Endurance spullen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Endurance spullen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-02 20:32

Ik ben voor school op zoek naar typische spullen voor endurance. over een paar weken moet ik daar een presentatie over houden en info kan ik genoeg vinden, maar het moet ook nog leuk aangekleed worden met dingen om te laten zien (video, spullen) maarja die heb ik dus zelf niet. wil iemand mij misschien wat lenen, of heeft tips hoe ik zoiets leuk kan nabootsen?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 22:04

Ik wil wel langskomen met Ret. Haha! Tong uitsteken

Wat heb je allemaal nodig? Tuig, kleding, slushflesjes, dat soort dingen?

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-02 07:09

ja zulke dingen. gewoon voor het leuk om te laten zien het hoeft niets bijzonders te zijn maar t moet allemaal leuk aangekleed zijn. en ik zou t heel leuk vinden als je met ret langs kwam alleen denk ik dat als je dan voor gaat doen hoe een endurance gaat en 25 km door de zwolse binnenstad gaat rijden mijn presentatie erg lang wordt Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 09:35

Haha, maak ik er meteen onze eerste 50 km-trainingsrit van, dat is ongeveer de afstand Rijssen-Zwolle en dan komen jullie onderweg allemaal groomen. Haha!

Denk dat ik overigens alleen een maffe rijbroek in de aanbieding heb en een flinke hoeveelheid slushflesjes. Rest van mijn zooi is gewoon aangepast Engels materiaal, ben ook eigenlijk nog maar een beginnertje. Ben ook nog niet in het gelukkige bezit van een hartslagmeter. En op video heb ik niets, van mezelf niet en van Jerez is ook nul komma niks uitgezonden. Wel een hoop foto's en een link naar de website:

http://www.her-en-der.net of http://www.deronline.nl

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 11:48

Je mag van mij wel een endurancehoofdstel lenen, en ik heb nog wel meer dingen.