Ligt dat nou aan mij of???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Brendahorseslover

Berichten: 545
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: Zeist

Ligt dat nou aan mij of???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-02 21:18

Hoi, jammer genoeg heb ik WDR opgenomen en heb ik Anky met Krack dus gemist Frusty
Maar nu vraag ik me af he... ik zat zo eens te kijken, en vooral bij het paard Relevance viel het me op, ik vond hem echt niet zo goed lopen... ik bedoel, heb je die nek gezien, echt veel lager dan de hals en nog achter de loodlijn ook... maar echt, er zat een grote knik in die hals vond ik... hoe kan dat nou hoog beoordeeld worden?????????

Trouwens, Rusty is echt een mooi paardje, hihi!

Druk druk druk... Knipoog


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 23:11

Die grote knik die je gezien hebt, zat voornamelijk in de kam. Dit is een voorbeeld van een paard met veel kam waarmee het optisch allemaal wat vertekent. Het viel allemaal wel mee met die hals van Relevant.


Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 23:46

hey Brenda, ik weet nu eindelijk welk paard je bedoelde Knipoog Relevant van Lisa Wilcox Knipoog Ik denk dus idd ook dat het een beetje optisch bedrog is. Dus gewoon door de bespiering in de hals....
Oja, ik heb leuke foto's gevonden, je moet maar even in je mailbox kijken! Zoek jij er een uit voor de achtergrond? Bedankt he
xxx

Brendahorseslover

Berichten: 545
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-02 22:15

ah, okay, ik zat inderdaad wel te kijken... tis wel een supergespierde hals ja... maar echt het hoogste punt was zijn nek toch niet dan... maar okay, die knik is denk ik toch wel optisch bedrog Knipoog
Ja kim, ik ben al aan het plaatsen, hihi!

Druk druk druk... Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 32 bezoekers