verslagje van mijn vermoeide dagje..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

verslagje van mijn vermoeide dagje..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-02 20:18

heey allemaal, nou zoals de titel al zei was het een vermoeiend dagje! ik ging er vanmorgen om half 6 uit...Want ik ging dus groomen bij een meisje haar tinker die die dag een keuring had (tis ook mijn bereidpaardje, een andere tinker dan in mijn profiel!) maar goed we hadden dus een keuring en we moesten ook nog naar Zuidwolde rijden dus we moesten er dus erg vroeg uit. Dus wij naar de stallen gegaan, bleek dat de eigennaresse en een vriendin een uur niks te doen hadden omdat alles sneller ging dan verwacht..Nou toen hadden we haar dus ingeladen en naar Zuidwolde gereden (ong. 1,5 uur). Aangekomen in Zuidwolde was het ook nog even zoeken...we reden maar 3x mis Schijnheilig Maar oke we waren er, om 9.15 trouwens. En ze zou om 13.00 de keuring hebben (als 5 jarige) maar daarvoor hadden we ook nog de dierenarts keuring, en we moesten haar nog even mooi maken natuurlijk Knipoog Dus wij eerst haar mooi gemaakt en daarna naar de dierenarts keuring. Nou eerst rondje gestapt en gedraafd, en toen ging die haar gebit bekijken bleek ze dus 9 jaar te zijn!!! Dus ze hoorde niet bij de 5 jarige categorie (wat overigens wel onze dierenarts had gezegd..en ook op de papieren stond, ze zullen het daar wel fout hebben ) maar we moesten dus van 9.15 tot 16.15 wachten!!!!!!!!!! En dat is ontzettend vermoeiend, hele dag heen en weer gelopen met paard, af en toe heeft ze even in de trailer gestaan..maar is toch een beetje zielig een hele dag niet bewegen voor het paard..duzz wij maar heen en weer lopen...en ik ben nu net pas thuis, dus ook nog is laat eten..en denk je dat ik moe ben? Schijnheilig Haha! Knipoog
Laatst bijgewerkt door Rosanne op 25-09-02 19:03, in het totaal 1 keer bewerkt



AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 16:55

ging de keuring wel goed???? was het leuk? Ik ben nou wel benieuwd geworden naar je nieuwe verzorgpony hoor!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, Googlebot, Sanne_com, Vagabondo, YandexBot en 53 bezoekers