Preston Palace

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Xivura
Berichten: 6414
Geregistreerd: 30-08-08

Preston Palace

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-12 13:15

Hallo Bokkers. :D

Wij gaan binnenkort een bezoekje brengen aan het Preston Palace. *\o/* Nu schijnt het daar erg leuk te zijn. Ik ben wel benieuwd naar eventuele reacties van bokkers.
Ik ga er heen voor 2 dagen ongeveer. Misschien 3. 2x een 3/4 persoonkamer en we gaan met z'n 6en.

Alvast bedankt!


MarliesV

Berichten: 15148
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Preston Palace

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 13:18

1 tip: zwemkleding mee!

Als je daar blijft slapen is het heerlijk om ook even een duik in het zwembad te nemen. Niet echt baantjestrekzwembad maar wel erg gezellig en leuk!

Verder gewoon genieten, er is genoeg te doen. Oppassen voor hebberige mensen, als dingen gratis zijn dan komt soms het slechtste in mensen naar boven. Stukje tolerantie dus in je koffer stoppen!

Life is short....SMILE while you still have teeth!

Jenny_S

Berichten: 3132
Geregistreerd: 15-10-10

Re: Preston Palace

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 13:20

haha vind zo grappig. Gratis?? Nederlanders vergeten even op dat moment dat ze er gewoon voor betaald hebben. Hier in nederland krijg je bijna niks meer gratis, ja de zon haha

B+12 L1+13 L2+1
Doutzen Beart X Anton

MarliesV

Berichten: 15148
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Preston Palace

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 13:43

Jenny_S, dat is ook zo. Maar je moet eens zien wat mensen doen in zo'n gelegenheid.

Natuurlijk betaal je gewoon er voor maar omdat het een vast bedrag is en dus 'onbeperkt' sta je soms met je oren te klapperen en je ogen als schoteltjes wat mensen dan uitvreten, ongelooflijk....

Life is short....SMILE while you still have teeth!

Jenny_S

Berichten: 3132
Geregistreerd: 15-10-10

Re: Preston Palace

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 13:53

hahaha ik zie het al helemaal voor me

B+12 L1+13 L2+1
Doutzen Beart X Anton

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Preston Palace

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 15:47

Ben er ook een keer geweest met mijn familie. We hebben ons allemaal heel goed vermaakt. Wij waren er doordeweeks (van woensdag t/m vrijdag) en toen was het bejaardentehuisgehalte wel hoog. Maar dat maakte ons verder niet uit. Er is genoeg te doen en vooral eten (en drinken) in overvloed. Voordeel voor ons was dat wij de kermis zo ongeveer voor onszelf hadden. Verder hebben we gebowled en een keer naar de film geweest, ook leuk.

Ook zijn we nog een keer lopend naar Almelo gegaan. Er gaat vanaf PP ook een treintje.

Veel plezier in ieder geval.

SSmonamiSS
Berichten: 1155
Geregistreerd: 12-04-11
Woonplaats: Niederau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 19:12

Wij zijn er vroeger ook geweest.. waren we nog wat kleiner. we gingen buiten de vakanties dus het was vol met ouderen mensen dus voor ons niet heel veel te beleven dat was wel jammer.. maar ik zou er nu wel naar willen nu ik 18 ben dan vermaak je je daar prima!!

Waar is mijn schoentje?

zodiacje

Berichten: 6354
Geregistreerd: 20-06-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Preston Palace

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 21:44

1 tip; ga lekker in het weekend.
Doordeweeks is het rustig en heeft de meerderheid van de bezoekers grijs haar.
In het weekend is het een stuk drukker dus toch wat gezelliger als je sávonds één van de kroegjes in duikt.

maj0

Berichten: 6564
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Re: Preston Palace

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 21:47

Tja wat wil je weten? Heb er 2 jaar gewerkt. Verder zelf 1 keer als gast in het uitgaanscentrum geweest en in de kermis en verder paar keer in het zwembad.

Stukje voor stukje, beetje bij beetje, komt er een mooie foto tot stand.
http://www.marjoleinreekersfotografie.nl/

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Preston Palace

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 08:39

Volgens mij geeft de ts al aan dat ze in het weekend gaat.
Voordeel van doordeweeks gaan is wel dat die oudjes niet zoveel doen, dus je hebt altijd plek op de bowlingbaan, de kermis, zwembad, bioscoop. En 's avonds zijn er genoeg cafeetjes open.
Gezellig met z'n tweetjes zou ik niet gaan, zeker niet doordeweeks, maar met een groepje zoals wij waren, was het heel leuk.

tante_trien

Berichten: 8593
Geregistreerd: 21-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 08:41

Ik ben er 2x geweest met mijn vriend, beide keren 2 nachten. Ik zou het iedereen aanraden, heeeeerlijk! Het zwembad is inderdaad een aanrader :j , bowlen is ook erg leuk, midgetgolf.

ShauniBef

Berichten: 6837
Geregistreerd: 23-02-07
Woonplaats: Gaanderen

Re: Preston Palace

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 01:03

Wij zijn een maand geleden geweest met de collega's, toen Nick en Simon kwamen.

Ik vond het erg gezellig :j ! Vond het vooral heerlijk dat ik 4 drankjes in 1 keer kon bestellen zonder geld te geven.. Entree was 60 euro, en dat heb ik er zeker uitgehaald :))

We hebben niet alles gezien omdat we er maar een paar uur waren, wil in de toekomst zeker nog een keer terug :j

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 11:39

Ik schop het topic even omhoog O:)
Ik heb vanmorgen een overnachting geboekt bij Preston palace.. Over een aantal weken hebben ik en vriendlief vakantie, en ik heb er altijd al eens naartoe willen gaan :D
Het klinkt allemaal heel groot en mooi :) We gaan maar een nachtje, hebben jullie nog tips om de avond door te komen? Wat móet je echt gezien/gedaan hebben? Zwemkleding gaat sowieso mee :j

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Preston Palace

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 13:33

Gaan jullie doordeweeks, of in het weekend? Ik heb begrepen dat dat wel uitmaakt.
Je kan zwemmen, bowlen, naar de kermis of een filmpje pakken. (het is al weer een paar jaar geleden dat ik er ben geweest). Maar het hangt er erg vanaf wat jullie leuk vinden. 's Avonds zijn er ook een paar kroegjes open, is ook gezellig.

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Preston Palace

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 15:09

We hebben nog geen datum geprikt, maar ik denk dat we doordeweeks of van zondag op maandag gaan, we houden allebei niet zo van te veel drukte. Zondag zijn er wel veel buffetten zag ik, zijn die aan te raden?

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Preston Palace

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 16:13

Geen idee of er op zondag meer buffetten zijn. Wij waren van woensdag t/m vrijdag.
Doordeweeks lijkt het wel net een soort bejaardenhuis. Niets ten nadele van mensen op leeftijd, maar het was opvallend. Mij maakte het in ieder geval niet uit.


8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 17:18

Ach, ik zit liever tussen de bejaarden dan tussen de jeugd.. lekker rustig :) We gaan toch niet naar de cafétjes.
De buffetten.. zijn die er doordeweeks ook? Op de site staat:
"Dol op vis? Kom smullen van het visbuffet in het uitgaanscentrum. Het visbuffet is geopend op vrijdag- en zaterdagavond tussen 20.00 en 24.00 uur en op zondag tussen 13.00 en 19.00 uur."
en
"Laat uw wokgerecht door de kok vers bereiden. Het wokbuffet is geopend op vrijdag- en zaterdagavond tussen 20.00 en 24.00 uur en op zondag tussen 13.00 en 19.00 uur."

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Re: Preston Palace

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 17:23

Fun Plaza is super leuk! Dat is een kleine indoorkermis met ong. 6 leuke attracties, zoals botsauto's de octopus enzo. Verder ook gokspelletjes en, tsja, een echte kermis :). (En gratis donuts, beignets, drinken en ijs :D)

Elk bad heeft er eendje.

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Preston Palace

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 20:21

Daar gaan we ook zeker even kijken :j lijkt me ook leuk!
Zitten er badjassen bij de kamer? En de sauna's, is dat ook wat?

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

anhighwood
Berichten: 377
Geregistreerd: 04-06-12
Woonplaats: Amersfoort

Re: Preston Palace

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 20:26

echt je zwemkleding meenemen, en zorg dat je 2 dagen ervoor stopt met eten!!!

Dier & Reform... de gezonde dierenwinkel online!
www.hoefdiertotaal.nl De natuurlijke voeding voor hond en kat!
www.hondendagopvangdehoef.nl De hond terug naar zijn natuur!

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Preston Palace

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 14:54

Haha, ik ben jammer genoeg geen heel erg makkelijke eter :+ Eet sowieso geen vlees.. Vriendlief maakt dat ruim goed, die eet alles, en véél :Y) maar er is vast ook genoeg voor mij te vinden. Ach, ik ga er ook niet heen om te bunkeren.. als het eten maar lekker is ben ik tevreden :D

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 bezoekers