vakantie!!! (gevoel!)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-01 11:19

hey!
Wie van jullie hebben er al vakantie?
Ikke al wel, yeah! eindelijk van die moordende examens af!

Ik wil op vakantieee!! Vandeweek Costa! in de bios gezien... dan prikkelen die vakantie zintuigen toch ook wel hoor!!!

Waar gaan jullie naartoe en wanneer?

Ik ga 30 Juni tot 7 juli naar scharrendijke. Vlakbij Renesse. Samen met mijn vriend, mijn beste vriendin (inge // Fly_girl), haar vriend, Met bart (// Bartje) en met monica (//Moontje).

Nou ja, nog ff ruim 3 weken bokken en vrij zijn! Lachen

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!



Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 11:21

jeeeeeh ikke ook vakantie!!!!!!
ik ga van 8 juli tot 2 (of 3??) augustus met mn ouders naar zuid frankrijk. mn broer gaat dit jaar voor t eerst niet meer mee (= ruimte achterin de auto = YESSSS).
op een camping waar we heengaan hebben we vorig jaar ook gestaan en daar zie ik weer mensen van vorig jaar en das errrrrrrrug leuk want daar zitten hele leuke persoontjes bij! Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken *lol*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 11:23

Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen
Ik nog niet!!!
Ik m,oet nog 4 weken ofzo??
En moet ik ook nog eens extra hard leren anders ga ik niet over!! Huilen Huilen

I love to love!

Astrid(dempsey)
Berichten: 326
Geregistreerd: 10-02-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 11:25

moet nog 3weekjes naar school waaronder een toetsenweek dus dan heb ik wel veel vrij en dan die week daarna geloof(2) moet ik nog af en toe naar school boeken inleveren enzo en rapport ophalen...
en dan ga ik lekker 7aug. geloof ik 8dagen met me zus en 2vriendinnen die ook zusjes zijn lekker naar spanje naar margrat de mar dat wordt leuk!!!!!!!!! Party!! Party!! Party!!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 11:28

ikke nie op vakantie gaan... Huilen Huilen
in july wel n weekendje naar Maastricht met n vriendin..
en misschien 4 weken werken op ponykamp..

van costa krijg je idd zin in vakantie!! asociaal gewoon!!!! Party!!

..... leeg .....

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 12:26

heb echt wel zin in de vakantie!! Lachen Party!! Cool Nog 25 nachtjes slapen en dan zitten we daar!! (nou jah.. gaan we er heen Lachen )

lalalalala Haha!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 14:29

Ik ga met mn ouders en Wilona en haar vriendin en mn vriend Lovers (lekker goedkoop) naar Limburg 2 weken op 19 juli!!!

en ik heb ook lekker vakantie!!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 15:17

ik ga nergens naar toe...
Maar vreemd genoeg vind ik dat helemaal niet erg.. (dan krijg ik heimwee naar mn pony.. Verdrietig )
Maar een paar daagjes kan best leuk zijn! Party!!

dussss veel plezier

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 17:06

hmmm ik vertrek 4 augustus om 12.15 met het vliegtuig naar NICE om daar opgehaald te worden door mijn mams dan breng ik daar een weekje door om daarna op 12 augustus om 11.40 terug te vliegen naar schiphol (OW MEN zo stoer lekker in mn uppie heen en weer naar de zon)
voor de rest vand e vakantie ga ik nog 10 dagen helpen bij ponykamp welke weken weet ik nog niet maar heb der wel veeeeeeel zin in. en meer eigenlijk niet

HE maarrreh gaan jullie naar camping duin en strand (in de omgeving bekend als puin en drank ofzo)
ben ik vorig jaar geweest. vondt het wel leuk alleen renesse is nou om uit te gaan niet echt bijzonder (alles is heel klein) en alles sluit om 2 uur waarna je op t strand verder kan gaan. mn vriend ging precie sde week daarna naar dezelfde camping (ik baalde echt) maarreh het was wle keigaaf (vooral met zn tweeen om 4 uur snachts over t strand van renesse naar de tent das donker brr niet meer aandenken)

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-01 17:14

oh wij kende het als camping puin en zand Lachen
hahaha, ja maar at is idd DE camping!
Ik ben er vorig jaar ook 3 dagen geweest.
Mijn vriend zat daar met zijn vrienden en na 4 dagen miste ik hem toch wel heeeeeel erg!
Was er wel gaaf.,.. Zeker de flugelparty en de fikkies op het strand.
Hehe ze hebben er overigens dit haar geen plastic reflector paaltjes meer, die hebben wij opgestookt in ons vuurtje Party!!

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 21:13

Ik heb ook vakantie en ik vind het fantastisch, geweldig, gewoon helemaal goed.

Ik zou met m'n ouders mee op vakantie maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken omdat ik heel juli en de helft van augustus help op een ponykamp.

Ach, ponykamp is ook vakantie!
Verder deze maand veel gezellige dingen, wat is nog niet precies duidelijk.

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 09:55

Nee ik ga niet op vakantie dit jaar Verdrietig
Ik ga pas in maart/april volgend jaar. Dan ik lekker naar Egypte!! (als de politiek daazo tenminste rustig is *LOL* )

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 20:18

Renesse is inderdaad niet speciaal geweldig, vooral die sluitingstijd, 2 uur, hallooo. Maareh, people, ik ga 6 juli naar engeland en daarvoor ben ik er dus nog, wat leuk dat jullie mijn kant op komen Haha! ik woon hier namelijk even voor de duidelijkheid, ga morgen overmorgen en praktisch elk weekend naar renesse(dus ook de dagen dat jullie er zijn) dus wie weet kom ik jullie daar weltegen, miniboktmeeting?!

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 15:33

Ik hoef nu ook niet meer naar school... De rest van de klas zit nog wel op school mar omdat ik zo ziek ben en ik dit jaar toch blijf zitten mocht ik thuis blijven van me Cordinator....

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Fleurtjuhh_, Anoukjuuuhh, Benita, Celebi, Cerosa, Dieselpaard, Earth, F_Orumster, Galaika, GoogleAdsense, GrapeshotBot, herr_balou, Jooytjee, karlli, Lestria, luuntje, MarjanB, Meliaforever, MizzMontana, moonsparkle, Myrthe64, Nikkii026, Paardennamen, Roosch, s1993, StonedRomy, Winna, x_Ilse_x, YandexBot en 54 bezoekers