bananenshake

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

bananenshake

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-02 14:44

Oh, eindelijk tijd om mijn geweldige bananenshake te posten!
Errug lekker, en eindeloos variabel!

Men neme: 1 banaan per persoon, haksele die in een keukenmachine of met een blender. Dat is de basis, daarna kun je eindeloos gaan variëren.

Ik voeg altijd een beetje soyamelk en soyaroom toe (Alpro Soyamelk en Alpro Cuisine), dat komt omdat ik geen koemelk mag, soya is wat zoeter en tegenwoordig vind ik dat véél lekkerder dan koeienmelk!
Beetje (scheutje, net zoveel als in een glas) aanmaaklimonade (maakt niet uit welke smaak, wat je maar lekker vindt).
Allerlei soorten fruit, let wel op dat je hardere vruchten eerst fijnhakseld, anders krijg je allemaal stukjes (is ook lekker hoor!), echt alles kan, doe per persoon ong 1 extra stuk fruit, en niet alles door elkaar, 't kan ook té natuurlijk (smaken verschillen, dus alles naar smaak).
Daarna is het variëren geblazen, alles door elkaar is NIET lekker Tong uitsteken
* scheut cocosmelk, erg lekker accentje!
* flinke scheut spa rood, wordt t lekker luchtig van
* beetje (zacht) ijs (errug lekker!)
* maple sirup (let op dat je het dan simpel houdt)

Errug lekker is banaan/aardbei met cocos, en vanille ijs. Echt zálig. Spa rood kun je er wel altijd doorheen doen, maar dan wordt het in combinatie met siroop en melk wel érg veel. Heb je teveel: call me, ik lust wel! *LOL*

Verder kun je het zo gek niet bedenken of je mikt het erdoor, erg lekker zijn ook nectarine of kiwi, de cocos is écht een aanrader, en het ijs ook. Mjam! Vingers aflikken

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 15:32

OOOOOOOOWWWWWWWWW hou op zeg krijg al honger en ik moet nog tot half 6 receptioniste spelen!!!!!!!

LEKKURRRRRRRRRR

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 16:31

hier nog een ik moet tot 5 uur zitten en daarna ga ik maar eens wat boodschappen in huis halen mmmm klinkt echt lekker!!