Een digi voor m'n verjaardag !!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Een digi voor m'n verjaardag !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-02 13:52

Ik heb een digitale camera gekocht voor m'n verjaardag, en wil jullie dus binnenkort gaan doodgooien met foto's... Knipoog
Heeft er nog iemand tips voor upload-site's waar de foto's ook wat langer op blijven staan, dan kan ik bv. weer eens wat leuks in m'n profiel zetten enzo.
Buster vindt het allemaal wel geinig, al we aan het wandelen zijn en we komen langs leuke dingen elke keer stilstaan. Meestal zijn die leuke dingen paarden of andere beesten, dus Buster vindt het absoluut geen probleem!!! Haha!
Nou ja, dat wilde ik ff kwijt.

Groetjes, Nadia

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)


denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 14:28

Wat voor?


Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-02 15:07

Van de Aldi, een Medion 9700 als ik het goed heb.
Een supergoeie!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Ineke2

Berichten: 33040
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 16:33

Wat leuk zeg ik ben benieuwd naar de foto's Cool
op www.gofoto.nl upload ik nu vaak foto's...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 17:35

Das toevallig die heb ik ook van de aldi! haha Lachen

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-02 09:34

Doet 't wel goed hè?!
Veel opties enzo, superscherpe foto's, enz.

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 09:39

Van de Aldi?? Hoe duur is die? Zal inmiddels al wel weer uitverkocht zijn...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 11:15

Zeker een goed ding`! Ik had hiervoor een minolta ~PRECIES dezelfde~! echt waar,alleen was het 2.3 megapixels en was meer dan 700 euro±!

Ik weet niet meer hoeduur die medion is iets van in de 300 toch?
Ze hadden er hier niet veel,in totaal maar 6,dus ik zou even gaan rond bellen als ik jou was Lachen

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-02 09:51

Ja klopt, er waren er heel weinig van, en de actie ging vorige week woensdag al in.
Hij kostte 389 euro.

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 13:31

die heb ik ook Haha!
Hij is heel fijn, ik moet alleen nog even uitvogelen hoe ik actiefoto's scherp krijg Clown

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Utah_, _xManadisx_, bebble, Corelli, DeGelukkige4, DenieesB, dollyspikkel, Drico, Jasia, Kimmie25501, Ladypronk, lastig, linoleum, Marcella, Marocje, meiske04, nile, Nymeria, OmgiliBot, pony33, Roosch, roosjenat, Suky, tirzasarah10, Vithou, xMayo, Yannie, Zick_Zack en 82 bezoekers