Staartzwiepspier

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Staartzwiepspier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-02 21:29

Als Jep te dik wordt (en dat wordt hij snel) krijgt hij een vetbult aan het eind van zijn rug, net boven zijn staart.
Als hij nog dikker wordt krijgt hij een hele gleuf op zijn rug (ja, die waarvan de hoefsmid zich afvroeg of die was om de staartriem in te leggen Haha! )
We hebben een tijd heel hard getraind voor de küren op muziek en toen was hij bijna in sportconditie B) (je moet het even willen zien), maar door omstandigheden heeft hij weer 2 weken weinig gedaan.
Nu krijgt hij dus de vetbult weer, maar we hebben gezamelijk besloten, ik en mijn vriendin waar ik op stal sta, dat het een staart zwiep spier is, en dat is heel normaal in dit jaar getijde, want er zijn erg veel vliegen. Dus helemaal geen vetbult, een uiterst nuttige uitbreiding van zijn spierstelsel Schijnheilig Schijnheilig

Navragen is beter dan afvragen.


Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 00:56

Uhm, en Fitz heeft nu een uitbreiding van zijn spierstelsel gekregen met een wel hele dikke buikspier Haha!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 07:07

Haha net als een niet nader bij naam te noemen persoon hier in mijn huishouden Haha! Als we zeggen dat hij een dikke pens krijgt verkondigt hij stellig dat dat hulpspieren zijn Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 22:10

fabienne schreef:
Haha net als een niet nader bij naam te noemen persoon hier in mijn huishouden Haha! Als we zeggen dat hij een dikke pens krijgt verkondigt hij stellig dat dat hulpspieren zijn Haha!


Hihi komt me bekend voor, Albert noemt het altijd "latent spierweefsel" Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: M1994, Poety, SimonDesteny, vilheide, Whizz en 37 bezoekers