen en mijn huid onder de nagels is mooi roze..

Ik heb nu ook last van de keel, oren en hoofdpijn.. hopelijk waait het over, ik moet zaterdag naar Hilversum voor de screening.. Haha!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 11:17

Ik voel me de laatste tijd ook rot...
Ben nog niet eens zo moe eigenlijk. heb vooral nergens zin in en zie de winter al weer komen... Plingepri*

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 13:33

Ik ken het gevoel maar weet in mijn geval ook voor een gedeelte de oorzaak. Slaaptekort! Gaaaap Ik werk veel te veel uren op het moment, dagen van 14 uur zijn geen uitzondering en 7 dagen per week ook niet. En dan ook nog heel erg verliefd Lovers en dat kost ook zoveel energie wasnt als ik dan eindelijk in m'n bed lig kan ik nog niet slapen.Ach trekt wel weer bij ik ga vanavond maar heel vroeg naar bed. Dromen

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 13:36

ik ken het gevoel. Ik was tot december vorig jaar ook altijd moe. Ben op advies van een vriendin met de pil gestopt. Nergens meer last van. Heb overigens wel eerst alles laten testen op evt bloedarmoede ofzo.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 13:51

Ik ken het gevoel ook. Slaap veel en toch de hele dag gapen en sloom zijn. Frustrerend is dat!

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 14:47

ik heb last van een najaarsdepressie, ik voel me waardeloos en
ook moe. Ik werk niet te veel Haha! ik heb wel een lichte vorm
van bloedarmoede.
Maar deze week komen ze de zonnebank brengen dus dat
brengt licht in de duisternis

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 16:21

Misschien een raar idee hoor, maar als je paard zoiets heeft, geef je 'm een vitaminestoot. Is zoiets er niet voor mensen?

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 16:40

Ik heb op dit moment ook bloedarmoede, ik slik daarvoor ijzer pilletjes, maar zit nog steeds te wachten op vooruitgang...
Dit is voor mij trouwens ook al de 2e keer dat ik het heb, dus gewoon ff bloed laten prikken, dan weet je t zo!

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 18:17

Sonja schreef:
Misschien een raar idee hoor, maar als je paard zoiets heeft, geef je 'm een vitaminestoot. Is zoiets er niet voor mensen?


Is wel zoiets. Ik weet het merk even niet meer maar dan moet je een paar dagen (ik geloof 5) achter elkaar pillen slikken. Heb ze weleens gebruikt maar zonder veel resultaat. Werkt alleen als je ergens een tekort aan hebt maar dat geldt ook voor de paarden.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 21:30

De dagen worden weer korter, en het wordt weer kouder, en veel mensen gaan dan minder presteren, en worden moe. etc. etc. Dat werkt bij mij ook zo, ik probeer er rekening mee te houden door op tijd naar bed te gaan. En mijn dagen goed in te delen. Ik moet er ook vooral niet aan toegeven dat ik moe ben en dus nix ga doen want dan is het hek van de dam en voer ik echt nix meer uit.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 21:33

Ik heb er ook last van maar dat komt omdat ik me weer eens voorbij ben gerend.
Ik vlieg van hort naar her en heb het zo druk er zitten gewoon te weinig uren in mijn dag.
Ik heb eigenlijk minstens 8 uur slaap nodig, ik ben blij als ik 6 uur red...

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 21:41

Ik heb er op het moment ook last van, ik slaap ook niet al te goed, maar bijvoorbeeld vandaag, heel lang geslapen, bijna klokje rond, maar ik ben zo moe, en ik heb geen flikker uitgevoerd vandaag, echt niet! Ik denk dat het komt omdat het weer herfst aan het worden is.