Leuke/Gekke bijbaantjes

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Leuke/Gekke bijbaantjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-02 16:16

Ik heb net een vacature gevonden als 'pasdame' voor lingerie, je mag 1x pm de nieuwste collectie passen, aan de hand daarvan wordt gezorgd dat de lingerie een optimale pasvorm krijgt Haha!

Dit leek me wel wijs als bijbaantje dus ik heb me ingeschreven, ben benieuwd. Ik heb al een baan waar ik terecht kan als ik tijd heb en verdien daar best wel goed, maar dit is natuurlijk óók leuk Lachen

Hebben jullie vreemde baantjes? Dingen die heel erg leuk zijn en je niet zo vaak tegenkomt bijv?

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 16:24

Asl student heb ik onder andere gewerkt als kappersmodel. (In een auto naar een of ander hotel, gratis eten en drinken, lang wachten, boekje lezen, Haar werd gratis geknipt en geverfd, rondje lopen op een podium, geld incasseren en naar huis)

Ook ben ik demonstratiespeler geweest van het denk-kaartspel Magic the Gathering. Spelletjes spelen dus, was ook erg leuk.

Nu heb ik gewoon een saaie echte baan.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-02 16:43

Ik bedacht me ineens dat er hier op bokt toen iemand was die ging solliciteren als 'stewardess met paarden' ofzo, in het ruim van het vliegtuig de paarden verzorgen op reis.. hoe is dat afgelopen trouwens, doet ze dat nu ook nog steeds?

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Flying_Angel, Muggebeet, Roodvos, Roosch, s1993, Vaiqua, wiifke, Zebrastreep en 128 bezoekers