balen ! lekke band

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

balen ! lekke band

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-02 15:50

loop ik net met trommeltje lekkers voor tommy onder mijn arm naar de schuur, wil mijn snorretje pakken en ja hoor Extreme duivel een lekke
achterband, ik weet echt niet hoe dat gekomen is.
nu moet ik wachten tot pim thuiskomt en dat kan nog uren duren, en ik had net zo'n zin om te gaan rijden.
uiteraard zijn op maandag ook alle fietsenmakers in dit gehucht dicht dus maar rustig afwachten en pim Lovers een mailtje sturen of hij alsjeblieft vroeg thuis wil komen van zijn werk voor dit noodgeval Verward
ps onze fietsen staan al jaren met lekke/lege banden in de schuur.

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 17:13

hoe komt dat dan dat ze al jaren met lekke lgen banden in de schuur staan?
wat vervelend zeg, dat je dan zolang moet wachten..

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 22:44

IK heb ook zo'n probleem maar dan met mijn fiets. Die was ook lekker steeds leeg en dan op school. Loop je daar lekker met een fietspomp te zeulen. Banda geplakt en vandaag weer naar school, wat denk je band niet hard meer (kon er nog net mee fietsen) oooooooh k word er gek van!!!

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 22:58

Jaja, dat is ff balen he.. Knipoog
Misschien nu toch maar de fiets?

duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-02 07:38

ja het is wat he, sinds ik mijn snorretje heb en pim zijn auto (met tommy achter op de wielhoes) zijn onze fietsen werkeloos geworden en wachten op betere tijden.
de kaboutertjes in de schuur zijn nog steeds niet gekomen om banden te plakken..
ik heb gisteren maar braaf op pim zitten wachten en toen zijn we gisteravond maar zijn fruithapje wezen brengen in het weiland.
de band is opgepompt en nu maar hopen dat ik er vandaag mee naar de dichtsbijzijnde fietsenmaker kan tuffen.