[centraal] Gestolen paarden!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 12:21

Jemig zeg, wat een zooitje!!! En niemand weet waar die paarden zijn??? Er moet toch iemand zijn die daar aanwezig was toen die paarden opgehaald werden??? Lijkt me allemaal heel vreemd hoor!!! Jammer dat de paarden hier weer moeten onder lijden!!

serenta

Berichten: 2276
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Amsterdam

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 15:17

Iemand zou hier toch meer vanmoeten weten, het valt toch op sla zoveel paarden tegelijk worden weggehaald. Succes met zoeken

Anneke1
Berichten: 277
Geregistreerd: 25-11-04
Woonplaats: Essen

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 19:52

Ik weet dat het mischien raar klinkt maar mijn paardje heeft een brandmerk maar geen papieren. Ik weet dat het ook gewoon niks kan zijn maar om toch zeker te zijn wil ik vragen of iemand dit paard herkend. Niet dat ik wil dat ze gestolen is want het liefst van al wou ik dit niet doen maar moest het toch zo zijn, ....
Naam: Balalaïka
Merrie
1.58m
Kenmerken: Donker bruin bijna zwart.Witte bles die deels over de neus doorloopt. 2 Witte sokken vanachter, de ene loopt door over de koot de andere tot op de springgewrichten. De voorste twee hoeven zijn zwart en de achterste wit (alle niet echt wit maar je weet wat ik bedoel he!)

Marye78

Berichten: 5025
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Grave

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 18:42

aangezien het over een aantal arabische paarden gaat krijg ik kippenvel. ik ben al jaren op de hoogte van een mevrouw die handelt in honden en paarden. de laatste tijd zijn vooral herdershonden (voorheen doggen) en arabieren haar doelwit.
Ik ben hier mee bezig omdat ik in het verleden ook 'slachtoffer' van haar ben geweest, hoewel in andere mate.

Misschien dat sommige al eens van haar gehoord hebben (ze is al diverse malen in het nieuws geweest), haar naam is Nathalie Bakker- van de Kamp. echter op internet veranderen haar nick;s regelmatig.
Neem aub een kijkje op deze site, zodat je op de hoogte bent. Hoe meer mensen hoe beter.

http://www.huisdieren-herplaatsing.nl/waarschuwing.htm

paardengek7
Berichten: 12
Geregistreerd: 11-03-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 20:29

aberdeen schreef:
ja dat heb ik gedaan en ik heb ook aangifte gedaan bij de politie


Zijn die van jouw ? Wat erg voor je man...
Echt een nacht merrie man als je me een foto kan door sturen dan kan ik ook aan mijn vriendin in belgie sturen en dan kan ze er een beetje op letten.
hoeveel paarden waren het 18?

Groetjes Huilen

paardengek7
Berichten: 12
Geregistreerd: 11-03-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 20:38


DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 19:08

Als jullie goed hebben gelezen is Aberdeen haar paarden kwijt
door dat zij een fout heeft begaan met deze paarden zat nog een paard van iemand anders en deze dame is haar paard ook kwijt

ze heeft alle 18 paarden bij een boer neer gezet in belgie deze man heeft alle paarden verkocht want hij werd niet betaald.

dit is dus het verhaal en ze zijn niet gestolen ook niet door die mevrouw die jij hier noemt, die is al heel lang bekend en daar moet je idd voor uitkijken!!

maar er zijn dus 2 kanten van het verhaal en ik heb me het lot aangetrokken van Aberdeen omdat ik echt dacht dat ze gestolen waren maar het blijkt iets anders te zijn ik praat het niet goed wat die
boer heeft gedaan maarja als jij geen geld krijgt dan zou ook ik het doen ik hoop alleen dat die boer ze aan mensen heeft verkocht amar dat zal niet het geval zijn ik denk dat hij tevreden was met de slachtprijs!!!

dus het verhaal is iets anders en ik vind ook dat de moddies dit gedeelte moeten splitsen en de 'echte' gestolen paarden eruit filteren en de rest weg halen!!!!

Adri
Berichten: 896
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Balen - Belgie

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 15:29

Gestolen Mini-shetlander

In de nacht van 6/7 maart gestolen uit de weide aan de rue Marveld te Moresnet

mini shetlander - type Vallabella - kleur Vos - witte beentjes - witte manen - witte staart (bijna op de grond)
hoogte 70 cm.
geslacht hengst
geboren juni 2002

Ponie stond met een andere shetlander (1 meter) die nog aanwezig is.
Het slot was doorgeknipt en teruggevonden. De weide was weer dicht.Ponie is zeer tam (hondengedrag) en kan door 2 personen opgebeurd worden.
Voor foto stuur een berichtje aub.
Tel 014.81.60.60 of gsm 0486.06.28.29

tessyke

Berichten: 8945
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: België

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 21:14

heb je een foto? dat is gemakkelijker

tessyke

Berichten: 8945
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: België

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 13:54

Adri schreef:
Gestolen Mini-shetlander

In de nacht van 6/7 maart gestolen uit de weide aan de rue Marveld te Moresnet

mini shetlander - type Vallabella - kleur Vos - witte beentjes - witte manen - witte staart (bijna op de grond)
hoogte 70 cm.
geslacht hengst
geboren juni 2002

Ponie stond met een andere shetlander (1 meter) die nog aanwezig is.
Het slot was doorgeknipt en teruggevonden. De weide was weer dicht.Ponie is zeer tam (hondengedrag) en kan door 2 personen opgebeurd worden.
Voor foto stuur een berichtje aub.
Tel 014.81.60.60 of gsm 0486.06.28.29

Afbeelding
hier is de foto ervan Knipoog

JoylOver

Berichten: 291
Geregistreerd: 24-02-05
Woonplaats: Papendrecht

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 19:35

Wendy hefet mij ook al zo vaak belazerd met alles!! Boos!

miekemuys

Berichten: 252
Geregistreerd: 13-04-05

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 21:42

ik wilde wel graag even reageren op de opmerkingen van is hij gechipt? dan kan je hem namelijk makkelijker terugvinden.

o, ja??? dacht je dat de chip naar je fluit of zo?
of dacht je misschien dat er een zwaailampje op je paard gaat knipperen?

nee hoor niets is minder waar. als je het geluk hebt je paard terug te vinden, en je staat ervoor, en je hebt iemand die met het juiste apparaat over jou chip gaat,...... dan kan je bewijzen dat het weldegenlijk het paard dat bij jou gestolen werd nu voor je staat. (als ze dan de chip al terugvinden natuurlijk) maar zelfs dan maakt de chip jou geen eigenaar van je paard.

groetjes mieke

JoylOver

Berichten: 291
Geregistreerd: 24-02-05
Woonplaats: Papendrecht

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 12:04

Ja maar waarom gata ze dan iemand een paard van haar beloven? dat had ze bij mij gedaan..

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 16:11

hoi, ik word hier helemaal misselijk van. Zadels jatten oke, maar beesten
Wat ik niet helemaal begrijp, is wie die Wendy is en wat die doet.. pb?

Romaicka van de edelweiss. Moet nu 11 zijn
Afbeelding

dan ook nog haar moeder die gestolen is Ravenna van Rosanne
Afbeelding moet nu 19 zijn

tessyke

Berichten: 8945
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: België

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 20:04

foto's doen het niet

Le0nie

Berichten: 1052
Geregistreerd: 18-01-05
Woonplaats: Dronten

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 22:41

foto's doen het wel!

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 14:16

Marye78 schreef:
aangezien het over een aantal arabische paarden gaat krijg ik kippenvel. ik ben al jaren op de hoogte van een mevrouw die handelt in honden en paarden. de laatste tijd zijn vooral herdershonden (voorheen doggen) en arabieren haar doelwit.
Ik ben hier mee bezig omdat ik in het verleden ook 'slachtoffer' van haar ben geweest, hoewel in andere mate.

Misschien dat sommige al eens van haar gehoord hebben (ze is al diverse malen in het nieuws geweest), haar naam is Nathalie Bakker- van de Kamp. echter op internet veranderen haar nick;s regelmatig.
Neem aub een kijkje op deze site, zodat je op de hoogte bent. Hoe meer mensen hoe beter.

http://www.huisdieren-herplaatsing.nl/waarschuwing.htm


Leuk nieuws :mrgreen:

Ter informatie:

Het koppel Roelof Bakker en Nathalie Van der Kamp, wonende te Meulebeke zijn beiden veroordeeld tot 6 maanden effectieve gevangenisstraf en een zware geldelijke boete van 11.000 euro per persoon, die omgezet zal worden in nog 3 maanden extra effectief, als ze niet betalen.Daarbij moeten ze nog de volledige schadevergoeding betalen, aan de mensen die zich burgerlijke partij hebben gesteld.
Dit allemaal omwille van jarenlange mishandeling en verwaarlozing van dieren + illegale verhandeling van dieren.
--------------------------------------

EINDELIJK GERECHTIGHEID, voor al die arme dieren die ze verwaarloosd hebben !!! :evil: :evil:

Marye78

Berichten: 5025
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Grave

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 16:38

horseranch schreef:
Marye78 schreef:
aangezien het over een aantal arabische paarden gaat krijg ik kippenvel. ik ben al jaren op de hoogte van een mevrouw die handelt in honden en paarden. de laatste tijd zijn vooral herdershonden (voorheen doggen) en arabieren haar doelwit.
Ik ben hier mee bezig omdat ik in het verleden ook 'slachtoffer' van haar ben geweest, hoewel in andere mate.

Misschien dat sommige al eens van haar gehoord hebben (ze is al diverse malen in het nieuws geweest), haar naam is Nathalie Bakker- van de Kamp. echter op internet veranderen haar nick;s regelmatig.
Neem aub een kijkje op deze site, zodat je op de hoogte bent. Hoe meer mensen hoe beter.

http://www.huisdieren-herplaatsing.nl/waarschuwing.htm


Leuk nieuws :mrgreen:

Ter informatie:

Het koppel Roelof Bakker en Nathalie Van der Kamp, wonende te Meulebeke zijn beiden veroordeeld tot 6 maanden effectieve gevangenisstraf en een zware geldelijke boete van 11.000 euro per persoon, die omgezet zal worden in nog 3 maanden extra effectief, als ze niet betalen.Daarbij moeten ze nog de volledige schadevergoeding betalen, aan de mensen die zich burgerlijke partij hebben gesteld.
Dit allemaal omwille van jarenlange mishandeling en verwaarlozing van dieren + illegale verhandeling van dieren.
--------------------------------------

EINDELIJK GERECHTIGHEID, voor al die arme dieren die ze verwaarloosd hebben !!! :evil: :evil:



Yeeeh, finally! OK dan!
hoe kom je trouwens aan dit nieuws?? heb jij ook ervaring met haar, of contact met lotgenoten??? ik ben nl alles uit het oog verloren!! (je mag me ook PB-en)

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 10:40

http://www.huisdieren-herplaatsing.nl/waarschuwing.htm

Ik had ook ervaring met haar.
Ik kreeg dit via de mail binnen, ik ben uiteraard ook zeer verheugd dat ze eens aangepakt zijn, eigenlijk is het nog niet genoeg }> Verdrietig ter compensatie met het leed wat zij berokkend hebben aan dieren.

ricky_loverJarig

Berichten: 694
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: plaatsnoord.

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 19:23

ik heb het gelezen en ook nog een PAAR reacties gelezen maar ja ik kan alleen iendereen sterkte wensen en goed mijn oogjes open houden !! Haha!

Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 13:36

Dit is echt heel erg! Dat er dingen gestolen worden, is ook erg. Maar ik heb liever dat mijn zadel word gestolen(dat is ook echt gestolen) dan mijn paard. IK zou er niet aan moeten denken dat Farouche weg is. Gejat. Je weet nooit bij wie ze terecht komt. Het is echt heel erg. Stelletje rotzakken die dit soort dingen doen!

sunlight
Berichten: 13
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 19:55

Zulke mensen mogen ze van mij hard aanpakken!!!! Boos! Boos!

Snap trouwens niet dat als er zoveel mensen zijn die al belazerd zijn door haar, dat daar geen actie op word ondernomen.

Heb hier zelf ook ervaring mee, en vraag me nog steeds af hoe het met mn paard zou zijn en of ie wel goed terecht is gekomen. Verdrietig

Hoop nu voor de gedupeerde dat zij wel hun lieverdjes terug krijgen.

Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 15:30

sunlight, is jouw paard ook gestolen? of had je hem naar dat vreselijke mens NATHALIE:@ gebracht?

sunlight
Berichten: 13
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 19:42

Hij is gestolen. Heb aangifte gedaan, maar volgens de politie voldoet een chip niet aan de eisen als eigendoms bewijs. Heb toen gevraagd hoe ik anders kan bewijzen dat het om mijn paard gaat. Zegd die Koe
dat ik hem in mijn bezit moet hebben Verward Dus mijn reactie was dat als ik hem inderdaad in mijn bezit had ik ook niet bij hem op het bureau hoefde te zitten voor een aangifte van diefstal.

Dus zo zie je maar weer het rechtsysteem in nederland werkt prima Huilen
Je hebt geen poot om op te staan. Bij de raad voor dieren zeggen ze zelfs dat een stamboom geen bewijs van eigendom is.
Vraag me dus af waarom je deze in vredesnaam moet hebben.

aberdeen
Berichten: 6
Geregistreerd: 01-12-04
Woonplaats: den haag

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 00:04

Hier weer een berichtje van mij met een korte uitleg van mezelf, want ik vind het erg vevelend dat ik aan alle kanten zwart gemaakt wordt.Het klopt dat ik de paarden in september zou ophalen maar ik heb toen in het ziekenhuis gelegen. Ik heb toen contact gehad met de eigenaar van het land en de paarden konden daar tot november blijven staan. Toen ik in oktober daar met een kennis kwam waren de paarden verdwenen. Op dat moment is de politie daar ter plaatse gekomen. Ik vond het een ramp en zeker omdat er nog een paard bij stond die niet van mij was en dat wist de eigenaar van het land ook. Ik heb diezelfde dag ook contact gehad met me advocaat maar die bleek dus ook in het complot te zitten. Dat ik nooit iets betaald heb is onzin want iedere keer als ik een paard ging ophalen deed ik een betaling. Ik ben nu met me nieuwe advocaat bezig en met de politie en die zijn hard aan het werk voor me en dat kost ook veel geld maar dat heb ik voor me paarden over en ik hoop echt nog steeds me snel paarden terug te vinden.