Verliefd op een verloofde jongen! Hij weet het nu!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Verliefd op een verloofde jongen! Hij weet het nu!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-02 15:10

Ik zal het even uitleggen.....Het draait om een jongen.....

Ik heb van Maart tot Juli stage gelopen bij Midtown Records een platenmaatschappij in Rotterdam.En daar werkt Rene Amezs als Dj hij maakt daar zijn platen.

Vanaf de eerste dag dat ik hem zag vond ik het een leuke jongen om te zie,maar was nog niet verliefd ofzo,op hem.Ik ben best verlegen en ook rustig,ook omdat daar alleen maar mannen werken.Wat overigens wel leuk is,je bent de enige vrouw en dus anders dan de rest en zit soms echt te schudden van het lachen om al die ´mannen verhalen.Ze zeggen dan ook vaak 'leuk he,kathelijn,al die sexverhalen!! En, er is een vrouw in de zaal!!

Rene is een echte mafkees,is altijd vrolijk,loopt gek te dansen in zijn studio.Die trouwens naast het kantoor zat waar ik werkte.Er zit ook een raam in, dus we konden elkaar zien.Hij tikte ook vaak op het raam en liet me vaak ´s ochtends schrikken,als hij binnen kwam.Hij vrolijkte me gewoon altijd op met zijn gekke acties,stapelde dozen midden op het gangpad op,zodat ik er niet meer langs kon.Kortom hij trok naar me toe.Ik ben verlegen,maar bij hem voelde ik me op me gemak en ik vond het ook niet erg om verlegen te zijn.Bij sommige mensen doe ik mijn best om dat niet te zijn.Maar bij hem,maakte me dat niet uit

We liepen ook vaak samen naar de bus/trein.En als ik dan weer stil was,zei hij`Ik heb geen zin om te praten en lachte dan lief naar me.Hij is ook zo lief.En als we dan ieder onze eigen weg gingen,gaven we elkaar drie drie zoenen.Traditie!! zeiden we altijd.Het liefst zou ik hem dan vol op zijn mond willen zoen,maar ja..lijkt me niet echt slim...

Na een tijdje dacht ik echt van hij vind me leuk en ben ik is beter naar hem gaan kijken en kwam ik er achter dat ik meer voelde voor hem.Ik was telkens weer blij als het maandag was en voelde me rot als hij een dagje vrij was.Ik kon aan niets anders meer denken,kleede me leuker deed mijn haar anders,ging oorbellen dragen,je kent het wel.. Knipoog

Maar toen....... Ik hoorde van Danny, mijn stage begeleider dat hij ging trouwen en ten schrok ik en besefte ik dat hij me gewoon een leuk,lief meisje vind.Wat baalde ik Verdrietig Ik heb me een hele tijd totaal niet meer kunnen concentreren en nu dus ook niet....Ik zag hem natuurlijk elke dag en hij wist van niets...

Ik had me maar voorgenomen om mij aandacht op andere jongens,te richten.Zoals op het trouwfeest van een van de directeuren.Ik zag wel wat in de zoon van hem,Carlo(zie mijn andere oude topic),maar misschien meer omdat ik Rene wilde vergeten.Rene was daar ook samen met zijn vriendin en dat vond ik echt zo erg om hun samen te zien.
Verdrietig Verdrietig

Na een tijdje is het wat minder geworden,maar nu ik weer op school zit mis ik hem echt heel erg,zijn gekke grapjes,alles.Ik mail nu ook me hem.En hij mailde dat hij het heel leuk vind dat ik waarschijnljk weer in januarie kom stage lopen,dan heb ik weer wat moois om tegen aan te kijken zie hij.Ik ben ook al een paar keer langs midtown geweest om wat te vragen,of mijn verslag op te halen en dan wachte ik op Rene om samen naar de bus/trein te lopen...En als we dan bijna afscheid gingen nemen,werd ik zenuwachtig en tijdens het zoenen, wilde ik hem ECHT zoenen Knipoog

Danny vertelde me dat hij al mijn mailtjes aan rene had gelezen.Er saat niest belangrijks in,dus dat is niet erg.Ik heb tegen Danny gezegd dat ik hem leuk heb gevonden,(het is nog steeds zo,maar dat zeg ik maar niet).En Danny zei dat het overduidelijk was,dat ik hem leuk vind.Ik heb hem gevraagd om niets tegen Rene te zeggen,maar ik weet wel zaker dat hij dat niet lang kan volhouden..Ik weet niet of ik het tegen Rene moet zeggen,zal dat onze vriendschap kunnen kosten??Ik zeg dan wel,dat ik hem leuk heb GEVONDEN,of moet ik hem zeggen dat ik hem nog steeds leuk vind en zelfs verliefd op hem ben??..
Ik zou ook eerst met denz naar the ultimate seduction party gaan,wat midtown altijd organiseerten dus gratis is voor mij Haha! Maar denz was de volgende dag jarig dus kon helaas niet.En wilde niet in mijn eentje,ik wist ook niet hoe je daar moest komen.Toen ik dat aan Rene vertelde via de mail,mailde hij terug..HEEEEEEEEEEL simpel, je gaat met mij mee. Ik kom je wel ophalen,oooh wat was ik toen blij,natuurlijk zegt hij dit niet omdat hij mij ook leuk vind,maar ik was blij dat hij me kwam ophalen.Maar wist natuurlijk dat ik niets van jem kan verwachten Verdrietig Later mailde hij me dat hij niet kon,omdat hij naar zijn vader moest in Duisland,hij had er zelfs een vrije dag voor opgenomen om te rijden.En toen schoot het door mijn hoofd,dat hij misschien wist dat ik hem leuk vind en dat maar niets vond en dat ik dingen van hem verwacht,die niet kunnen.En misschien vind hij me ook wel leuk en is bang dat er dingen gebeuren,die niet mogen....

Hij gaat 18 oktober trouwen,misschien ben ik ook wel uitgenodigd,want iedereen van Midtown is uitgenogd,maar ik weet niet of ik dat wel aan zou kunnen... Verdrietig
Ik wil een andere leuke jongen ontmoeten,maar vergelijk hem steeds met Rene Verdrietig Bah,ik voel me echt zooo rot en kan me niet op school concentreren.. En als hij me niet mailt voel ik me ook rot en heb helemaal geen zin is school Verdrietig
Misschien ben ik wel niet verliefd,maar is hij gewoon het lichtpuntje in mijn leven,gewoon als vriend,Ik voel me op dit moment helemaal niet lekker in mijn vel,zie andere topics.En door Rene gaat dat al wat beter..
Zal een jongen je niet meer willen zien,als je hem verteld dat je hem leuk vind??
Laatst bijgewerkt door carlosje op 16-09-02 16:48, in het totaal 2 keer bewerkt

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 15:48

nee, natuurlijk niet! Als jij echt een vriendin van hem bent, dan geeft ie daarvoor zijn vriendschap niet op met jou. Wel zou hij misschien wat meer rekening gaan houden met jouw gevoelens, misschien iets meer afstand nemen. Maar das voor jou zelf ook beter. Je hebt er tenslotte niets aan om verliefd te zijn op iemand die onbereikbaar is voor jou, toch??

Komt vast allemaal goed.

succes!!

Mause

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 15:49

Een goede raad van mij: Zet die jongen heel snel uit je hoofd en als dat niet lukt zorg dan dat je hem een tijd niet ziet.

Trust me, aan deze situatie heb je niks. Ik heb zelf lang in een situatie gezeten dat ik gek was op iemand en het niks werd en dat sloopt je hoor... bovendien is het zonde van je tijd. Zeker nu hij gaat trouwen, zeg eens eerlijk, zou je tevreden zijn met jezelf als hij morgen naar je toekwam met de mededeling dat hij je wel leuk vind en hij zijn huwelijk afzegt?

Maak jezelf geen illusies, die kerel is het niet waard om depressief over te zijn!
Laatst bijgewerkt door Laura op 17-09-02 22:31, in het totaal 1 keer bewerkt

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-02 16:00

depresief is een groot woord,maar ik voel me wel erg rot.Ik zie hem nooit,ik zit op school en hij werkt bij midtown.Ik zie hem pas weer in Januarie,als ik weer stag mag lopen daar.Maar zal ik het hem dus vertellen??

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 16:01

Als ik jouw verhaal zo lees denk ik dat Rene zelf ook wel in de gaten heeft dat je hem leuk vind. Als hij zich tot nu toe niet anders heeft gedragen naar jou toe, denk ik dat je niet zo bang hoeft te zijn dat dat wel gebeurd. Maar probeer jezelf niet gek te laten maken. Probeer blij te zijn met de vriendschap die je nu wel van hem hebt.
Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je nu voelt, maar probeer bij jezelf na te gaan of je het waard vind om met Rene te gaan praten. De kans zit er natuurlijk we in dat hij ervan schrikt en afstand van je neemt. In dat geval ben je hem ook als vriend kwijt en ik denk dat je zult moeten afwegen wat je het belangrijkste vind.
Hoe hard het ook mag klinken, de kans dat hij voor jou zijn vriendin zal verlaten is erg klein. En hoe is hij in de omgang met andere mensen? Ik heb bij jouw verhaal een beeld van hem als een heel sociale, spontane jongen. Als dat klopt reageert hij waarschijnlijk lief en enthousiast op iedereen met wie hij omgaat. Ik kan me goed indenken dat je verliefd wordt op zo'n jongen, terwijl hij het niet op zo'n manier bedoelt.
Ik zou in jouw geval de vriendschap die je nu hebt koesteren, want als je met hem gaat praten loop je het risico dat je die ook nog kwijt raakt en dan heb je helemaal niks meer met hem...
Heel veel sterkte met deze situatie en er komt vast wel een geweldig leuke jongen die jou helemaal ziet zitten. (Al heb je daar nu helemaal niks aan).

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-02 16:47

Ik heb het hem maar gewoon verteld via email,dat ik hem heb leuk gevonden. En hij vatte het heel normaal op Het zei, het zijn gevoelens en die heb je niet onder controle.En denk je dat ik die nooit heb gehad? En hij heeft veel gekkere dingen meegemaakt dan dit.En hij ziet me niet anders dan vroeger is niet boos.Gelukkig!!

Hij heeft het nooit gemerkt Tong uitsteken Eigenlijk weet ik niet of ik hem nog steeds leuk vind,maar dat zeg ik maar niet.Dat zal ik ook maar niet doen,dan word het allemaal veel moeilijker...

Maar ik ben blij Haha! dat hij het zo opvat.Hij wist niet dat het zo diep zat.
Laatst bijgewerkt door carlosje op 17-09-02 12:39, in het totaal 1 keer bewerkt

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 18:07

ZO hey heb je het helemaal uit jezelf verteld? Dat zou ik echt nooit durven! Lachen

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 18:08

Blijf maar gewoon met hem omgaan, je beseft zelf ook dat er niet meer in zit dan goede vrienden. Dat is een tijdje pijnlijk, maar het hoeft niet meteen over te zijn daarom. Ik heb heel veel problemen gehad met een soortgelijke situatie, daar was het andersom, een jongen was verliefd op mij, terwijl ik een vriend had, dat is heel lang een drama geweest, maar nu zijn we de beste vrienden!

Mer1980

Berichten: 18827
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 20:10

Hee Kat,

wat een opluchting zeg. Wel goed hoor dat je het hebt gezegd. Ik hoop dat het nu een beetje slijt.

Groetjes Merilyn

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 21:06

Zo hee! Dit had gewoon bijna mijn verhaal kunnen zijn!
Bas, mijn aller, allerbeste vriend lijkt wel een beetje op die Rene, ik op jou Lachen Ik was heel verlegen, (inmiddels dankzij hem en ook Jorrit (nog een supergoede vriend) wat minder). Ik was ook aan het twijfelen of ik het hem zou vertellen of niet en of hij me dan minder aardig zou vinden en dat de vriendschap kapot zou gaan, is niet gebeurd Party!! !

Ik ken hem nu 7 maanden en het klikt gewoon zo goed, in het begin al. Maar ik werd verliefd op hem, juist doordat het zo goed klikte. Maar hij is niet verliefd op mij.
Ik heb het hem toen wel verteld, na veel wikken en wegen, maar ik ben er gewoon altijd voor om zo eerlijk mogelijk te zijn, dus ik vond het op zich wel logisch om te vertellen. En ik vertrouwde hem ook heel erg, dus dat maakte het ook wat makkelijker.
Door het hem te vertellen is onze vriendschap eigenlijk alleen nog maar hechter geworden, ik hoop dat dat bij jou ook het geval is! Lovers

Een maand geleden ging het even een beetje fout, (dat kan in iedere vriendschap gebeuren natuurlijk), dat hebben we wel meteen uitgepraat, maar het was eventjes niet 'hetzelfde', maar nu sinds afgelopen zaterdag is het ineens weer helemaal goed. Heb vandaag dus de hele dag lopen huppelen en springen Party!! .

Echt goed van je trouwens dat je het verteld hebt hoor Lachen Ik hoop voor je dat het net als bij bas en mij je vriendschap alleen maar versterkt. En geloof me, die verliefdheid die gaat vanzelf over, het 'slijt'. Ikzelf ben er nog niet helemaal vanaf, maar ben al heel hard op weg, eindelijk Haha!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-02 10:17

ja,ik heb het hem niet persoonlijk verteld lekker via de mail.Persoonlijk zal ik het echt NOOIT durven,hoor.Het idee alleen al.Bedankt voor de steunende reacties van iedereen!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 16:42

Da's even goed super hoor! Ook al is het dan per mail.
Ben wel heel benieuwd naar het 'vervolg' Haha!

Ik had het wel persoonlijk verteld, was wel supermoeilijk, maar ach, toen ik het had verteld was er wel een super opgelucht gevoel Lachen

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 17:18

Je hebt ook wel elke keer iets he........ Haha!
Jongens.............hahhaa Gelukkig heb ik 'die tijd' gehad Frusty

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 00:17

O ja jongens het blijft een moeilijk en vaag onderwerp.
Ik vindt het goed van je dat je het hebt verteld ook al is het via de mail gebeurt.
Heb je hem na het versturen van het mailtje al weer een keer gezien?

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-02 10:18

nee

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 17:41

Dus dat wordt ook nog spannend, je laat je niet kennen he!!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-02 18:49

hij zei dat hij me niet anders ziet..

Yvette

Berichten: 163
Geregistreerd: 07-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 19:39

goed van je dat je het gezegd hebt!! Ikzelf heb ook altijd de nare gewoonte om op onbereikbare jongens te vallen dus ik weet hoe moeilijk het is Knipoog

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-02 11:09

Nu hij het weet,lijkt het wel of ik hem minder leuk begin te vinden. Pling Ik denk veel minder aan hem, Tong uitsteken ben weer met andere jongens bezig. Cool

Dat komt natuurlijk ook omdat, ik hem nu niet meer zie.Hij werkt bij Midtown(was mijn stage plek) en ik zit op school.In het begin,had ik de neiging om hem steeds weer te gaan mailen.... En ik kon alleen maar aan hem denken Lovers ,kon me ook niet echt concentreren op school,was telkens weer zijn mailtjes aan het lezen.....Dat gevoel is leuk(er) als het wel beantwoord wordt.Anders zit je maar steeds te balen...

Hij zegt steeds, ik ben niets veranderd en ik zal jouw ook niet anders zien,als ik je weer zou zien.... Pling De vriendschap word er alleen maar sterker van,lijkt wel. Knipoog Het is ook zo'n lekkere nuchtere jongen.. Party!! Hij gaat er zo makkelijk mee om,....gevoelens??.heel normaal.... denk je dat ik die nooit heb gehad??zei hij, toen ik het hem vertelde via de mail.... Cool

Ik ben echt blij dat hij het weet..Maar ik denk dat ik,me de eerste keer dat ik hem weer zie,wel een beetje ongemakkelijk zou voelen.En de neiging zou hebben om te gaan lachen ofzo Tong uitsteken En rood te worden.. Party!!
Laatst bijgewerkt door carlosje op 19-09-02 13:38, in het totaal 2 keer bewerkt

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 11:37

Knap dat je het hebt gezegd hoor, ik durf degene niet eens aan te kijken als ik verliefd ben (oppervlakkig smsje gaat nog nèt Bloos ). Denk inderdaad dat het mede daardoor is dat je het nu af kan sluiten.

Succes de volgende keer dat je ´m tegenkomt!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-02 13:41

Thankzz Haha!
Laatst bijgewerkt door carlosje op 19-09-02 13:43, in het totaal 1 keer bewerkt

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-02 13:41

Dank je wel, Pling
Ik ben nu niet zenuwachtig als ik er aan denk..maare... als ik bij Midtown voor de deur sta,...denk ik dat ik wel ff.HEEL diep adem moet halen,zucht,..... Tong uitsteken maar vind het aan de andere kant ook wel komisch,eigenlijk... Enne..hij volgens mij ook wel

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 14:24

carlosje schreef:
depresief is een groot woord,maar ik voel me wel erg rot.Ik zie hem nooit,ik zit op school en hij werkt bij midtown.Ik zie hem pas weer in Januarie,als ik weer stag mag lopen daar.Maar zal ik het hem dus vertellen??


Wat heb je eraan om het hem te vertellen... waarschijnlijk weet hij het allang want mannen hebben daar echt een neusje voor hoor Schijnheilig dat soort dingen voelen ze haarfijn aan en anders heeft die andere jongen dat wel doorgekletst Verward Als ik jou was zou ik de eer aan mezelf houden en hem inderdaad proberen te vergeten en voorlopig even geen contact hebben. Hij gaat over 1 maand trouwen en je wil toch geen "snoepje" voor tussendoor zijn... stel dat hij zegt dat hij jou ook wel leuk vindt... ik neem aan dat hij geen huwelijk wat binnen een maand plaats zal vinden op het spel gaat zetten. Ik weet dat het makkelijker gezegt dan gedaan is en ik begrijp ook heel goed wat je voelt maar ik spreek uit ervaring.. stop ermee voor het te laat is en je niet meer terug kan/wil. Er zijn genoeg leuke mannen (okay ik ben ze nog niet tegengekomen Haha! ). Je verdiend beter.

Misschien kun je wel als geintje een keer tegen hem zeggen: "jammer dat je gaat trouwen want ik was net op zoek naar zo'n leuke jongen als jij...." Haha! Hou je de eer aan jezelf omdat je altijd nog kunt zeggen dat het gewoon een grapje was en kun je meteen kijken hoe hij hierop zal reageren.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 14:32

carlosje schreef:
Ik heb het hem maar gewoon verteld via email,dat ik hem heb leuk gevonden. En hij vatte het heel normaal op Het zei, het zijn gevoelens en die heb je niet onder controle.En denk je dat ik die nooit heb gehad? En hij heeft veel gekkere dingen meegemaakt dan dit.En hij ziet me niet anders dan vroeger is niet boos.Gelukkig!!

Hij heeft het nooit gemerkt Tong uitsteken Eigenlijk weet ik niet of ik hem nog steeds leuk vind,maar dat zeg ik maar niet.Dat zal ik ook maar niet doen,dan word het allemaal veel moeilijker...

Maar ik ben blij Haha! dat hij het zo opvat.Hij wist niet dat het zo diep zat.


Oeps... ik zat dus een beetje te suffen.... sorry.....

Maarre toch knap dat je er zo open voor uit bent gekomen. Tuurlijk is hij niet boos op je... het zijn inderdaad gevoelens en daar kun je niets aan doen... is niets om boos op te worden, ik denk dat het eerder je ego kan strelen als er iemand verliefd op je is.

Blij dat je het zelf ook zo goed opvat. Succes en je komt echt nog wel iemand tegen die heel erg blij zal zijn dat jij verliefd op hem bent!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-02 15:29

JA!! Dat weet ik wel zeker.Leuke MANNEN zat!!! Knipoog