Wat lusten jullie nou echt niet????

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Wat lusten jullie nou echt niet????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-02 08:54

Ik ben niet kapot van scherp gekruid vlees, maar verder ben ik eigenlijk geen moeilijke eter

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 09:04

Brrrrrr..... Tomaten!!! Misselijk

Op één of andere manier kan ik die smaak van die dingen niet hebben en trekt mijn hele mond samen *LOL*

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 09:12

Erwtensoep! Verder ben ik niet dol op orgaanvlees, olijven en champignons.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 10:21

Hmmm, rode kool, groene kool, witlof, boerenkool, zuurkool, spitskool,
radijs, rauwe ui kan ik niet te veel van hebben, tuinbonen,
spruitjes, sambal (lichte allergie), gember, olijven,
champignonsoep, orgaanvlees/tong/hersenen/varkensvlees, inktvis,
ben lastig met sausjes en lust geen bami.
Verder denk ik dat ik maar weer vegetarisch ga eten.
Hutspot, gruwel...
Laatst bijgewerkt door orri op 20-09-02 19:28, in het totaal 2 keer bewerkt

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 10:24

Mij kan je beter vragen wat ik wel lust, ik ben dus wel zo'n moeilijke eter!!
Lust maar 5 groentes ofzo

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 10:25

Allerlei dierlijke producten waarvan je kunt zien wat het is (geweest), zoals orgaanvlees, maar ook waar nog bot aan of in zit, brr... Ben dus ook helemaal niet gek op kluiven, spareribs gaan nog net maar verder...

Qua groente lust ik eigenlijk alles. Spruitjes en andijvie behoren niet tot mijn favorieten, maar als ze lekker zijn verwerkt in een gerecht (stamppot ofzo), dan gaat het prima. Zelfde geldt voor olijven: zo uit de hand eet ik ze liever niet, maar in stukjes door een salade of op een pizza wel.

Verder ben ik geen moeilijke eter: ik zeg altijd dat ik in principe alles eet, maar sommige dingen gewoon liever niet op mijn bord vind. Haha!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 10:26

Paardevlees, lam, kalf, duiven, konijn, hersenen en andere ingewanden, oesters, bloedworst, pompelmoes, alles die bitter is, olijven, vis-met-te-veel-graten, ... pffffff ...... veel hé! En zeker weten dat het nog meer is! Aarbeien en bananen doe je me ook geen plezier mee, maar ik eet ze wel uit beleefdheid.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 11:00

Het enige wat ik kan bedenken wat ik echt niet lust is orgaanvlees...

Ben voor de rest geen moeilijke eter... er zijn wel dingen die ik minder graag eet, en liever eet maar is logisch denk k Haha!

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 11:46

Ik zeg altijd dat ik geen moeilijk eter ben, maar als ik dan het een en ander ga opnoemen valt het altijd weer tegen, wat ik niet lust. Zoals oa.
snijbonen en spinazie, boter (op brood enz.), melk, jus, gekookte aardappelen, orgaanvlees, sudderlapjes. En nog wel een aantal dingen, maar dat laten we maar even achter wegen. Je hebt natuurlijk ook nog de dingen die je idd liever niet op je bord vindt, maar dat zal bijna iedereen wel hebben.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 11:49

spinazie en nog iets maar daar wil ik zelfs de naam niet van onthouden Tong uitsteken

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 11:58

Pasta's! Blehh.. Misselijk Enne uiteraard orgaanvlees..

Verder ben ik niet zo dol op miehoen en rijst, maar ik eet het wel ( uit beleefdheid ) Maar viezigheid als Pasta met een roomsaus, daar kan ik zo van Misselijk Ik ben er een keer ziek van geweest en sindsdien ga ik al bijna Misselijk als ik het alleen maar ruik!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 12:03

orgaanvlees lust mn moeder niet dus ik heb t ook nog nooit gehad Lachen toch fijn.
Ik lust beslist geen kaas. Gesmolten, jong, oud maakt niet uit ik vind t echt zoooo vies!! En verder hou ik niet van champignons...
Maar voor de rest eet ik best veel eigenlijk, valt weer mee hoe moeilijk ik ben Haha!

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 12:11

Paarden vlees !!!!!!!!!!!!!!!!! en orgaanvlees.......

Voor de rest ben ik best wel een lekker bek.....Ben niet zo moeilijk met eten alleen vieze ondenkbare dingen lust ik niet!

Mon-nikky

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 13:18

Vlees en verder ben ik helemaal geen moeilijke eter. Lachen

nicky v.d.

Berichten: 293
Geregistreerd: 25-10-01
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 14:03

okee waar ik niet van hou:

champignons ( Misselijk ), erwten ( Misselijk ), spruitjes ( Misselijk ),
tomaten(soep) Misselijk en organenvlees/tongen/hersens/paardenvlees.

dat was het zo`n beetje, dus je weet wat je me niet moet geven als ik op bezoek ben Haha! want dan ga ik Misselijk .

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 14:08

Ik lust eigenlijk alles. Zolang ik het niet herken als zijnde een 'echt' beest. Een kreeft uit elkaar halen doe ik niet. Heb ook 1x inktvis/octupus armpjes met zuignapjes op m'n bord gehad en dat ging me ook te ver.

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 14:10

Paprika is zoooooo vies!!! Kan er nix aan doen maar ga echt over mijn nek als ik dat proef Misselijk
En rabarber is ook goor Misselijk

nicky v.d.

Berichten: 293
Geregistreerd: 25-10-01
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 14:12

oja, en inktvis of vis vind ik ook om te Misselijk

indisch eten vind ik heerlijk Vingers aflikken
(echt aan te raden hoor *LOL* )

gr. nicky

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 14:19

Meeste soorten vlees vind ik goor..!!
en PAPRIKA en CHAMPIGNONS en ANDIJVIE en WITLOF, en de meeste groenten Lachen en van die scherpe dingen, Croissantje!!!!trauma aan overgehouden in Frankrijk telkens als ik die dingen ruik dan Misselijk
en rijst baaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 14:47

Ik lust écht geen paprika!! Champignons ben ik niet dol op, maar eet het wel als het ergens door zit. Verder eet ik het meeste wel, ben alleen niet gek op Oosters eten (geef mij maar de Italiaanse en Spaanse keuken).

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 14:55

vis bah, zelfs geen kibbelingetje krijg je naar binnen.
Verder ben ik niet dol op (vnl. Orgaan) vlees.
Doe mij maar lekkere pastagerechten of pizza!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 15:08

Vis, behalve... en da's ook weer een hele lijst. Maar ga er maar vanuit dat als het niet rauw is ik het NIET lust en het ook NIET eet. Vooral de visroerbak die we soms halen voro de snelle hap, getver, dan lust ik helemaal niets meer, alleen de geur al! Getsie! Als ik dan later opeens heel erg veel honger heb steek ik voor straf mijn neus in t restje: succes verzekerd!
Vlees gaat wel, vooral lekker pittige gehaktballen, satés en verder eet ik het bijna nooit, staat me toch tegen ofzo Verward
Ook ongelofelijk goor: spruitjes. Met gebakken spekkies vind ik het wel gaan, maar over het algemeen: Misselijk
En natuurlijk bonen, sperzieboontjes gaan nog, maar verder is het echt het walgelijkste voer wat je mij voor kunt zetten!
Courgette vind ik over het algemeen ook niet te eten. Ik eet het meeste wel, maar met dingen als gekookte/gebakken vis doe je mij GEEN plezier, vissticks gaan nog, maar verder?
Sashimi (rauwe vis op z'n japans) met tonijn en zalm gaan er ecth in als koek, witvis vind ik zelfs rauw niet lekker. En natuurlijk harinkies: jummie! Ook ongans lekker: vers gerookte paling! *kwijl*

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 15:26

taco's vindt ik ontzettend goor,net als frikandellen en bapao broodjes. witlof hoeft van mij ook niet zo. en voor de rest lust ik eigenlijk wel heel veel. ben erg makkelijk kwa eten. (volgens mij vergeet ik nog wel wat Haha! ).

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 17:04

PIZZA! Gatver, wat vies...

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 18:01

Misselijk Misselijk Misselijk CHAMPIGNONS, ZUURKOOL, PAARDENVLEES, KONIJNENVLEES, KALKOENVLEES EN FRIKANDELLEN VOORAL NIET Misselijk Misselijk Misselijk