Tijdens het wachten UPDATE met FOTO

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Tijdens het wachten UPDATE met FOTO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-02 15:19

Nou ik zou dus vandaag om 13:00 iemand ophalen van station Breukelen die naar onze Iwan kwam kijken. Bleek de weg naar Breukelen afgesloten Boos! en mocht ik 20 km omrijden. Om 13:15 stond ik bij de resten van wat ooit het station was geweest. Er was dus geen station Breukelen meer, alleen nog maar bulldozers en bouwvakkers Frusty

Enfin, aan de andere kant, waar ik een half uur geleden al was geweest was het zogenaamde 'busstation' Frusty
Dus ik daar maar wachten of ze misschien op kwam dagen. Maar nee hoor, niemand te zien Boos!

Terwijl ik stond te wachten hoorde ik opeens overal sirene's. Er kwamen een stuk of 8 politieauto's, een paar motor agenten en 3 brandweerauto's aan. Ze stopten allemaal op het viaduct, een meter of 20 verder, dat daar over een kanaal loopt. Ik werd natuurlijk nieuwsgierig, de brandweerlui zaten onder het viaduct te kijken. Ik daar ook maar eens naar toe. En wat zag ik : in het water een paard met een amazone erop Verward
Het zadel kwam nog net boven het water. Langs de kant allemaal betonnen zijkanten die een halve meter boven het water uitsteken, dus ze kon er nergens uit. Toen is een man in het water gesprongen en heeft het paard meegetrokken naar een stukje oever waar de brandweer dacht dat ze er daar wel uitkon. Helaas was het daar ook nog zo steil dat het paard er niet uit durfde. Maar de brandweer wist wel raad, een slang gepakt en om de billen en toen met 20 man trekken. Wild spartelend kwam het paard eindelijk uit het water. Gelukkig waren ruiter en paard ongedeerd Haha!

Nou ja, ik heb me in ieder geval niet verveeld tijdens het wachten Pling

Hier nog een foto van de krant van maandag :

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Pegasus op 16-09-02 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 15:29

Tsssss....het zal je gebeuren....als ruiter zijnde dan. Je schrikt je kapot, lijkt me!

Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-02 23:03

In tegenstelling tot de tekst bij de foto was het paard best rustig in het water en de amazone had hem 100% onder controle

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 02:03

Hahahaha, ik heb het verhaal al gehoord en verbaaste me meer om het feit dat ze wel een deken voor het paard en niet voor de amazone hadden, die na 3 kwartier ook flink koud en nat was!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 08:22

Hé pega weet je toevallig wie het is? Ben er benieuwd

Think you can, think you can't; either way, you'll be right.

Henry Ford

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 08:25

Zo huh, het zal je maar gebeuren.
Wij hebben op de manege eens zo'n akkefietje gehad, lagen er 2 paarden in het water. Was ook zo onwijs stijl dat ze eruit getrokken moesten worden.

:evaw:

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 10:44

Het eerste wat ik dacht toen ik dat stuk in de krant las:
"Wat een super tof wijf!!!"

Gewoon bij je knol blijven, je zou de kost moeten geven die ervan af waren gedoken en aan de kant hadden gaan staan toekijken!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 11:00

Nou ik kan me niet voorstellen dat iemand zijn paard alleen laat hoor!!

Maar wat een avontuur zeg, ben eigenlijk ook wel benieuwd wie het is. En dat een paard zomaar in het water springt, die van mij zijn al bang voor een plasje op de grond! Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IngeK, mirriejj en 97 bezoekers